I second that. It's not the end of zeh world.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit het echt waar met open mond te lezen allemaal.
Ik snap dat het vervelend is maar wat een drama idd, en je vent is degene met de gebroken arm, en jij maar huilen om van alles en nog wat, ik zal dr wel te nuchter voor zijn allemaal of zo hoor, sorry...
Ik weet dat je het ook nog meentquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
I second that. It's not the end of zeh world.
Als Mo me zou smeken om thuis te blijven omdat ik met mijn rolstoel en voet hem voor lul liet lopen, had ik mijn krukken rectaal ingebracht bij hem
Dat komt door mijn psychische gesteldheidquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit het echt waar met open mond te lezen allemaal.
Ik snap dat het vervelend is maar wat een drama idd, en je vent is degene met de gebroken arm, en jij maar huilen om van alles en nog wat, ik zal dr wel te nuchter voor zijn allemaal of zo hoor, sorry...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:23 schreef Messina het volgende:
[..]
Dat komt door mijn psychische gesteldheid
In het dagelijks leven vrij kil en hard, maar zodra er ook maar IETS anders gaat dan verwacht ben ik van slag, en dat kan echt weken nawerken. Achteraf denk ik ook: Djiiiiiezus, maar op dat moment kan ik niet meer nadenken of zo. Volgens mij springt mijn IQ dan ook ver onder gemiddeld, tijdens zo'n bui
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Serieus?
Mijn excuses dan hoor, want dat wist ik echt niet, ik dacht echt even dat het aan mij lag, maar dan snap ik het wel hoor
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Helaas welquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
Serieus?
Mijn excuses dan hoor, want dat wist ik echt niet, ik dacht echt even dat het aan mij lag, maar dan snap ik het wel hoor
Zie dmquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik weet niet meer wat ik moet.. Koda heeft inmiddels 20 dagen anti-biotica gehad en 8 dagen slijmoplossers, en nog klinkt hij zo benauwd en is die 's ochtends vroeg gewoon aan het roggelen alsof het een bejaarde man is. Ik heb in 12 weken tijd bijna ¤300,- betaald voor allerlei dingen, samen met mijn ouders, want we hebben het thuis al niet zo breed, maar ik vind dat hij daar niet onder mag lijden. Wat moet ik nu doen? De afgelopen 3-4 dagen is die gewoon al weer helemaal uit zijn doen, hij heeft vreselijk dunne poep bij 2 van de 6 keer dat ik hem uitlaat, en soms gaat die gewoon midden op straat liggen en komt die niet meer vooruit. Ik ben echt bang dat er iets met hem is, want de DA had gezegt dat die waarschijnlijk net een beginnende longontsteking heeft weten te ontlopen. De slijmoplossers hebben weinig/bijna niet geholpen helaas. Haar enige optie was nog een foto van zijn longen, om uit te sluiten dat daar niks mis is, en die foto kost me ook al consult + foto = ong. ¤80,-..
Verder groeit die wel prima, speelt die leuk met andere pups in het bos en leert en luistert hij nog erg goed. Hij weegt nu 20Kg en is aankomende zaterdag al 19 weken. Heeft iemand enig idee wat ik nu moet doen? Ik ben zelf ook nu al ruim een jaar ziek, en mijn ouders zeggen dat als ik niet over mijn eigen kwaaltjes ''aan het zeuren ben'', dat ik maar over onze hond begin te zorgen, terwijl ik gewoon het beste met Koda voor heb, omdat hij echt hetgene is wat mij door deze hele moeilijke periode heen sleept. Hij is echt het beste wat mij in een hele lange tijd is overkomen, en hij maakt me simpelweg heel gelukkig alleen al door zijn aanwezigheid. Ik zit hier nu weer met tranen in me ogen, en ik vind mezelf zo stom en zielig klinken nuIk kan gewoon niet leven als iemand van mijn leeftijd, ik word verdomme in maar 18 en ik kan gewoon nooit uitgaan of leuke dingen doen omdat ik daar gewoon 100% beperkt in ben door mijn tot dusver onbekende aandoening. Ik zie gewoon geen uitweg meer, ik ben echt gewoon depressief..
Komt goed!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:06 schreef gehotseflotst het volgende:
Jeetje, Messina, stom dat ze dat via dat protocol moeten doen als je bij voorbaat al weet dat het niet gaat werkenHoop dat er snel verbetering is! En het komt allemaal wel weer goed met 'm
![]()
Mijn enkelbanden blijken gescheurd te zijnBen al wel met man en hond naar het bos geweest, maar dat was lastig, vanwege de combinatie modder+krukken...
Wil er zo snel mogelijk weer met de hond eropuit kunnen, zonder hulp van man... Zou dat te doen zijn met een of ander rekbare lijn, zodat ze me niet om kan trekken?
Ik heb jouw bericht helemaal gemistquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Maar je vriend heeft zijn andere hand nog.. daar kan hij vast wel een frisbee mee gooien. dan maar geen 20 meter maar 15 hoor.
Ja het is wel verschillend, zij heeft ook een volwassen reu die wat kleiner is. In het nest zie je ook al goed de verschillen, die rode reu is echt een dikke beer. En van de teefjes is de gele een mini, de roze is wat steviger. Daar zou ik eerder op vallen. Maar die kleine gele is echt een pittig ding, die is nu al de baas over de reutjesquote:Op woensdag 4 januari 2012 01:08 schreef Messina het volgende:
Jaaaaaaaaaa, zeker volwassen mooier, maar kijk nouuuu! Kiek die koppies!![]()
Veertig kilo?
In mijn hoofd zijn ze veel kleiner, beetje Dalmatier-formaat/gewicht (ong. 30 kilo volwassen).
Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik niemand ken met een Weimaraner, maar er zit een fokker langs de snelweg waar ik ze (de volwassen dieren) wel eens rond zie huppelen...
Maar vanaf die afstand is het ook wat lastig inschatten...
Oh gos wat vreselijk leuk, deze foto'squote:Op woensdag 4 januari 2012 00:13 schreef _Multiply86_ het volgende:
Vandaag gingen de weimpjes naar de hondenschool voor een ontdekkingsparcours;) volgende week gaan we weer.
Heel veel sterkte Mausquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:07 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Heb met tranen in mijn ogen toch stiekem, want mijn ouders vonden dat ik ''aandacht zocht'' en ''me aanstelde'' (), mijn opa en oma gebelt, en zij vonden het erg fijn dat ik hun daar zo in vertrouwde. Zij gaan even overleggen wat juist is en ze hebben het er niet over met mijn ouders, want ze vinden dat ik soms nogal onterrecht behandelt word door mijn ouders. Ik ben gewoon heel snel ongerust en misschien wel te (over)gevoellig. Ik kan niet uitleggen hoeveel Koda voor mij de afgelopen 12 weken al heeft betekent, en wat die dus de komende jaren nog voor mij gaat betekenen. Als ik wakker word en ik ben weer depri, dan komt hij 's ochtends vroeg zo lief naast me zitten en daar word ik gewoon zo blij van. Het is gewoon echt een vriend en iemand die mij begrijpt. Mijn vader snapt die band wat ik met Koda heb denk ik gewoon niet, en mijn moeder vind Koda ook erg belangrijk want ze is zelf ook al een jaar thuis met een rug die finaal defect is, maar toch heb ik het idee dat ze niet inzien dat er daadwerkelijk wat aan de hand kan zijn met mijn Kodatje, want hij is soms gewoon niet zoals een normale pup moet zijn.
Ik heb besloten dat ik er vanavond maar is uit ga, even een filmpje pakken in de bios, want ik trek het niet om nog langer in hetzelfde huis te zijn als mijn ouders. Ben gewoon bang voor hoe ik ga reageren als ze me aanspreken, want ik heb dus zo'n beetje 90% van al mijn frustratie op zitten kroppen, 5% kan ik hier kwijt en die laatste 5% bij mijn opa en oma. Fijn dat er ook mensen hier zijn die dit daadwerkelijk lezen en met mij meevoelen..
Fijn dat het weer beter gaat!quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:34 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ehm, ik heb onlangs gezegt dat ik vond dat Koda snel uitgeput was, daarmee bedoelde ik dat hij na een halfuur constant rennen wel moei is, maar hij nog wel een uur doorspeelt, daarna loopt hij naar huis en is die vervolgens wel 2/3 uur aan het slapen. Dat is normaal toch?
Oja, even een oud dierenarts (hij is gestopt als dierenarts en is verder gegaan in homeopathie voor dier en mens) en die vond dat Koda er gewoon uitzag, gezond, alleen dat hij last heeft van de groei. Dat verklaard de hik, het moei zijn en de diarree die (grotendeels) door de anti-biotica komt. Vandaag was een prima dag voor Koda. Lekker een uur in het park geweest, geen dunne poep en hij heeft 3 keer zijn bak met 150gram leeg gegeten.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:24 schreef oh-oh het volgende:
Boks Rocky![]()
Chico vanmorgen, lekker bazen![]()
Wat leuk Belana, alvast veel plezier! En idd veel foto'squote:Op donderdag 5 januari 2012 14:38 schreef Belana het volgende:
wij gaan zondag misschien wandelen in Apeldoorn met de leonberger vereniging, lijkt me wel wat!
Ik schoot meteen in de lach bij de laatste foto en een nieuw denkbeeldig topicquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:17 schreef hugsy33 het volgende:
Bedankt pisces, poging 2...
Net even met Boef gespeeld![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een mooie katten! En Shivaquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:25 schreef gehotseflotst het volgende:
Ze kon alleen niet bij de katten op de bank voor een fotoshoot, want de zwarte kat peerde 'm en de anderen volgden zijn voorbeeld
ooow wat jammer dat ik dan al een wandeling heb, anders was ik wel ff komen kijkenquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:38 schreef Belana het volgende:
wij gaan zondag misschien wandelen in Apeldoorn met de leonberger vereniging, lijkt me wel wat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |