En dan halen we toeristen van over de hele werekd hierheen die vanachter een hek kunnen kijken hoe Limburgers carnaval vieren.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind dat we van Limburg best een reservaat kunnen maken.
18 graden? Loser. Toen ik twee weken terug op Tenerife was, was het 25 graden.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom zou je willen? Zo lekker is het daar nu niet. Overdag 18 graden en 's nachts 4 ofzo.
Homo sigaretten.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:13 schreef Voorschrift het volgende:
Beste AH product is Marlboro aan de servicebalie.
de excellent mandarijnensap is ook zeer goed te doenquote:Op woensdag 14 december 2011 14:13 schreef GSbrder het volgende:
Mochten jullie je afvragen of ik al mijn boodschappen hier ga reviewen; nee, dat doe ik niet.
Maar sinaasappelsap is lekker en scheermesjes duur. Zo.
Shag rollen is voor paupers.quote:
Jij bent meer van de AH shag natuurlijk.quote:
En vrouwen met snorren.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Shag rollen is voor paupers.
Racist.quote:
Wat is "shag"? Nieuwe film?quote:Op woensdag 14 december 2011 14:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Shag rollen is voor paupers.
Inderdaad, en lastig.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:15 schreef KoosVogels het volgende:
Shag is echt de meest kansloze rookwaar die er bestaat
kanslozer dan sigaretten die naar parfum smaken(black devil) of die verschillende pasteltinten hebben(collorys) ?quote:Op woensdag 14 december 2011 14:15 schreef KoosVogels het volgende:
Shag is echt de meest kansloze rookwaar die er bestaat
Achter het sturen roken de beste.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Inderdaad, en lastig.
Geef mij maar gewoon sigaretten, haal je zo uit je pakje en steek je op, ook handig achter het stuur. Waarom zou je zelf die kutdingen rollen, yegh.
Daar heb ik geen sigaar voor nodigquote:Op woensdag 14 december 2011 14:18 schreef waht het volgende:
Ik rook zo nu en dan een goede sigaar, en denk dan minachtend over <willekeurige bevolkingsgroep>.
Hehe, touche.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Daar heb ik geen sigaar voor nodig
Ook ietwat bedenkelijk inderdaad.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
kanslozer dan sigaretten die naar parfum smaken(black devil) of die verschillende pasteltinten hebben(collorys) ?
Beste combo.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:19 schreef StarGazer het volgende:
Inmiddels ruim 8 maanden gestopt. Mis het zo nu en dan nog wel. Vooral de combinatie koffie + peuk.
In jouw geval niet alleen de laatste vijf jaar.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die laatste 5 jaar zijn toch afschrijfbaar.
Och... gaan we die kant weer op.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
In jouw geval niet alleen de laatste vijf jaar.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
In jouw geval niet alleen de laatste vijf jaar.
Zolang het om zware shag gaat is het opzich minder ongezond dan sigaretten(vanwege al die chemicalien die ze in sigaretten proppen om de tabak lichter te maken) en shag is over het algemeen ook wat goedkoper dan sigaretten. Voor de rest begrijp ik het ook niet, alhoewel ik zelf ook een jaar of 5 shag heb gerookt.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:22 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb shagrokers ook nooit zo begrepen. Alleen toch maar irritant om telkens die krengen te moeten rollen? Rookt nog eens minder fijn ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |