Ik draag een modieuze beanie, een baard van een week en een hip sjaaltjequote:
Heel goed. Het is zo klein en zo dicht bij de bewoonde wereld dat het niet eens natuur is. Het kan zich niet als natuur zijn eigen gang gaan.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar wel bescherming. En daar schort het nu net aan.
Dat was een normaal politiek spel.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:02 schreef Disana het volgende:
[..]
En het belazeren van de Belgen met de Hedwigenpolder is natuurlijk ook helemaal niet gedaan om zijn achterban tevreden te stellen.
Ja of voor Intratuin. Dat is ook natuurquote:Op woensdag 14 december 2011 14:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Als Bleker naar huis gestuurd word, kan hij reclamespotjes voor Glorix gaan maken.
Vandaar dat de Belgen zich door ons zo in de maling genomen voelen. Het is maar wat je fatsoenlijk vindt.quote:
Ja, die knippen en snoeien en planten net zoveel in tuinen als staatsbosbeheer op de Veluwe inderdaad.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja of voor Intratuin. Dat is ook natuur
Ging jij vanmorgen niet naar Portugal? Je moest je tas vannacht nog inpakken zei je.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja of voor Intratuin. Dat is ook natuur
De dag is nog niet om hè?quote:Op woensdag 14 december 2011 14:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ging jij vanmorgen niet naar Portugal? Je moest je tas vannacht nog inpakken zei je.
Geannuleerd?
Hij heeft het niet over fatsoenlijk, jij grote woordenverdraaier... en wat Belgen vinden is niet per definitie een feit.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Vandaar dat de Belgen zich door ons zo in de maling genomen voelen. Het is maar wat je fatsoenlijk vindt.
Klopt.quote:
Als je Nederland aan de natuur wilt teruggeven kun je ook beter Flevoland onder water laten lopen, dan een aangelegd natuurpark verdedigen.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:07 schreef Voorschrift het volgende:
Het schort er nog aan dat Nederlanders zelf geen kokkels gaan planten op de Waddenzee, ze planten al zeegras boven Groningen want dat was er rond den jaaren 1900 ook en dat is toch geen natuur meer zonder.
Nederlanders, zucht, maakbaarheidsgeil volk.
Eind goed al goed.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Vandaar dat de Belgen zich door ons zo in de maling genomen voelen. Het is maar wat je fatsoenlijk vindt.
Precies, alle dijken lekprikken.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je Nederland aan de natuur wilt teruggeven kun je ook beter Flevoland onder water laten lopen, dan een aangelegd natuurpark verdedigen.
Nee, ben nu op m'n werk en ga van hieruit naar het vliegveld.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Klopt.
Maar omdat je vannacht nog hals over kop je rugzakje moest pakken kreeg ik het idee dat het na je slaapje direct vertrekken was.
Mag ik meeeeeeeeeeeeee? *puppy-eyes*quote:Op woensdag 14 december 2011 14:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ben nu op m'n werk en ga van hieruit naar het vliegveld.
En wat ga je daar in 3 daagjes doen?quote:Op woensdag 14 december 2011 14:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ben nu op m'n werk en ga van hieruit naar het vliegveld.
Ik vind dat we van Limburg best een reservaat kunnen maken.quote:
Als je je niets aan je woord gelegen laat liggen. En dan nog alleen voor ons, want de Belgen dreggen zich daar een ongeluk om onze beslissing goed te maken.quote:
Waarom zou je willen? Zo lekker is het daar nu niet. Overdag 18 graden en 's nachts 4 ofzo.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mag ik meeeeeeeeeeeeee? *puppy-eyes*
Das bijna een opzet voor een goede mop: "remlof en Voorschrift gaan naar Portugal...."quote:Op woensdag 14 december 2011 14:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mag ik meeeeeeeeeeeeee? *puppy-eyes*
Terecht.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je je niets aan je woord gelegen laat liggen. En dan nog alleen voor ons, want de Belgen dreggen zich daar een ongeluk om onze beslissing goed te maken.
Op bezoek bij m'n broer en z'n nieuwe website effe tunen en 'm Wordpress uitleggen.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:11 schreef 3-voud het volgende:
[..]
En wat ga je daar in 3 daagjes doen?
Beter dan overdag 4 en 's nachts rond vriespunt.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom zou je willen? Zo lekker is het daar nu niet. Overdag 18 graden en 's nachts 4 ofzo.
En dan halen we toeristen van over de hele werekd hierheen die vanachter een hek kunnen kijken hoe Limburgers carnaval vieren.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind dat we van Limburg best een reservaat kunnen maken.
18 graden? Loser. Toen ik twee weken terug op Tenerife was, was het 25 graden.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom zou je willen? Zo lekker is het daar nu niet. Overdag 18 graden en 's nachts 4 ofzo.
Homo sigaretten.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:13 schreef Voorschrift het volgende:
Beste AH product is Marlboro aan de servicebalie.
de excellent mandarijnensap is ook zeer goed te doenquote:Op woensdag 14 december 2011 14:13 schreef GSbrder het volgende:
Mochten jullie je afvragen of ik al mijn boodschappen hier ga reviewen; nee, dat doe ik niet.
Maar sinaasappelsap is lekker en scheermesjes duur. Zo.
Shag rollen is voor paupers.quote:
Jij bent meer van de AH shag natuurlijk.quote:
En vrouwen met snorren.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Shag rollen is voor paupers.
Racist.quote:
Wat is "shag"? Nieuwe film?quote:Op woensdag 14 december 2011 14:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Shag rollen is voor paupers.
Inderdaad, en lastig.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:15 schreef KoosVogels het volgende:
Shag is echt de meest kansloze rookwaar die er bestaat
kanslozer dan sigaretten die naar parfum smaken(black devil) of die verschillende pasteltinten hebben(collorys) ?quote:Op woensdag 14 december 2011 14:15 schreef KoosVogels het volgende:
Shag is echt de meest kansloze rookwaar die er bestaat
Achter het sturen roken de beste.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Inderdaad, en lastig.
Geef mij maar gewoon sigaretten, haal je zo uit je pakje en steek je op, ook handig achter het stuur. Waarom zou je zelf die kutdingen rollen, yegh.
Daar heb ik geen sigaar voor nodigquote:Op woensdag 14 december 2011 14:18 schreef waht het volgende:
Ik rook zo nu en dan een goede sigaar, en denk dan minachtend over <willekeurige bevolkingsgroep>.
Hehe, touche.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Daar heb ik geen sigaar voor nodig
Ook ietwat bedenkelijk inderdaad.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
kanslozer dan sigaretten die naar parfum smaken(black devil) of die verschillende pasteltinten hebben(collorys) ?
Beste combo.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:19 schreef StarGazer het volgende:
Inmiddels ruim 8 maanden gestopt. Mis het zo nu en dan nog wel. Vooral de combinatie koffie + peuk.
In jouw geval niet alleen de laatste vijf jaar.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die laatste 5 jaar zijn toch afschrijfbaar.
Och... gaan we die kant weer op.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
In jouw geval niet alleen de laatste vijf jaar.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
In jouw geval niet alleen de laatste vijf jaar.
Zolang het om zware shag gaat is het opzich minder ongezond dan sigaretten(vanwege al die chemicalien die ze in sigaretten proppen om de tabak lichter te maken) en shag is over het algemeen ook wat goedkoper dan sigaretten. Voor de rest begrijp ik het ook niet, alhoewel ik zelf ook een jaar of 5 shag heb gerookt.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:22 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb shagrokers ook nooit zo begrepen. Alleen toch maar irritant om telkens die krengen te moeten rollen? Rookt nog eens minder fijn ook.
Juist dat rollen vond ik plezierig en miste ik erg toen ik vorig jaar mei stopte. Ik was zo iemand die er vaak een rolde en opstak, en hem dan meteen weer weg legde.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:22 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb shagrokers ook nooit zo begrepen. Alleen toch maar irritant om telkens die krengen te moeten rollen? Rookt nog eens minder fijn ook.
Ik bedoel maar, als ik geen sigaretten bij me heb in de auto raak ik geïrriteerd.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Achter het sturen roken de beste.
Krijg ze maar eens op visite. Die troep die ze achterlaten op je bank en de vloer geneest je direct.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zolang het om zware shag gaat is het opzich minder ongezond dan sigaretten(vanwege al die chemicalien die ze in sigaretten proppen om de tabak lichter te maken) en shag is over het algemeen ook wat goedkoper dan sigaretten. Voor de rest begrijp ik het ook niet, alhoewel ik zelf ook een jaar of 5 shag heb gerookt.
Ik koop wel een paar pakken shag en mail ze naar je toe, mag je ze allemaal rollen en terugsturen.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Juist dat rollen vond ik plezierig en miste ik erg toen ik vorig jaar mei stopte. Ik was zo iemand die er vaak een rolde en opstak, en hem dan meteen weer weg legde.
Oh, bij mij mag er maar in een kamer gerookt worden, deze heeft geen banken en word om de dag gezogen.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Krijg ze maar eens op visite. Die troep die ze achterlaten op je bank en de vloer geneest je direct.
Lead us not into temptationquote:Op woensdag 14 december 2011 14:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik koop wel een paar pakken shag en mail ze naar je toe, mag je ze allemaal rollen en terugsturen.
Niet opsteken.
Ik ben de duivel, alleen in plaats van de appel plukken moet je maar wat shags rollen.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 14:32 schreef GSbrder het volgende:
Haha, roken is voor paupers en indianen
Had die geen kanker?quote:
Nooit gerookt?quote:Op woensdag 14 december 2011 14:32 schreef GSbrder het volgende:
Haha, roken is voor paupers en indianen
Marlboro man.quote:
Misschien ben ik de slang wel, dan rook jij straks lekker pauperig de rest van je leven shag.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben de duivel, alleen in plaats van de appel plukken moet je maar wat shags rollen.
Ik vroeg me al af waarom er zo weinig naar je geluisterd word.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien ben ik de slang wel, dan rook jij straks lekker pauperig de rest van je leven shag.
Alleen als wij ons leven samen door gaan brengen me dunkt.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien ben ik de slang wel, dan rook jij straks lekker pauperig de rest van je leven shag.
Sowieso word ik niet geplukt!quote:Op woensdag 14 december 2011 14:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben de duivel, alleen in plaats van de appel plukken moet je maar wat shags rollen.
Daarom sigarenquote:Op woensdag 14 december 2011 14:36 schreef Voorschrift het volgende:
De moderne Marlboro man is beter dan die cowboy.
[ afbeelding ]
When heaven and hell shall meetquote:Op woensdag 14 december 2011 14:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alleen als wij ons leven samen door gaan brengen me dunkt.
James Dean mijn knul.quote:
The correct term would be; when hell freezes over.quote:
Oh kom, doe eens gek en laat je pakken plukken.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Sowieso word ik niet geplukt!
Ik heb ooit wel eens wat trekjes genomen en de eerste vorm van tabak die ik consumeerde was een flinke sigaar van mijn opa, maar nooit gerookt nee.quote:
Met Sint Juttemis dus.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
The correct term would be; when hell freezes over.
Nee.quote:
en ze beperken bevolkingsgroei door er amper accijns over te heffen.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:38 schreef waht het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan veel zeggen over die communisten maar sigaren rollen kunnen ze als de beste.
Sigaren zijn me ook heilig.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 14:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nee.
Knalde zijn Porsche Speedster tegen een paal die hem negeerde.
Waarschijnlijk doordat zijn peuk op de automat viel.
Die Speedster is de mooiste die ze ooit gemaakt hebbenquote:Op woensdag 14 december 2011 14:40 schreef eriksd het volgende:
Porsche is mooi. Hoop er later ook een te hebben.
quote:Op woensdag 14 december 2011 14:40 schreef KoosVogels het volgende:
James Dean was wel een baas overigens.
Genot voor het oog inderdaad.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:42 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die Speedster is de mooiste die ze ooit gemaakt hebben
[ afbeelding ]
Fraai Marokkanen-jackie.quote:
Die nieuwe 918 is ook een pareltje.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Genot voor het oog inderdaad.
Ugh veel te protserig.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:43 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die nieuwe 918 is ook een pareltje.
[ afbeelding ]
Komt omdat je geen ballen hebt.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ugh veel te protserig.
Geef mij maar een Aston Martin dan.
Ik krijg langzaam het idee dat ik de hetero-versie van jou benquote:Op woensdag 14 december 2011 14:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ugh veel te protserig.
Geef mij maar een Aston Martin dan.
Niet doen, een Voorschrift is al genoeg.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:44 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik krijg langzaam het idee dat ik de hetero-versie van jou ben
Nee man, zo'n over de top sportwagen is gewoon de rijkeluis equivalent van een omgebouwde krakkemikkige BMW met spoilers en stickers voor Mocro's.quote:
Ook mooi dat hij aangedrukt moet worden.quote:
U heeft gewoon smaak mijnheer.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:44 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik krijg langzaam het idee dat ik de hetero-versie van jou ben
op 2:50 zie je een glimp van the one and only Aston... De DB5.quote:
We liggen al klaar voor je.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:51 schreef Friek_ het volgende:
Ik rij het liefst hier in rond:
[ afbeelding ]
Zoveel mogelijk rondjes al toeterend om het VVD-hoofdkwartier.
Vette bak.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:51 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ga je gang, zul je eerder GroenLinks dan de VVD op je dak krijgen.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:51 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dan gooi ik snel Hans Hillen naar buiten om de raketten op te vangen.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We liggen al klaar voor je.
[ afbeelding ]
Hij betaalt ons ze af te schieten.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dan gooi ik snel Hans Hillen naar buiten om de raketten op te vangen.
[ afbeelding ]
Honda.quote:
Is dat een brommer?quote:
Honda's zijn gewoon de pauperbakken bij uitstek, nog erger dan oude golfjes.quote:
quote:
Ja alleen onderhoud en verzekering en belasting maken die krengen zo duur.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:01 schreef eriksd het volgende:
http://www.autotrack.nl/tweedehands/jaguar/s-type/7526253
Best veel auto voor weinig geld.
Ja als je een Maserati koopt heb je er toch genoeg geld voor, als je een occasion Jaguar van een paar jaar oud koopt met 100k op de teller zit je denk ik niet zo ruim in je vel als dat je een nieuwe Maserati ophaalt bij de garage.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:03 schreef eriksd het volgende:
Klagen over onderhoud terwijl je net over Maserati begon
Het is ook meer een emotionele keuze dan een rationele keuze wanneer je een nieuwe auto koopt.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:06 schreef eriksd het volgende:
Een auto nieuw kopen is per definitie zonde van je geld. Dus wat dat betreft zou ik altijd voor een tweedehands gaan.
.. oh ja?quote:Op woensdag 14 december 2011 15:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is ook meer een emotionele keuze dan een rationele keuze wanneer je een nieuwe auto koopt.
Vaak wel, het zijn vaak die goedkope prul dingen die gratis rijden qua belasting en jarenlange garantie hebben, dan kan je ze rationeel kopen. Maar in de hogere segmenten maakt het toch allemaal niet zoveel meer uit, die kosten toch zoveel geld dat je beter op de aanschaf kan besparen dan op het onderhoud, zeker met van die jahres-wagens.quote:
Daarom, maar bij die Citroen C1 wagens heb je dat probleem niet, en wel fabrieksgarantie voor 3 jaar of iets dergelijks. Maar goed, zoals ik al zei alleen de hogere segmenten hebben last van die belachelijke afschrijvingen dat meer kost dan evt. onderhoud.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:11 schreef eriksd het volgende:
Als je met een Maserati de deur van de dealer uitrijdt ben je prompt een ton kwijt. Ik vind dat nogal wat.
Erg zonde eigenlijk.
Dat sowieso.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:14 schreef eriksd het volgende:
Maargoed, dat zal voor ons toch toekomstmuziek blijven.
quote:
Ja.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:17 schreef eriksd het volgende:
Zouden er daadwerkelijk mensen op fok zitten die in potentie zoveel kunnen verdienen dat het nieuw kopen van een maserati daadwerkelijk plaats kan vinden?
Dolletjes hoor. Veel succes met je volgende enzo.quote:
Jah, dat is vragen om problemen.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat mensen nog Fokkers om hulp vragen, they never learn.
Waarom niet?quote:Op woensdag 14 december 2011 15:17 schreef eriksd het volgende:
Zouden er daadwerkelijk mensen op fok zitten die in potentie zoveel kunnen verdienen dat het nieuw kopen van een maserati daadwerkelijk plaats kan vinden?
Dankjewel !quote:Op woensdag 14 december 2011 15:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dolletjes hoor. Veel succes met je volgende enzo.
Tsja, das echte kameraadschaap.quote:
Je kent me toch, I don't give a fuck about the law.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maaruh, CDA blokkeert de 130 km wet. Voor een deel althans.
Ben er nog stuk van... momentje hoor...quote:Op woensdag 14 december 2011 15:37 schreef eriksd het volgende:
Ik moest even wat tranen uit mijn ogen vegen.
Waarom denk je dat ze niet duur in aanschaf zijn? Ongewild en relatief onbetrouw (= hoge onderhoudskosten).quote:Op woensdag 14 december 2011 14:57 schreef eriksd het volgende:
S-type vind ik ook mooi. En niet duur.
En pijpen, me dunkt.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:50 schreef GSbrder het volgende:
Samenwerken met een vrouw gaat bij mij altijd alsof ik een secretaresse heb.
Ze mogen kijken naar de verwijzingen, bronnenlijsten updaten en de inhoudsopgave bijwerken, maar daar houdt het dan ook bij op.
En ze mogen mooi zijn de presentatie van het resultaat.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:50 schreef GSbrder het volgende:
Samenwerken met een vrouw gaat bij mij altijd alsof ik een secretaresse heb.
Ze mogen kijken naar de verwijzingen, bronnenlijsten updaten en de inhoudsopgave bijwerken, maar daar houdt het dan ook bij op.
Dat mag. Als ze stil zijn.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:52 schreef waht het volgende:
[..]
En ze mogen mooi zijn de presentatie van het resultaat.
Klopt. Maar TU-chicks zijn het moeilijkst.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:53 schreef eriksd het volgende:
Typisch GS hé. De weinige vrouwen op de TU weet hij te strikken.
Bieb failliet?quote:Op woensdag 14 december 2011 15:56 schreef eriksd het volgende:
Toch mooi een gratis boek over faillisementsrecht uit de bieb gekregen.
Wat?quote:Op woensdag 14 december 2011 15:58 schreef KoosVogels het volgende:
Ah, het is die vakbondsgekkies nog gelukt ook.
Ditquote:
Daarbij mogen VVDers nu al 130 rijden zonder dat ze daarvoor beboet worden vanwege de 10% regel en komt de regelgeving voor 130 er uiteindelijk op neer dat men mssn 3km harder mag rijden zonder beboet te worden dan dat men nu mag.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:59 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
En hier geef ik het CDA groot gelijk in, het is toch van de zotte om in tijden van enorme bezuinigingen honderden miljoenen uit te geven alleen maar om op zoveel mogelijk stukken snelweg 130 te kunnen rijden?
Zozo. Dus nu gaan jullie nog sneller failliet?quote:
Gaat het zoveel kosten?quote:Op woensdag 14 december 2011 15:59 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
En hier geef ik het CDA groot gelijk in, het is toch van de zotte om in tijden van enorme bezuinigingen honderden miljoenen uit te geven alleen maar om op zoveel mogelijk stukken snelweg 130 te kunnen rijden?
Zolang men de echte problemen heeft dichtgetimmert in een akkoord, gaat men muggeziften.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:00 schreef eriksd het volgende:
Nog steeds dat gedoe over 130 km/h? Who cares.
Ook zonder het aanpassen van de wegen kan de maximumsnelheid omhoog, want de compensatie is niet meer dan gerommel in de marge.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:59 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Typisch werkgever-dreigement.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zozo. Dus nu gaan jullie nog sneller failliet?
Bedankt, maar ik ben je baas nietquote:Op woensdag 14 december 2011 16:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Typisch werkgever-dreigement.
Als je het afmeet tegen de moeite die genomen is om de leefomgeving rond snelwegen naar europese maatstaven 'gezond' te houden kan het behoorlijk veel gaan kosten ja, en dan heb je het nog niet eens over infrastructurele maatregelen,zoals het vervangen en/of wijzigen van borden.quote:
Sorry hoorquote:
Het zal voornamelijk iets voor in de provincie zijn.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je het afmeet tegen de moeite die genomen is om de leefomgeving rond snelwegen naar europese maatstaven 'gezond' te houden kan het behoorlijk veel gaan kosten ja, en dan heb je het nog niet eens over infrastructurele maatregelen,zoals het vervangen en/of wijzigen van borden.
Nu kun je in de provincie ook al 130 rijden op een 120 weg zonder beboet te worden.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:09 schreef waht het volgende:
[..]
Het zal voornamelijk iets voor in de provincie zijn.
Ja inderdaad.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nu kun je in de provincie ook al 130 rijden op een 120 weg zonder beboet te worden.
als je bij iedere inrit van/overgang naar een provenciale weg een nieuw bord neer moet zetten en voor deze wegen wat boetes uitschrijven betreft voor deze wegen andere regelgeving moet vormen, zullen er genoen ambtenaren werk moeten uitvoeren, wat betekent dat het duur is.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:13 schreef waht het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Maar het zou neerkomen op 132 miljoen, hetgeen nogal veel is voor zoiets kleins.
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:13 schreef waht het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Maar het zou neerkomen op 132 miljoen, hetgeen nogal veel is voor zoiets kleins.
Om nog te zwijgen over extra maatregelen en constructies om aan milieu- en geluidsnormen te blijven voldoen.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
als je bij iedere inrit van/overgang naar een provenciale weg een nieuw bord neer moet zetten en voor deze wegen wat boetes uitschrijven betreft voor deze wegen andere regelgeving moet vormen, zullen er genoen ambtenaren werk moeten uitvoeren, wat betekent dat het duur is.
Het is ook niet meer dan een zoethoudertje geweest, uiteindelijk komt het er op neer dat het vanwege praktisch/economische bezwaren er niet doorheen zal komen, net zo goed als dat gaat gebeuren met de animal cops(waar niet genoeg aanmeldingen voor zijn) of de dubbele nationaliteit(die simpelweg niet af te nemen valt als het het andere vaderland dat niet toestaat)quote:Op woensdag 14 december 2011 16:27 schreef waht het volgende:
[..]
Om nog te zwijgen over extra maatregelen en constructies om aan milieu- en geluidsnormen te blijven voldoen.
Auto's zijn leuk. Moeten ook leuk zijn. En goed.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Zodra ik mn rijbewijs heb gehaald, wil ik gewoon een auto die rijd, meer voorkeuren heb ik niet eilk
Daar ga je nog op terugkomen. Sommige auto's zijn gewoon kut (te klein, langzaam, lelijk).quote:Op woensdag 14 december 2011 16:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Zodra ik mn rijbewijs heb gehaald, wil ik gewoon een auto die rijd, meer voorkeuren heb ik niet eilk
Daar kan ik pas op terug komen zodra ik genoeg budget heb om te kiezen. Ik heb nl wel enige voorkeur voor oude amerikanen, maar die zijn niet zo goedkoop in benzinekosten en onderhoud.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:49 schreef waht het volgende:
[..]
Daar ga je nog op terugkomen. Sommige auto's zijn gewoon kut (te klein, langzaam, lelijk).
Er zijn weinig auto's die niet kunnen hoor.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:49 schreef waht het volgende:
[..]
Daar ga je nog op terugkomen. Sommige auto's zijn gewoon kut (te klein, langzaam, lelijk).
Zoeen heb ik ook. Ziet er niet uit maar brengt me wel netjes van A naar B.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Tegen de tijd dat je daar wel budget voor hebt zitten we op twee euro per liter.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Daar kan ik pas op terug komen zodra ik genoeg budget heb om te kiezen. Ik heb nl wel enige voorkeur voor oude amerikanen, maar die zijn niet zo goedkoop in benzinekosten en onderhoud.
Kijk eens aan, goed nieuws.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:56 schreef robin007bond het volgende:
Oh nice!
M'n stageplek en school hebben een deal gedaan, omdat het bedrijf mij wilt houden. Bepaalde lesuren hoef ik niet te volgen en de schoolopdrachten kan ik bij het bedrijf doen.
Dit omdat ze niet willen dat ik de feeling met de programmeertalen verlies. Na mijn "opleiding" kan ik er gelijk aan de slag, of deeltijd HBO doen.
Dat laatste klinkt goed, kan je niet allebei doen?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:56 schreef robin007bond het volgende:
Oh nice!
M'n stageplek en school hebben een deal gedaan, omdat het bedrijf mij wilt houden. Bepaalde lesuren hoef ik niet te volgen en de schoolopdrachten kan ik bij het bedrijf doen.
Dit omdat ze niet willen dat ik de feeling met de programmeertalen verlies. Na mijn "opleiding" kan ik er gelijk aan de slag, of deeltijd HBO doen.
Waar ga je heen/kom je vandaan?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:56 schreef remlof het volgende:
Ow en even een statusupdate voor 3-voud, anders wordt ie ongerust: ik ben nu op het vliegveld maar de gate gaat pas over een uur dicht, dus ik zit even te chillen met een Erdinger
Dat dus, zal niet de eerste en laatste zijn die van een koude kermis thuiskomt van de belofte "Na je opleiding kun je hier straks komen werken".quote:Op woensdag 14 december 2011 17:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt goed, kan je niet allebei doen?
Wat ben je toch met me bezig ventje.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:56 schreef remlof het volgende:
Ow en even een statusupdate voor 3-voud, anders wordt ie ongerust...
quote:Op woensdag 14 december 2011 17:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat ben je toch met me bezig ventje.
Zoek een leven, of een meid.
Je best doen loont.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:56 schreef robin007bond het volgende:
Oh nice!
Ha grote broer, alles goed? Had je wel kunnen vertellen dat je veelal op fok rondhing. Nog geklaagd vandaag?quote:Op woensdag 14 december 2011 17:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat ben je toch met me bezig ventje.
Zoek een leven, of een meid.
Dat bedoelde ik eigenlijk ookquote:Op woensdag 14 december 2011 17:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt goed, kan je niet allebei doen?
3-voud is her meest succesvol. Wij kunnen er alleen van dromen ooit in Zijn voetsporen te mogen treden.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:21 schreef Nautilus. het volgende:
Jullie zijn zoveel succesvoller dan ik.
Monidique is het succesvollerscht.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:21 schreef Nautilus. het volgende:
Jullie zijn zoveel succesvoller dan ik.
Toch zijn er hier meer linkse die werk hebbenquote:Op woensdag 14 december 2011 17:23 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
3-voud is her meest succesvol. Wij kunnen er alleen van dromen ooit in Zijn voetsporen te mogen treden.
En dat terwijl je pas op het laatste moment een stageplek vondquote:Op woensdag 14 december 2011 17:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik eigenlijk ook![]()
Ik ben i.i.g. heel blij
Ja, alles ging heel plotselingquote:Op woensdag 14 december 2011 17:25 schreef remlof het volgende:
[..]
En dat terwijl je pas op het laatste moment een stageplek vond
Ik denk toch dat het aantal uitkeringsgerechtigden dat op SP of PVV stemt, hoger is en dus links.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:26 schreef De_Nuance het volgende:
Mensen met werk staan positief in het leven, dus links
I see what you did thar.quote:
Was voor de oplettende lezerquote:
Dat klinkt fantastischquote:Op woensdag 14 december 2011 16:56 schreef robin007bond het volgende:
Oh nice!
Bedankt allemaal.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:30 schreef Voorschrift het volgende:
En gefeliciteerd Robin, goed nieuws.
Als je hier ooit nog na 00:00 bent wordt je direct geband oke?quote:Op woensdag 14 december 2011 17:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bedankt allemaal.
Nu moet ik wel goed op m'n slaap letten.
Ik beloof niets he. Ik kom als ik zin heb.quote:
Ik snap hetquote:Op woensdag 14 december 2011 17:48 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik beloof niets he. Ik kom als ik zin heb.
Hmm, slechte deal. Dan ben ik weer ergens anders te vinden of zit ik te gamenquote:Op woensdag 14 december 2011 17:44 schreef waht het volgende:
[..]
Als je hier ooit nog na 00:00 bent wordt je direct geband oke?
Ik heb je premier gemaakt.quote:
Leuk dat je op je 16e al weet waar je over 40 jaar nog werkt.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:56 schreef robin007bond het volgende:
Oh nice!
Thanks.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 17:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Leuk dat je op je 16e al weet waar je over 40 jaar nog werkt.
Beter dan op je 16e al weten dat je over 40 jaar nog een uitkering krijgt, zoals de Wajongbroedersquote:Op woensdag 14 december 2011 17:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Leuk dat je op je 16e al weet waar je over 40 jaar nog werkt.
Zo'n oude nukkige IT-beheerder worden die de hele dag op iedereen loopt te schelden is wel mijn einddoel.quote:
Tegen die tijd is je functie al lang geoutsourced naar Indiaquote:Op woensdag 14 december 2011 18:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zo'n oude nukkige IT-beheerder worden die de hele dag op iedereen loopt te schelden is wel mijn einddoel.
Welnee, tegen die tijd zitten er allemaal hongernegertjes alle IT-banen te doen, maar die komen niet boos een de stekker in het stopcontact steken van de domme werknemer of een nieuw keyboard brengen omdat iemand d'r acrylnagels ertussen zijn blijven steken.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tegen die tijd is je functie al lang geoutsourced naar India
Dat lijkt me bezigheidstherapie voor de Wajongersquote:Op woensdag 14 december 2011 18:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Welnee, tegen die tijd zitten er allemaal hongernegertjes alle IT-banen te doen, maar die komen niet boos een de stekker in het stopcontact steken van de domme werknemer of een nieuw keyboard brengen omdat iemand d'r acrylnagels ertussen zijn blijven steken.
Wat lost het op nix.... kosten van alle bewijzenring aanpassen loopt boven de +100 (ik dacht zelfs (+300) miljoen en wat zijn de baten ?!... zo hard kunnen we toch niet rijden omdat de wegen toch al vol staan.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:59 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 december 2011 14:42 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die Speedster is de mooiste die ze ooit gemaakt hebben
[ afbeelding ]
quote:
Een hoofd leeft niet.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:31 schreef De_Nuance het volgende:
In NWS is er een discussie of een hoofd na onthoofding blijft doorleven of niet.
NWS ftw
Het is heerlijk.quote:
Ja.... schijnt bijzonder pijnlijk te zijn.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:31 schreef De_Nuance het volgende:
In NWS is er een discussie of een hoofd na onthoofding blijft doorleven of niet.
NWS ftw
Ja alleen je zit de hele dag te turen naar een beeldscherm... beweging is er niet bij. En als je dubbel pech hebt sta je 2x per dag in de file.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is heerlijk.
Als je een beetje pienter bent pak je de code allemaal zo op. Voor wat je moet doen verdient het ook wel aardig en de sfeer is heel relaxed en ontspannen.
Het bedrijf zit in dezelfde stad. Fietsen is 10 minuten.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ja alleen je zit de hele dag te turen naar een beeldscherm... beweging is er niet bij. En als je dubbel pech hebt sta je 2x per dag in de file.
Been there done that.
+ 15 punten van de reaguurders.quote:Zwaktebod van de PVV dit. Van de PvdA verwacht je dit soort landverradende burgerhaat, van hun kijk ik er niet van op.
Nietvoordekat | 14-12-11 | 16:29 | + 15 -
Hahahaquote:Op woensdag 14 december 2011 18:44 schreef De_Nuance het volgende:
Op Geenstijl is dit een reacties op de PVV die geheimhouding van Acta-verdrag in stand houdt , ondanks dat ze anders hebben beloofd.
[..]
+ 15 punten van de reaguurders.
Nounou poeh poeh toemaar zeg. De medaille valt helemaal niet vaak dezelfde kant op, maar je legt me graag woorden in de mond / je ziet wat je wilt zien: VVD stemmer --> enge allochtonenhatende tokkie.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:48 schreef De_Nuance het volgende:
Bij jou is het een beetje irritant omdat je doet alsof je boven de partijen staat, terwijl de medaille wel elke keer dezelfde kant opvalt.
Just sayin
Vooral jijquote:
De medaille heeft maar een kant als het aan Cerb ligt.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:50 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Nounou poeh poeh toemaar zeg. De medaille valt helemaal niet vaak dezelfde kant op, maar je legt me graag woorden in de mond / je ziet wat je wilt zien: VVD stemmer --> enge allochtonenhatende tokkie.
Het is dan ook gewoon friet.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De medaille heeft maar een kant als het aan Cerb ligt.
Helemaal niet, ik spreek jou zelfs amper aan.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:50 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Nounou poeh poeh toemaar zeg. De medaille valt helemaal niet vaak dezelfde kant op, maar je legt me graag woorden in de mond / je ziet wat je wilt zien: VVD stemmer --> enge allochtonenhatende tokkie.
Ik snap eerlijk niet waar je je onzin vandaan haalt. Bij EG snapte ik het nog enigszins.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:52 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik spreek jou zelfs amper aan.
Maar blijkbaar denk jij dat ik VVD stemmers racisten of tokkies vind en voel je je steeds aangevallen.
20 koekjes voor je spotquote:Op woensdag 14 december 2011 18:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
+1323582375923758972389572897^29394595954 kudo's
Dit bedoel ik.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:52 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk niet waar je je onzin vandaan haalt. Bij EG snapte ik het nog enigszins.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |