Het gaat ons te goed. We vervelen ons te pletter.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:05 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Hoger onderwijs, de fuck?
Hoorde laatst ook dat ze nog ouderavonden doen op het MBO.
Gezien je mening hier op Fok is het niet moeilijk te raden hoe bevooroordeeld je dat uitvoert.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:07 schreef De_Nuance het volgende:
Ja Oke ligt aan de situatie , maar een beetje kritisch zijn wordt van je verwacht
Dat is waar, tijdens college een tijd terug van een Amerikaanse docent die Engels gaf op de Uni nog complimenten gekregen voor mijn uitmuntende kennis van Engelse scheldwoorden toen ik een aandachttrekkende klasgenoot op z'n plek wees.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Aan chaotische klassen en klassen met aandachttrekkers heb je niks.
Je bedoelt dus gewoon de gang van zaken in de PVV fractiekamer?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:09 schreef KoosVogels het volgende:
Vrijheid van meningsuiting in een Vmbo-klas
Ik noem dat evenwicht.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is waar, tijdens college een tijd terug van een Amerikaanse docent die Engels gaf op de Uni nog complimenten gekregen voor mijn uitmuntende kennis van Engelse scheldwoorden toen ik een aandachttrekkende klasgenoot op z'n plek wees.
Zo zie je maar, sommige leraren hebben nog humor.
Ik heb het over middelbare scholen. Er zit er altijd wel een tussen die denkt dat zijn opstandigheid tegen de leraar enorm stoer en komisch is. Dat kan een klas aardig ontwrichten als de leraar daar niet goed mee omgaat.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is waar, tijdens college een tijd terug van een Amerikaanse docent die Engels gaf op de Uni nog complimenten gekregen voor mijn uitmuntende kennis van Engelse scheldwoorden toen ik een aandachttrekkende klasgenoot op z'n plek wees.
Zo zie je maar, sommige leraren hebben nog humor.
Mja dat ook, maar toch grappig complimenten te ontvangen na iemand helemaal naar de tyfus te schelden tijdens college.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:10 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik noem dat evenwicht.
Verwijfde types brengen niets.
Als die leraar goed was dan zat er sowieso niet zo'n rotte appel tussen, of kwam het in ieder geval niet iedere keer tot uiting. Chaotische klassen zijn gewoon incompetentie van de docent.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het over middelbare scholen. Er zit er altijd wel een tussen die denkt dat zijn opstandigheid tegen de leraar enorm stoer en komisch is. Dat kan een klas aardig ontwrichten als de leraar daar niet goed mee omgaat.
Een kerel met ballen. Die worden steeds schaarser in het onderwijs.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mja dat ook, maar toch grappig complimenten te ontvangen na iemand helemaal naar de tyfus te schelden tijdens college.
Ja klopt. Toch zijn er legioenen ouders en kinderen die denken dat een grote bek op school een onmisbaar iets is.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als die leraar goed was dan zat er sowieso niet zo'n rotte appel tussen, of kwam het in ieder geval niet iedere keer tot uiting. Chaotische klassen zijn gewoon incompetentie van de docent.
Je zei PVV!quote:Op woensdag 14 december 2011 13:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bedoelt dus gewoon de gang van zaken in de PVV fractiekamer?
Dat is waar.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Een kerel met ballen. Die worden steeds schaarser in het onderwijs.
Ligt aan de situatie.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja klopt. Toch zijn er legioenen ouders en kinderen die denken dat een grote bek op school een onmisbaar iets is.
Die hebben zon dialoog-stempel op hun kop.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar goed, de meeste docenten zijn tegenwoordig toch vrouw of homo.
Met je nuance de hele tijdquote:
Ik heb de PABO gedaan. Breek me de bek niet open.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ligt aan de situatie.
Leraren denken vaak ook dat ze alles zijn en kunnen maken, vooral die net afgestudeerde Pabo luitjes of uit het HBO die middelbaar onderwijs leraren van net 24. Idioten dat 't zijn denken dat ze meteen respect verdienen met hun haantjesgedrag voor de klas.
Inderdaad, je moet gewoon net als De_Nuance zegt gewoon de juiste balans vinden, de meesten kunnen dat niet en gaan chaotisch met de handen in het haar zitten zaniken dat iedereen over ze heen loopt of met de zweep over tafel.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die hebben zon dialoog-stempel op hun kop.
Kunnen kinderen totaal niet inschatten dat die er een loopje mee nemen.
Ja dat type ken ik, daar leer je het minst van.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ligt aan de situatie.
Leraren denken vaak ook dat ze alles zijn en kunnen maken, vooral die net afgestudeerde Pabo luitjes of uit het HBO die middelbaar onderwijs leraren van net 24. Idioten dat 't zijn denken dat ze meteen respect verdienen met hun haantjesgedrag voor de klas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |