Ik draag een modieuze beanie, een baard van een week en een hip sjaaltjequote:
Heel goed. Het is zo klein en zo dicht bij de bewoonde wereld dat het niet eens natuur is. Het kan zich niet als natuur zijn eigen gang gaan.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar wel bescherming. En daar schort het nu net aan.
Dat was een normaal politiek spel.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:02 schreef Disana het volgende:
[..]
En het belazeren van de Belgen met de Hedwigenpolder is natuurlijk ook helemaal niet gedaan om zijn achterban tevreden te stellen.
Ja of voor Intratuin. Dat is ook natuurquote:Op woensdag 14 december 2011 14:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Als Bleker naar huis gestuurd word, kan hij reclamespotjes voor Glorix gaan maken.
Vandaar dat de Belgen zich door ons zo in de maling genomen voelen. Het is maar wat je fatsoenlijk vindt.quote:
Ja, die knippen en snoeien en planten net zoveel in tuinen als staatsbosbeheer op de Veluwe inderdaad.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja of voor Intratuin. Dat is ook natuur
Ging jij vanmorgen niet naar Portugal? Je moest je tas vannacht nog inpakken zei je.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja of voor Intratuin. Dat is ook natuur
De dag is nog niet om hè?quote:Op woensdag 14 december 2011 14:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ging jij vanmorgen niet naar Portugal? Je moest je tas vannacht nog inpakken zei je.
Geannuleerd?
Hij heeft het niet over fatsoenlijk, jij grote woordenverdraaier... en wat Belgen vinden is niet per definitie een feit.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Vandaar dat de Belgen zich door ons zo in de maling genomen voelen. Het is maar wat je fatsoenlijk vindt.
Klopt.quote:
Als je Nederland aan de natuur wilt teruggeven kun je ook beter Flevoland onder water laten lopen, dan een aangelegd natuurpark verdedigen.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:07 schreef Voorschrift het volgende:
Het schort er nog aan dat Nederlanders zelf geen kokkels gaan planten op de Waddenzee, ze planten al zeegras boven Groningen want dat was er rond den jaaren 1900 ook en dat is toch geen natuur meer zonder.
Nederlanders, zucht, maakbaarheidsgeil volk.
Eind goed al goed.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Vandaar dat de Belgen zich door ons zo in de maling genomen voelen. Het is maar wat je fatsoenlijk vindt.
Precies, alle dijken lekprikken.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je Nederland aan de natuur wilt teruggeven kun je ook beter Flevoland onder water laten lopen, dan een aangelegd natuurpark verdedigen.
Nee, ben nu op m'n werk en ga van hieruit naar het vliegveld.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Klopt.
Maar omdat je vannacht nog hals over kop je rugzakje moest pakken kreeg ik het idee dat het na je slaapje direct vertrekken was.
Mag ik meeeeeeeeeeeeee? *puppy-eyes*quote:Op woensdag 14 december 2011 14:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ben nu op m'n werk en ga van hieruit naar het vliegveld.
En wat ga je daar in 3 daagjes doen?quote:Op woensdag 14 december 2011 14:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ben nu op m'n werk en ga van hieruit naar het vliegveld.
Ik vind dat we van Limburg best een reservaat kunnen maken.quote:
Als je je niets aan je woord gelegen laat liggen. En dan nog alleen voor ons, want de Belgen dreggen zich daar een ongeluk om onze beslissing goed te maken.quote:
Waarom zou je willen? Zo lekker is het daar nu niet. Overdag 18 graden en 's nachts 4 ofzo.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mag ik meeeeeeeeeeeeee? *puppy-eyes*
Das bijna een opzet voor een goede mop: "remlof en Voorschrift gaan naar Portugal...."quote:Op woensdag 14 december 2011 14:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mag ik meeeeeeeeeeeeee? *puppy-eyes*
Terecht.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je je niets aan je woord gelegen laat liggen. En dan nog alleen voor ons, want de Belgen dreggen zich daar een ongeluk om onze beslissing goed te maken.
Op bezoek bij m'n broer en z'n nieuwe website effe tunen en 'm Wordpress uitleggen.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:11 schreef 3-voud het volgende:
[..]
En wat ga je daar in 3 daagjes doen?
Beter dan overdag 4 en 's nachts rond vriespunt.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom zou je willen? Zo lekker is het daar nu niet. Overdag 18 graden en 's nachts 4 ofzo.
En dan halen we toeristen van over de hele werekd hierheen die vanachter een hek kunnen kijken hoe Limburgers carnaval vieren.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind dat we van Limburg best een reservaat kunnen maken.
18 graden? Loser. Toen ik twee weken terug op Tenerife was, was het 25 graden.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom zou je willen? Zo lekker is het daar nu niet. Overdag 18 graden en 's nachts 4 ofzo.
Homo sigaretten.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:13 schreef Voorschrift het volgende:
Beste AH product is Marlboro aan de servicebalie.
de excellent mandarijnensap is ook zeer goed te doenquote:Op woensdag 14 december 2011 14:13 schreef GSbrder het volgende:
Mochten jullie je afvragen of ik al mijn boodschappen hier ga reviewen; nee, dat doe ik niet.
Maar sinaasappelsap is lekker en scheermesjes duur. Zo.
Shag rollen is voor paupers.quote:
Jij bent meer van de AH shag natuurlijk.quote:
En vrouwen met snorren.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Shag rollen is voor paupers.
Racist.quote:
Wat is "shag"? Nieuwe film?quote:Op woensdag 14 december 2011 14:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Shag rollen is voor paupers.
Inderdaad, en lastig.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:15 schreef KoosVogels het volgende:
Shag is echt de meest kansloze rookwaar die er bestaat
kanslozer dan sigaretten die naar parfum smaken(black devil) of die verschillende pasteltinten hebben(collorys) ?quote:Op woensdag 14 december 2011 14:15 schreef KoosVogels het volgende:
Shag is echt de meest kansloze rookwaar die er bestaat
Achter het sturen roken de beste.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Inderdaad, en lastig.
Geef mij maar gewoon sigaretten, haal je zo uit je pakje en steek je op, ook handig achter het stuur. Waarom zou je zelf die kutdingen rollen, yegh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |