Dolletjes hoor. Veel succes met je volgende enzo.quote:
Jah, dat is vragen om problemen.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat mensen nog Fokkers om hulp vragen, they never learn.
Waarom niet?quote:Op woensdag 14 december 2011 15:17 schreef eriksd het volgende:
Zouden er daadwerkelijk mensen op fok zitten die in potentie zoveel kunnen verdienen dat het nieuw kopen van een maserati daadwerkelijk plaats kan vinden?
Dankjewel !quote:Op woensdag 14 december 2011 15:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dolletjes hoor. Veel succes met je volgende enzo.
Tsja, das echte kameraadschaap.quote:
Je kent me toch, I don't give a fuck about the law.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maaruh, CDA blokkeert de 130 km wet. Voor een deel althans.
Ben er nog stuk van... momentje hoor...quote:Op woensdag 14 december 2011 15:37 schreef eriksd het volgende:
Ik moest even wat tranen uit mijn ogen vegen.
Waarom denk je dat ze niet duur in aanschaf zijn? Ongewild en relatief onbetrouw (= hoge onderhoudskosten).quote:Op woensdag 14 december 2011 14:57 schreef eriksd het volgende:
S-type vind ik ook mooi. En niet duur.
En pijpen, me dunkt.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:50 schreef GSbrder het volgende:
Samenwerken met een vrouw gaat bij mij altijd alsof ik een secretaresse heb.
Ze mogen kijken naar de verwijzingen, bronnenlijsten updaten en de inhoudsopgave bijwerken, maar daar houdt het dan ook bij op.
En ze mogen mooi zijn de presentatie van het resultaat.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:50 schreef GSbrder het volgende:
Samenwerken met een vrouw gaat bij mij altijd alsof ik een secretaresse heb.
Ze mogen kijken naar de verwijzingen, bronnenlijsten updaten en de inhoudsopgave bijwerken, maar daar houdt het dan ook bij op.
Dat mag. Als ze stil zijn.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:52 schreef waht het volgende:
[..]
En ze mogen mooi zijn de presentatie van het resultaat.
Klopt. Maar TU-chicks zijn het moeilijkst.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:53 schreef eriksd het volgende:
Typisch GS hé. De weinige vrouwen op de TU weet hij te strikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |