Niet doen, een Voorschrift is al genoeg.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:44 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik krijg langzaam het idee dat ik de hetero-versie van jou ben
Nee man, zo'n over de top sportwagen is gewoon de rijkeluis equivalent van een omgebouwde krakkemikkige BMW met spoilers en stickers voor Mocro's.quote:
Ook mooi dat hij aangedrukt moet worden.quote:
U heeft gewoon smaak mijnheer.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:44 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik krijg langzaam het idee dat ik de hetero-versie van jou ben
op 2:50 zie je een glimp van the one and only Aston... De DB5.quote:
We liggen al klaar voor je.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:51 schreef Friek_ het volgende:
Ik rij het liefst hier in rond:
[ afbeelding ]
Zoveel mogelijk rondjes al toeterend om het VVD-hoofdkwartier.
Vette bak.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:51 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ga je gang, zul je eerder GroenLinks dan de VVD op je dak krijgen.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:51 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dan gooi ik snel Hans Hillen naar buiten om de raketten op te vangen.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We liggen al klaar voor je.
[ afbeelding ]
Hij betaalt ons ze af te schieten.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dan gooi ik snel Hans Hillen naar buiten om de raketten op te vangen.
[ afbeelding ]
Honda.quote:
Is dat een brommer?quote:
Honda's zijn gewoon de pauperbakken bij uitstek, nog erger dan oude golfjes.quote:
quote:
Ja alleen onderhoud en verzekering en belasting maken die krengen zo duur.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:01 schreef eriksd het volgende:
http://www.autotrack.nl/tweedehands/jaguar/s-type/7526253
Best veel auto voor weinig geld.
Ja als je een Maserati koopt heb je er toch genoeg geld voor, als je een occasion Jaguar van een paar jaar oud koopt met 100k op de teller zit je denk ik niet zo ruim in je vel als dat je een nieuwe Maserati ophaalt bij de garage.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:03 schreef eriksd het volgende:
Klagen over onderhoud terwijl je net over Maserati begon
Het is ook meer een emotionele keuze dan een rationele keuze wanneer je een nieuwe auto koopt.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:06 schreef eriksd het volgende:
Een auto nieuw kopen is per definitie zonde van je geld. Dus wat dat betreft zou ik altijd voor een tweedehands gaan.
.. oh ja?quote:Op woensdag 14 december 2011 15:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is ook meer een emotionele keuze dan een rationele keuze wanneer je een nieuwe auto koopt.
Vaak wel, het zijn vaak die goedkope prul dingen die gratis rijden qua belasting en jarenlange garantie hebben, dan kan je ze rationeel kopen. Maar in de hogere segmenten maakt het toch allemaal niet zoveel meer uit, die kosten toch zoveel geld dat je beter op de aanschaf kan besparen dan op het onderhoud, zeker met van die jahres-wagens.quote:
Daarom, maar bij die Citroen C1 wagens heb je dat probleem niet, en wel fabrieksgarantie voor 3 jaar of iets dergelijks. Maar goed, zoals ik al zei alleen de hogere segmenten hebben last van die belachelijke afschrijvingen dat meer kost dan evt. onderhoud.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:11 schreef eriksd het volgende:
Als je met een Maserati de deur van de dealer uitrijdt ben je prompt een ton kwijt. Ik vind dat nogal wat.
Erg zonde eigenlijk.
Dat sowieso.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:14 schreef eriksd het volgende:
Maargoed, dat zal voor ons toch toekomstmuziek blijven.
quote:
Ja.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:17 schreef eriksd het volgende:
Zouden er daadwerkelijk mensen op fok zitten die in potentie zoveel kunnen verdienen dat het nieuw kopen van een maserati daadwerkelijk plaats kan vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |