Alleen als wij ons leven samen door gaan brengen me dunkt.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien ben ik de slang wel, dan rook jij straks lekker pauperig de rest van je leven shag.
Sowieso word ik niet geplukt!quote:Op woensdag 14 december 2011 14:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben de duivel, alleen in plaats van de appel plukken moet je maar wat shags rollen.
Daarom sigarenquote:Op woensdag 14 december 2011 14:36 schreef Voorschrift het volgende:
De moderne Marlboro man is beter dan die cowboy.
[ afbeelding ]
When heaven and hell shall meetquote:Op woensdag 14 december 2011 14:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alleen als wij ons leven samen door gaan brengen me dunkt.
James Dean mijn knul.quote:
The correct term would be; when hell freezes over.quote:
Oh kom, doe eens gek en laat je pakken plukken.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Sowieso word ik niet geplukt!
Ik heb ooit wel eens wat trekjes genomen en de eerste vorm van tabak die ik consumeerde was een flinke sigaar van mijn opa, maar nooit gerookt nee.quote:
Met Sint Juttemis dus.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
The correct term would be; when hell freezes over.
Nee.quote:
en ze beperken bevolkingsgroei door er amper accijns over te heffen.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:38 schreef waht het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan veel zeggen over die communisten maar sigaren rollen kunnen ze als de beste.
Sigaren zijn me ook heilig.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 14:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nee.
Knalde zijn Porsche Speedster tegen een paal die hem negeerde.
Waarschijnlijk doordat zijn peuk op de automat viel.
Die Speedster is de mooiste die ze ooit gemaakt hebbenquote:Op woensdag 14 december 2011 14:40 schreef eriksd het volgende:
Porsche is mooi. Hoop er later ook een te hebben.
quote:Op woensdag 14 december 2011 14:40 schreef KoosVogels het volgende:
James Dean was wel een baas overigens.
Genot voor het oog inderdaad.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:42 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die Speedster is de mooiste die ze ooit gemaakt hebben
[ afbeelding ]
Fraai Marokkanen-jackie.quote:
Die nieuwe 918 is ook een pareltje.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Genot voor het oog inderdaad.
Ugh veel te protserig.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:43 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die nieuwe 918 is ook een pareltje.
[ afbeelding ]
Komt omdat je geen ballen hebt.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ugh veel te protserig.
Geef mij maar een Aston Martin dan.
Ik krijg langzaam het idee dat ik de hetero-versie van jou benquote:Op woensdag 14 december 2011 14:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ugh veel te protserig.
Geef mij maar een Aston Martin dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |