Onverdoofd slachten steunen enzo.. de kwal.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:52 schreef waht het volgende:
[..]
Die boeren zijn dan ook trouwe CDA-stemmers. Hij doet in feite exact hetzelfde als elke andere SS op die plek had gedaan.
Aan de andere kant is landbouw ook al jaren lang een niet rendabele en overgesubsidieerde sector, die voornamelijk door het CDA in stand word gehouden.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach Nederland is idioot, hele geplande wijken of industrieterreinen worden gesloten omdat er een of andere kut varen groeit of een cavia rondhuppelt. Man man man, pak gewoon het jachtgeweer en de onkruidwieder en klaar, bespaart miljoenen op jaarbasis.
Grover dan Bleker heb ik ze niet meegemaakt.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:52 schreef waht het volgende:
[..]
Die boeren zijn dan ook trouwe CDA-stemmers. Hij doet in feite exact hetzelfde als elke andere SS op die plek had gedaan.
Landbouw valt dan ook niet onder natuur wat mij betreft.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Aan de andere kant is landbouw ook al jaren lang een niet rendabele en overgesubsidieerde sector, die voornamelijk door het CDA in stand word gehouden.
Wellicht gaat hij wat verder doordat de noodzaak voor bezuinigingen voor hem groter is dan voor z'n voorgangers.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Grover dan Bleker heb ik ze niet meegemaakt.
Vraag aan een populist wat nederland is, en 'koetjes in de wei' staat in zn top 10.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Landbouw valt dan ook niet onder natuur wat mij betreft.
Maar volgens Bleker welquote:Op woensdag 14 december 2011 13:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Landbouw valt dan ook niet onder natuur wat mij betreft.
Ja ach, Nederland heeft sowieso geen natuur, het enige stukje natuur is zo'n beetje de Waddenzee.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Vraag aan een populist wat nederland is, en 'koetjes in de wei' staat in zn top 10.
de veengebieden zijn ook nog wel authentieke natuur, maar dan voornamelijk omdat je er amper op kunt bouwen.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ach, Nederland heeft sowieso geen natuur, het enige stukje natuur is zo'n beetje de Waddenzee.
De rest is allemaal aangelegd of gereguleerd met een hekje eromheen en miljoenen subsidie om het in stand te houden zodat er nieuwe plantjes geplant kunnen worden omdat het 1000 jaar geleden ook zo was.
Landbouw is ook natuur vind ik. Nederland bestaat derhalve grotendeels uit natuur.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ach, Nederland heeft sowieso geen natuur, het enige stukje natuur is zo'n beetje de Waddenzee.
De rest is allemaal aangelegd of gereguleerd met een hekje eromheen en miljoenen subsidie om het in stand te houden zodat er nieuwe plantjes geplant kunnen worden omdat het 1000 jaar geleden ook zo was.
Een veelvoorkomende illusie in Nederland, mensen hier weten toch niet wat natuur is. Alles hier in Nederland wordt gecontroleerd en gereguleerd, boompjes netjes gekapt tegen overbebossing, diertjes bijgevoerd op de Veluwe. Oh oh wat een natuur.quote:
Nooit de op de Veluwe geweest?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bedoelt daar waar ze de zandheuvels in de gaten houden en bijvullen, bomen kappen en bijplanten, dieren bijvoeren of afschieten, de heide aanplanten als het niet meer bevalt? Die vrije natuur waar alles op z'n loopje gaat?quote:
Nee dat gebied dat steeds meer afgesloten raakt van grote natuurgebieden in Duitsland en daardoor zichzelf steeds minder kan reguleren, dat natuurgebied bedoel ik.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bedoelt daar waar ze de zandheuvels in de gaten houden en bijvullen, bomen kappen en bijplanten, dieren bijvoeren of afschieten? Die vrije natuur waar alles op z'n loopje gaat?
Als er iets is wat beter gereguleerd is als het bankwezen, is het de veluwe wel.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bedoelt daar waar ze de zandheuvels in de gaten houden en bijvullen, bomen kappen en bijplanten, dieren bijvoeren of afschieten, de heide aanplanten als het niet meer bevalt? Die vrije natuur waar alles op z'n loopje gaat?
Dat die gasten niet eens weten wat natuur inhoudt. En Bleker ook niet.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:00 schreef eriksd het volgende:
Ik zie niet het verband tussen de natuur controleren en te hard bezuinigen. Wat is de discussie nou?
Juist.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:00 schreef eriksd het volgende:
Ik zie niet het verband tussen de natuur controleren en te hard bezuinigen. Wat is de discussie nou?
Lol, de Veluwe is gewoon een groot stadspark met meer beheerders en plantsoenschoffelaars dan alle gemeenten bij elkaar en jij vindt dat de definitie van natuur?quote:Op woensdag 14 december 2011 14:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat die gasten niet eens weten wat natuur inhoudt. En Bleker ook niet.
En het belazeren van de Belgen met de Hedwigenpolder is natuurlijk ook helemaal niet gedaan om zijn achterban tevreden te stellen.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:54 schreef waht het volgende:
[..]
Wellicht gaat hij wat verder doordat de noodzaak voor bezuinigingen voor hem groter is dan voor z'n voorgangers.
Maar wel bescherming. En daar schort het nu net aan.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Juist.
Natuur staat voor zelfregulerend. Dat heeft geen subsidie of bemoeienis nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |