Dus je stuurde het Marokkaanse meisje de klas uit?quote:Op woensdag 14 december 2011 12:52 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Iemand in de klas zei laatst iets over Marokkanen. We hebben ook een Marokkaans meisje in het klasje.
Ik heb ze inderdaad even duidelijk gemaakt dat dat niet kon.
Inderdaad, we hebben gewoon tienduizenden Assad's in ons land, geen punt van kritiek geaccepteerd!quote:Op woensdag 14 december 2011 12:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het zijn een soort Voldermorts...
Dus je wilde de vrijheid van meningsuiting niet respecteren?quote:Op woensdag 14 december 2011 12:52 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Iemand in de klas zei laatst iets over Marokkanen. We hebben ook een Marokkaans meisje in het klasje.
Ik heb ze inderdaad even duidelijk gemaakt dat dat niet kon.
Uiteraard, wat denkt ze wel niet!quote:Op woensdag 14 december 2011 12:54 schreef waht het volgende:
[..]
Dus je stuurde het Marokkaanse meisje de klas uit?
Waren haar enkels en polsen wel bedekt of was ze een dhimmi?quote:Op woensdag 14 december 2011 12:56 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Uiteraard, wat denkt ze wel niet!
Ze was waarschijnlijk al uitgehuwelijkt.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waren haar enkels en polsen wel bedekt of was ze een dhimmi?
Ik twijfel wat ik triester vind. De alle buitenlanders het land uit reacties, of de goedpraters. Ik ga denk ik maar voor de laatste.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:53 schreef 3-voud het volgende:
Jongen spuit zomaar bijtende vloeistof in ogen vrouw
Still going strong...
Jij zou gek geworden zijn met mij in de klas merk ik al, als ik ergens schijt aan heb is 't die idiote machtsmonopolie van leraren. Als ik m'n mening kwijt wil dan horen ze die ook aan ook.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:59 schreef De_Nuance het volgende:
Jullie weten niet wat er is gezegd vriendjes , het was niet zo vriendelijk.
Maar er is uiteraard geen vrijheid van meningsuiting in een klas. Zo werkt een klas niet. Als de leraar zegt dat het stil is is het stil er mag niet gescholden worden etc
Je bent maar studiehulpje. Die hebben niks te vertellen.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:59 schreef De_Nuance het volgende:
Jullie weten niet wat er is gezegd vriendjes , het was niet zo vriendelijk.
Maar er is uiteraard geen vrijheid van meningsuiting in een klas. Zo werkt een klas niet. Als de leraar zegt dat het stil is is het stil er mag niet gescholden worden etc
Ik stuur je gewoon de les uit. Schrijf maar een opstel over je wangedrag.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij zou gek geworden zijn met mij in de klas merk ik al, als ik ergens schijt aan heb is 't die idiote machtsmonopolie van leraren. Als ik m'n mening kwijt wil dan horen ze die ook aan ook.
Ik wil best een keer jouw sidekick zijn, maar dan wil ik die Rotterdammertjes een keer onderwijzen over Israel en Palestina.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:59 schreef De_Nuance het volgende:
Lol. En daarom geef ik les en niet jullie.
Ook daarom kies je voor een WO-opleiding.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij zou gek geworden zijn met mij in de klas merk ik al, als ik ergens schijt aan heb is 't die idiote machtsmonopolie van leraren. Als ik m'n mening kwijt wil dan horen ze die ook aan ook.
Hehe, laat die klootzakjes het maar eens voelen!quote:Op woensdag 14 december 2011 13:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik wil best een keer jouw sidekick zijn, maar dan wil ik die Rotterdammertjes een keer onderwijzen over Israel en Palestina.
Strafwerk, er is geen juridische onderbouwing voor dus waarom zou je 't maken, wat zijn de consequenties, geen lieve klop op de schouder meer van de leraar? Ik weet nog een keer dat een leraar m'n ouders opbelde omdat ik haar uitlachte.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:02 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik stuur je gewoon de les uit. Schrijf maar een opstel over je wangedrag.
Ik knutsel zo een informatieve brainwash powerpoint in elkaar, een soort Voorschrift Fitna.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:03 schreef waht het volgende:
[..]
Hehe, laat die klootzakjes het maar eens voelen!
Hoger onderwijs, de fuck?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Strafwerk, er is geen juridische onderbouwing voor dus waarom zou je 't maken, wat zijn de consequenties, geen lieve klop op de schouder meer van de leraar? Ik weet nog een keer dat een leraar m'n ouders opbelde omdat ik haar uitlachte.
Leraren, wat een farce.
Precies ik ook. Ik zie ze dan ook graag als rolmodelquote:Op woensdag 14 december 2011 13:04 schreef Disana het volgende:
Ik heb het meest geleerd van strenge doch rechtvaardige leraren.
Ik hou tijdens wiskundige vakken doorgaans m'n mond.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:05 schreef De_Nuance het volgende:
Op de uni vind ik het niet meer dan normaal dat je mondig bent trouwens.
Oh nee, dat was nog op voortgezet onderwijs, was altijd al een klootzakje. Ze werd nogal pissig dat met al haar gedreig en getier mijn enige reactie was niet kunnen ophouden met haar uitlachen, ze was nog m'n mentor ook.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:05 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Hoger onderwijs, de fuck?
Hoorde laatst ook dat ze nog ouderavonden doen op het MBO.
Aan chaotische klassen en klassen met aandachttrekkers heb je niks.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:06 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Precies ik ook. Ik zie ze dan ook graag als rolmodel
Het gaat ons te goed. We vervelen ons te pletter.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:05 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Hoger onderwijs, de fuck?
Hoorde laatst ook dat ze nog ouderavonden doen op het MBO.
Gezien je mening hier op Fok is het niet moeilijk te raden hoe bevooroordeeld je dat uitvoert.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:07 schreef De_Nuance het volgende:
Ja Oke ligt aan de situatie , maar een beetje kritisch zijn wordt van je verwacht
Dat is waar, tijdens college een tijd terug van een Amerikaanse docent die Engels gaf op de Uni nog complimenten gekregen voor mijn uitmuntende kennis van Engelse scheldwoorden toen ik een aandachttrekkende klasgenoot op z'n plek wees.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Aan chaotische klassen en klassen met aandachttrekkers heb je niks.
Je bedoelt dus gewoon de gang van zaken in de PVV fractiekamer?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:09 schreef KoosVogels het volgende:
Vrijheid van meningsuiting in een Vmbo-klas
Ik noem dat evenwicht.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is waar, tijdens college een tijd terug van een Amerikaanse docent die Engels gaf op de Uni nog complimenten gekregen voor mijn uitmuntende kennis van Engelse scheldwoorden toen ik een aandachttrekkende klasgenoot op z'n plek wees.
Zo zie je maar, sommige leraren hebben nog humor.
Ik heb het over middelbare scholen. Er zit er altijd wel een tussen die denkt dat zijn opstandigheid tegen de leraar enorm stoer en komisch is. Dat kan een klas aardig ontwrichten als de leraar daar niet goed mee omgaat.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is waar, tijdens college een tijd terug van een Amerikaanse docent die Engels gaf op de Uni nog complimenten gekregen voor mijn uitmuntende kennis van Engelse scheldwoorden toen ik een aandachttrekkende klasgenoot op z'n plek wees.
Zo zie je maar, sommige leraren hebben nog humor.
Mja dat ook, maar toch grappig complimenten te ontvangen na iemand helemaal naar de tyfus te schelden tijdens college.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:10 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik noem dat evenwicht.
Verwijfde types brengen niets.
Als die leraar goed was dan zat er sowieso niet zo'n rotte appel tussen, of kwam het in ieder geval niet iedere keer tot uiting. Chaotische klassen zijn gewoon incompetentie van de docent.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het over middelbare scholen. Er zit er altijd wel een tussen die denkt dat zijn opstandigheid tegen de leraar enorm stoer en komisch is. Dat kan een klas aardig ontwrichten als de leraar daar niet goed mee omgaat.
Een kerel met ballen. Die worden steeds schaarser in het onderwijs.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mja dat ook, maar toch grappig complimenten te ontvangen na iemand helemaal naar de tyfus te schelden tijdens college.
Ja klopt. Toch zijn er legioenen ouders en kinderen die denken dat een grote bek op school een onmisbaar iets is.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als die leraar goed was dan zat er sowieso niet zo'n rotte appel tussen, of kwam het in ieder geval niet iedere keer tot uiting. Chaotische klassen zijn gewoon incompetentie van de docent.
Je zei PVV!quote:Op woensdag 14 december 2011 13:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bedoelt dus gewoon de gang van zaken in de PVV fractiekamer?
Dat is waar.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Een kerel met ballen. Die worden steeds schaarser in het onderwijs.
Ligt aan de situatie.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja klopt. Toch zijn er legioenen ouders en kinderen die denken dat een grote bek op school een onmisbaar iets is.
Die hebben zon dialoog-stempel op hun kop.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar goed, de meeste docenten zijn tegenwoordig toch vrouw of homo.
Met je nuance de hele tijdquote:
Ik heb de PABO gedaan. Breek me de bek niet open.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ligt aan de situatie.
Leraren denken vaak ook dat ze alles zijn en kunnen maken, vooral die net afgestudeerde Pabo luitjes of uit het HBO die middelbaar onderwijs leraren van net 24. Idioten dat 't zijn denken dat ze meteen respect verdienen met hun haantjesgedrag voor de klas.
Inderdaad, je moet gewoon net als De_Nuance zegt gewoon de juiste balans vinden, de meesten kunnen dat niet en gaan chaotisch met de handen in het haar zitten zaniken dat iedereen over ze heen loopt of met de zweep over tafel.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die hebben zon dialoog-stempel op hun kop.
Kunnen kinderen totaal niet inschatten dat die er een loopje mee nemen.
Ja dat type ken ik, daar leer je het minst van.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ligt aan de situatie.
Leraren denken vaak ook dat ze alles zijn en kunnen maken, vooral die net afgestudeerde Pabo luitjes of uit het HBO die middelbaar onderwijs leraren van net 24. Idioten dat 't zijn denken dat ze meteen respect verdienen met hun haantjesgedrag voor de klas.
Die types zijn wel goed.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat type ken ik, daar leer je het minst van.
Overigens heb ik twee zeer strenge en zelfverzekerde leraressen gehad die ons alle hoeken van het lokaal lieten zien als het nodig was, maar van wie we ook het meest opstaken.
quote:Op woensdag 14 december 2011 13:16 schreef KoosVogels het volgende:
Ah, de vroeger was alles beter parade wordt weer ingezet.
Ik leef met je mee, wat een volk loopt daar rond zeg, volgens mij is 80% manisch depressief en heeft als enige levensdoel nog enigszins wat te zeggen hebben en dat maar uit naar kleine kinderen want die hebben toch geen grote bek terug. Zielig volk dat.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik heb de PABO gedaan. Breek me de bek niet open.
Jij hebt sowieso een probleem met vrouwen. Mij lijkt dat lastig maar misschien ga je er nog eens iets aan doen als het echt moet.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die types zijn wel goed.
Hoewel ik niet goed overweg kan met vrouwelijke leraressen, altijd problemen gehad.
En dat baseer je op zijn postgedrag op een online forum?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso een probleem met vrouwen. Mij lijkt dat lastig maar misschien ga je er nog eens iets aan doen als het echt moet.
Dan moet je dat fake-verkrachtingstopic eens lezen. Daar buitelen ze over elkaar van woedequote:Op woensdag 14 december 2011 13:19 schreef De_Nuance het volgende:
De vroeger was alles beter parade , ik zag het voor me, net als de NWS-rituele-verontwaardigingsdans
Op wat hij zelf heeft gezegd.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:21 schreef Cerbie het volgende:
[..]
En dat baseer je op zijn postgedrag op een online forum?
Het zijn allemaal van die filosofische drama-mamma's die in de pauze met 2 handjes om de kopjes hun thee drinken.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik leef met je mee, wat een volk loopt daar rond zeg, volgens mij is 80% manisch depressief en heeft als enige levensdoel nog enigszins wat te zeggen hebben en dat maar uit naar kleine kinderen want die hebben toch geen grote bek terug. Zielig volk dat.
We zullen zien.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso een probleem met vrouwen. Mij lijkt dat lastig maar misschien ga je er nog eens iets aan doen als het echt moet.
Precies, like I said, vrouwen of homo's.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het zijn allemaal van die filosofische drama-mamma's die in de pauze met 2 handjes om de kopjes hun thee drinken.
Zozo.quote:
Als ik me moet baseren op uitspraken gedaan op Fok! behoort het halve forum tegen zichzelf in bescherming genomen te worden.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 13:23 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Als ik me moet baseren op uitspraken gedaan op Fok! behoort het halve forum tegen zichzelf in bescherming genomen te worden.
Wat voor hopeloos bestaan heb je als je je constant zit op te winden in NWS-topics?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Fok kost ook geld.quote:
Ik word betaald om te fokken.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Fok kost ook geld.
Fok is mijn partij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |