Daar heb ik geen sigaar voor nodigquote:Op woensdag 14 december 2011 14:18 schreef waht het volgende:
Ik rook zo nu en dan een goede sigaar, en denk dan minachtend over <willekeurige bevolkingsgroep>.
Hehe, touche.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Daar heb ik geen sigaar voor nodig
Ook ietwat bedenkelijk inderdaad.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
kanslozer dan sigaretten die naar parfum smaken(black devil) of die verschillende pasteltinten hebben(collorys) ?
Beste combo.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:19 schreef StarGazer het volgende:
Inmiddels ruim 8 maanden gestopt. Mis het zo nu en dan nog wel. Vooral de combinatie koffie + peuk.
In jouw geval niet alleen de laatste vijf jaar.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die laatste 5 jaar zijn toch afschrijfbaar.
Och... gaan we die kant weer op.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
In jouw geval niet alleen de laatste vijf jaar.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
In jouw geval niet alleen de laatste vijf jaar.
Zolang het om zware shag gaat is het opzich minder ongezond dan sigaretten(vanwege al die chemicalien die ze in sigaretten proppen om de tabak lichter te maken) en shag is over het algemeen ook wat goedkoper dan sigaretten. Voor de rest begrijp ik het ook niet, alhoewel ik zelf ook een jaar of 5 shag heb gerookt.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:22 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb shagrokers ook nooit zo begrepen. Alleen toch maar irritant om telkens die krengen te moeten rollen? Rookt nog eens minder fijn ook.
Juist dat rollen vond ik plezierig en miste ik erg toen ik vorig jaar mei stopte. Ik was zo iemand die er vaak een rolde en opstak, en hem dan meteen weer weg legde.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:22 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb shagrokers ook nooit zo begrepen. Alleen toch maar irritant om telkens die krengen te moeten rollen? Rookt nog eens minder fijn ook.
Ik bedoel maar, als ik geen sigaretten bij me heb in de auto raak ik geïrriteerd.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Achter het sturen roken de beste.
Krijg ze maar eens op visite. Die troep die ze achterlaten op je bank en de vloer geneest je direct.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zolang het om zware shag gaat is het opzich minder ongezond dan sigaretten(vanwege al die chemicalien die ze in sigaretten proppen om de tabak lichter te maken) en shag is over het algemeen ook wat goedkoper dan sigaretten. Voor de rest begrijp ik het ook niet, alhoewel ik zelf ook een jaar of 5 shag heb gerookt.
Ik koop wel een paar pakken shag en mail ze naar je toe, mag je ze allemaal rollen en terugsturen.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Juist dat rollen vond ik plezierig en miste ik erg toen ik vorig jaar mei stopte. Ik was zo iemand die er vaak een rolde en opstak, en hem dan meteen weer weg legde.
Oh, bij mij mag er maar in een kamer gerookt worden, deze heeft geen banken en word om de dag gezogen.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Krijg ze maar eens op visite. Die troep die ze achterlaten op je bank en de vloer geneest je direct.
Lead us not into temptationquote:Op woensdag 14 december 2011 14:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik koop wel een paar pakken shag en mail ze naar je toe, mag je ze allemaal rollen en terugsturen.
Niet opsteken.
Ik ben de duivel, alleen in plaats van de appel plukken moet je maar wat shags rollen.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 14:32 schreef GSbrder het volgende:
Haha, roken is voor paupers en indianen
Had die geen kanker?quote:
Nooit gerookt?quote:Op woensdag 14 december 2011 14:32 schreef GSbrder het volgende:
Haha, roken is voor paupers en indianen
Marlboro man.quote:
Misschien ben ik de slang wel, dan rook jij straks lekker pauperig de rest van je leven shag.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben de duivel, alleen in plaats van de appel plukken moet je maar wat shags rollen.
Ik vroeg me al af waarom er zo weinig naar je geluisterd word.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien ben ik de slang wel, dan rook jij straks lekker pauperig de rest van je leven shag.
Alleen als wij ons leven samen door gaan brengen me dunkt.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien ben ik de slang wel, dan rook jij straks lekker pauperig de rest van je leven shag.
Sowieso word ik niet geplukt!quote:Op woensdag 14 december 2011 14:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben de duivel, alleen in plaats van de appel plukken moet je maar wat shags rollen.
Daarom sigarenquote:Op woensdag 14 december 2011 14:36 schreef Voorschrift het volgende:
De moderne Marlboro man is beter dan die cowboy.
[ afbeelding ]
When heaven and hell shall meetquote:Op woensdag 14 december 2011 14:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alleen als wij ons leven samen door gaan brengen me dunkt.
James Dean mijn knul.quote:
The correct term would be; when hell freezes over.quote:
Oh kom, doe eens gek en laat je pakken plukken.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Sowieso word ik niet geplukt!
Ik heb ooit wel eens wat trekjes genomen en de eerste vorm van tabak die ik consumeerde was een flinke sigaar van mijn opa, maar nooit gerookt nee.quote:
Met Sint Juttemis dus.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
The correct term would be; when hell freezes over.
Nee.quote:
en ze beperken bevolkingsgroei door er amper accijns over te heffen.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:38 schreef waht het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan veel zeggen over die communisten maar sigaren rollen kunnen ze als de beste.
Sigaren zijn me ook heilig.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 14:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nee.
Knalde zijn Porsche Speedster tegen een paal die hem negeerde.
Waarschijnlijk doordat zijn peuk op de automat viel.
Die Speedster is de mooiste die ze ooit gemaakt hebbenquote:Op woensdag 14 december 2011 14:40 schreef eriksd het volgende:
Porsche is mooi. Hoop er later ook een te hebben.
quote:Op woensdag 14 december 2011 14:40 schreef KoosVogels het volgende:
James Dean was wel een baas overigens.
Genot voor het oog inderdaad.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:42 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die Speedster is de mooiste die ze ooit gemaakt hebben
[ afbeelding ]
Fraai Marokkanen-jackie.quote:
Die nieuwe 918 is ook een pareltje.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Genot voor het oog inderdaad.
Ugh veel te protserig.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:43 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die nieuwe 918 is ook een pareltje.
[ afbeelding ]
Komt omdat je geen ballen hebt.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ugh veel te protserig.
Geef mij maar een Aston Martin dan.
Ik krijg langzaam het idee dat ik de hetero-versie van jou benquote:Op woensdag 14 december 2011 14:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ugh veel te protserig.
Geef mij maar een Aston Martin dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |