Die types zijn wel goed.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat type ken ik, daar leer je het minst van.
Overigens heb ik twee zeer strenge en zelfverzekerde leraressen gehad die ons alle hoeken van het lokaal lieten zien als het nodig was, maar van wie we ook het meest opstaken.
quote:Op woensdag 14 december 2011 13:16 schreef KoosVogels het volgende:
Ah, de vroeger was alles beter parade wordt weer ingezet.
Ik leef met je mee, wat een volk loopt daar rond zeg, volgens mij is 80% manisch depressief en heeft als enige levensdoel nog enigszins wat te zeggen hebben en dat maar uit naar kleine kinderen want die hebben toch geen grote bek terug. Zielig volk dat.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik heb de PABO gedaan. Breek me de bek niet open.
Jij hebt sowieso een probleem met vrouwen. Mij lijkt dat lastig maar misschien ga je er nog eens iets aan doen als het echt moet.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die types zijn wel goed.
Hoewel ik niet goed overweg kan met vrouwelijke leraressen, altijd problemen gehad.
En dat baseer je op zijn postgedrag op een online forum?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso een probleem met vrouwen. Mij lijkt dat lastig maar misschien ga je er nog eens iets aan doen als het echt moet.
Dan moet je dat fake-verkrachtingstopic eens lezen. Daar buitelen ze over elkaar van woedequote:Op woensdag 14 december 2011 13:19 schreef De_Nuance het volgende:
De vroeger was alles beter parade , ik zag het voor me, net als de NWS-rituele-verontwaardigingsdans
Op wat hij zelf heeft gezegd.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:21 schreef Cerbie het volgende:
[..]
En dat baseer je op zijn postgedrag op een online forum?
Het zijn allemaal van die filosofische drama-mamma's die in de pauze met 2 handjes om de kopjes hun thee drinken.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik leef met je mee, wat een volk loopt daar rond zeg, volgens mij is 80% manisch depressief en heeft als enige levensdoel nog enigszins wat te zeggen hebben en dat maar uit naar kleine kinderen want die hebben toch geen grote bek terug. Zielig volk dat.
We zullen zien.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso een probleem met vrouwen. Mij lijkt dat lastig maar misschien ga je er nog eens iets aan doen als het echt moet.
Precies, like I said, vrouwen of homo's.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het zijn allemaal van die filosofische drama-mamma's die in de pauze met 2 handjes om de kopjes hun thee drinken.
Zozo.quote:
Als ik me moet baseren op uitspraken gedaan op Fok! behoort het halve forum tegen zichzelf in bescherming genomen te worden.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 13:23 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Als ik me moet baseren op uitspraken gedaan op Fok! behoort het halve forum tegen zichzelf in bescherming genomen te worden.
Wat voor hopeloos bestaan heb je als je je constant zit op te winden in NWS-topics?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Fok kost ook geld.quote:
Ik word betaald om te fokken.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Fok kost ook geld.
Fok is mijn partij.
Bij de VVD is het inkomensafhankelijk schat.quote:
En dat.quote:
Ja dat betaalde ik t/m dit jaar ook. Blijkbaar zijn ze er nu eindelijk achter dat ik al een tijdje geen 26 meer benquote:
Wie, ik?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat voor hopeloos bestaan heb je als je je constant zit op te winden in NWS-topics?
Alleen bij de VVD dragen de sterkste schouders echt de zwaarste lasten.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bij de VVD is het inkomensafhankelijk schat.
StarGazer is gewoon rijker.
quote:
Je betaalt naar levensfase, dat is gewoon verkapt inkomensafhankelijk.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:28 schreef eriksd het volgende:
Waar haal je nou vandaan dat het inkomensafhankelijk is? Het is de VVD, dombo.
Nee hoor, dat is bij de PvdA ook zo, mag je zelf bepalen wat je betaalt en er staat een indicatie bij gebaseerd op salaris.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:29 schreef waht het volgende:
[..]
Alleen bij de VVD dragen de sterkste schouders echt de zwaarste lasten.
Kunnen al die huichelachtige linksen nog wat van leren.
Matige poging je eronderuit te draaien.quote:Je betaalt naar levensfase, dat is gewoon verkapt inkomensafhankelijk.
En arme studenten betalen bijna niks.
Je mag zelf bepalen wat je betaalt?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is bij de PvdA ook zo, mag je zelf bepalen wat je betaalt en er staat een indicatie bij gebaseerd op salaris.
Het lijkt me zo heerlijk om een bug in dat betalingssysteem te vinden, dat je dan een negatief getal kan invoeren en zo de PvdA kan leeggraaienquote:Op woensdag 14 december 2011 13:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is bij de PvdA ook zo, mag je zelf bepalen wat je betaalt en er staat een indicatie bij gebaseerd op salaris.
Het is gewoon zo, ik ken weinig studenten met een top inkomen, of mensen onder de 30 wat dat betreft.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Matige poging je eronderuit te draaien.
Nee nee, die lui die zitten te schelden en tieren in die topics.quote:
Oh?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:32 schreef eriksd het volgende:
Het is ook geheel aan jou om te betalen wat je naar de fiscus overmaakt, mijn beste.
En bij de SP staat er een op de dag dat je loonstrookje binnenkomt een zwart busje voor de deur met een aantal vies-uitziende mannen erin die daar blijven totdat je 90% van je loon hebt gestort in de Partijkas.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:30 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 december 2011 13:33 schreef eriksd het volgende:
Als het te weinig is, heb je wellicht een probleem. Maar het overmaken heb je zelf in de hand.
Wie betaalt anders die ludieke spotjes van ze.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:33 schreef waht het volgende:
[..]
En bij de SP staat er een op de dag dat je loonstrookje binnenkomt een zwart busje voor de deur met een aantal vies-uitziende mannen erin die daar blijven totdat je 90% van je loon hebt gestort in de Partijkas.
Dat geeft die zielepoten het gevoel dat ze leven en ertoe doen.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee nee, die lui die zitten te schelden en tieren in die topics.
Nog 3 jaar loon inhouden van SP leden en ze hebben wel genoeg voor een ludiek filmpje over een nieuw 5-jaren plan of de invoering van het SP Politburo denk ik zo.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:38 schreef waht het volgende:
http://www.youtube.com/user/SPPolitiek
Ik mis de filmpjes over de Grote Sprong Voorwaarts.
Ik schrijf nog steevast 2000. Ze kunnen m'n rug op met dat oplopende jaartal.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:44 schreef 3-voud het volgende:
Shit... moet al opletten en wennen aan het jaartal 2012 bij wegschrijven van bestanden.
Ellende begint nu al.
Ja hij bezuinigd op hippie-hobbies.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:45 schreef remlof het volgende:
Partij voor de Dieren zegt vertrouwen op in Bleker
En terecht want Bleker doet wel heel erg zijn best om de slechtste milieu-minister ooit te zijn.
Da's knap, voor een staatssecretaris.quote:En terecht want Bleker doet wel heel erg zijn best om de slechtste milieu-minister ooit te zijn.
Dat "ze" is niet van toepassing. Ik kom er zelf niet meer uit als ik dat doe.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:45 schreef waht het volgende:
[..]
Ik schrijf nog steevast 2000. Ze kunnen m'n rug op met dat oplopende jaartal.
Nee, hij vernietigt kapitaal door dingen die al jaren prima werken abrupt te stoppen terwijl er ook anders op bezuinigd kan worden.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja hij bezuinigd op hippie-hobbies.
Hij is de beste milieu-minister ooit zal je bedoelen, de held.
Ik dacht dat hij Minister voor Landbouw was, net zo als zn twee voorgangers.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:45 schreef remlof het volgende:
En terecht want Bleker doet wel heel erg zijn best om de slechtste milieu-minister ooit te zijn.
Op internationale conferenties mag ie zich Minister van Milieu noemenquote:Op woensdag 14 december 2011 13:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Da's knap, voor een staatssecretaris.
Dombo.
Hij laat zich wel graag zo noemen in het buitenland, maar hij is toch echt 'slechts' staatssecretaris.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:45 schreef remlof het volgende:
Schijt aan, Nederlandse natuur is toch al een farce.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, hij vernietigt kapitaal door dingen die al jaren prima werken abrupt te stoppen terwijl er ook anders op bezuinigd kan worden.
En dan staan aan die kant weer mensen te schreeuwen.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, hij vernietigt kapitaal door dingen die al jaren prima werken abrupt te stoppen terwijl er ook anders op bezuinigd kan worden.
En dat is maar één van de vele voorbeelden.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:49 schreef eriksd het volgende:
EHS vond ik een goed plan, jammer dat het kapotbezuinigd is. Dat was een mooi, toekomstigbestendig natuurplan voor de flora en fauna van Nederland.
Ach Nederland is idioot, hele geplande wijken of industrieterreinen worden gesloten omdat er een of andere kut varen groeit of een cavia rondhuppelt. Man man man, pak gewoon het jachtgeweer en de onkruidwieder en klaar, bespaart miljoenen op jaarbasis.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:49 schreef eriksd het volgende:
EHS vond ik een goed plan, jammer dat het kapotbezuinigd is. Dat was een mooi, toekomstigbestendig natuurplan voor de flora en fauna van Nederland.
En zo is het.quote:'Werken tot je 75e fysiek mogelijk'
UTRECHT - Het is voor de meeste Nederlanders fysiek, mentaal en sociaal mogelijk om tot hun 75e levensjaar door te werken.
Kan niet. Nederland moet 1 groot kantoor worden.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:52 schreef eriksd het volgende:
Ik hou wel van mooie natuurgebieden, dat mag wat kosten.
Die boeren zijn dan ook trouwe CDA-stemmers. Hij doet in feite exact hetzelfde als elke andere SS op die plek had gedaan.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:51 schreef Disana het volgende:
Bleker gaat als een olifant tekeer in de porseleinkast van de natuur, hoe hebben ze die pummel ooit op die plek neer kunnen zetten.
En het gaat niet eens om kapitalen, het zijn allemaal schijnbewegingen om een goede beurt te maken bij de boeren en dom volk.
Onverdoofd slachten steunen enzo.. de kwal.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:52 schreef waht het volgende:
[..]
Die boeren zijn dan ook trouwe CDA-stemmers. Hij doet in feite exact hetzelfde als elke andere SS op die plek had gedaan.
Aan de andere kant is landbouw ook al jaren lang een niet rendabele en overgesubsidieerde sector, die voornamelijk door het CDA in stand word gehouden.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach Nederland is idioot, hele geplande wijken of industrieterreinen worden gesloten omdat er een of andere kut varen groeit of een cavia rondhuppelt. Man man man, pak gewoon het jachtgeweer en de onkruidwieder en klaar, bespaart miljoenen op jaarbasis.
Grover dan Bleker heb ik ze niet meegemaakt.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:52 schreef waht het volgende:
[..]
Die boeren zijn dan ook trouwe CDA-stemmers. Hij doet in feite exact hetzelfde als elke andere SS op die plek had gedaan.
Landbouw valt dan ook niet onder natuur wat mij betreft.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Aan de andere kant is landbouw ook al jaren lang een niet rendabele en overgesubsidieerde sector, die voornamelijk door het CDA in stand word gehouden.
Wellicht gaat hij wat verder doordat de noodzaak voor bezuinigingen voor hem groter is dan voor z'n voorgangers.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Grover dan Bleker heb ik ze niet meegemaakt.
Vraag aan een populist wat nederland is, en 'koetjes in de wei' staat in zn top 10.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Landbouw valt dan ook niet onder natuur wat mij betreft.
Maar volgens Bleker welquote:Op woensdag 14 december 2011 13:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Landbouw valt dan ook niet onder natuur wat mij betreft.
Ja ach, Nederland heeft sowieso geen natuur, het enige stukje natuur is zo'n beetje de Waddenzee.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Vraag aan een populist wat nederland is, en 'koetjes in de wei' staat in zn top 10.
de veengebieden zijn ook nog wel authentieke natuur, maar dan voornamelijk omdat je er amper op kunt bouwen.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ach, Nederland heeft sowieso geen natuur, het enige stukje natuur is zo'n beetje de Waddenzee.
De rest is allemaal aangelegd of gereguleerd met een hekje eromheen en miljoenen subsidie om het in stand te houden zodat er nieuwe plantjes geplant kunnen worden omdat het 1000 jaar geleden ook zo was.
Landbouw is ook natuur vind ik. Nederland bestaat derhalve grotendeels uit natuur.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ach, Nederland heeft sowieso geen natuur, het enige stukje natuur is zo'n beetje de Waddenzee.
De rest is allemaal aangelegd of gereguleerd met een hekje eromheen en miljoenen subsidie om het in stand te houden zodat er nieuwe plantjes geplant kunnen worden omdat het 1000 jaar geleden ook zo was.
Een veelvoorkomende illusie in Nederland, mensen hier weten toch niet wat natuur is. Alles hier in Nederland wordt gecontroleerd en gereguleerd, boompjes netjes gekapt tegen overbebossing, diertjes bijgevoerd op de Veluwe. Oh oh wat een natuur.quote:
Nooit de op de Veluwe geweest?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bedoelt daar waar ze de zandheuvels in de gaten houden en bijvullen, bomen kappen en bijplanten, dieren bijvoeren of afschieten, de heide aanplanten als het niet meer bevalt? Die vrije natuur waar alles op z'n loopje gaat?quote:
Nee dat gebied dat steeds meer afgesloten raakt van grote natuurgebieden in Duitsland en daardoor zichzelf steeds minder kan reguleren, dat natuurgebied bedoel ik.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bedoelt daar waar ze de zandheuvels in de gaten houden en bijvullen, bomen kappen en bijplanten, dieren bijvoeren of afschieten? Die vrije natuur waar alles op z'n loopje gaat?
Als er iets is wat beter gereguleerd is als het bankwezen, is het de veluwe wel.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bedoelt daar waar ze de zandheuvels in de gaten houden en bijvullen, bomen kappen en bijplanten, dieren bijvoeren of afschieten, de heide aanplanten als het niet meer bevalt? Die vrije natuur waar alles op z'n loopje gaat?
Dat die gasten niet eens weten wat natuur inhoudt. En Bleker ook niet.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:00 schreef eriksd het volgende:
Ik zie niet het verband tussen de natuur controleren en te hard bezuinigen. Wat is de discussie nou?
Juist.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:00 schreef eriksd het volgende:
Ik zie niet het verband tussen de natuur controleren en te hard bezuinigen. Wat is de discussie nou?
Lol, de Veluwe is gewoon een groot stadspark met meer beheerders en plantsoenschoffelaars dan alle gemeenten bij elkaar en jij vindt dat de definitie van natuur?quote:Op woensdag 14 december 2011 14:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat die gasten niet eens weten wat natuur inhoudt. En Bleker ook niet.
En het belazeren van de Belgen met de Hedwigenpolder is natuurlijk ook helemaal niet gedaan om zijn achterban tevreden te stellen.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:54 schreef waht het volgende:
[..]
Wellicht gaat hij wat verder doordat de noodzaak voor bezuinigingen voor hem groter is dan voor z'n voorgangers.
Maar wel bescherming. En daar schort het nu net aan.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Juist.
Natuur staat voor zelfregulerend. Dat heeft geen subsidie of bemoeienis nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |