Die types zijn wel goed.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat type ken ik, daar leer je het minst van.
Overigens heb ik twee zeer strenge en zelfverzekerde leraressen gehad die ons alle hoeken van het lokaal lieten zien als het nodig was, maar van wie we ook het meest opstaken.
quote:Op woensdag 14 december 2011 13:16 schreef KoosVogels het volgende:
Ah, de vroeger was alles beter parade wordt weer ingezet.
Ik leef met je mee, wat een volk loopt daar rond zeg, volgens mij is 80% manisch depressief en heeft als enige levensdoel nog enigszins wat te zeggen hebben en dat maar uit naar kleine kinderen want die hebben toch geen grote bek terug. Zielig volk dat.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik heb de PABO gedaan. Breek me de bek niet open.
Jij hebt sowieso een probleem met vrouwen. Mij lijkt dat lastig maar misschien ga je er nog eens iets aan doen als het echt moet.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die types zijn wel goed.
Hoewel ik niet goed overweg kan met vrouwelijke leraressen, altijd problemen gehad.
En dat baseer je op zijn postgedrag op een online forum?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso een probleem met vrouwen. Mij lijkt dat lastig maar misschien ga je er nog eens iets aan doen als het echt moet.
Dan moet je dat fake-verkrachtingstopic eens lezen. Daar buitelen ze over elkaar van woedequote:Op woensdag 14 december 2011 13:19 schreef De_Nuance het volgende:
De vroeger was alles beter parade , ik zag het voor me, net als de NWS-rituele-verontwaardigingsdans
Op wat hij zelf heeft gezegd.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:21 schreef Cerbie het volgende:
[..]
En dat baseer je op zijn postgedrag op een online forum?
Het zijn allemaal van die filosofische drama-mamma's die in de pauze met 2 handjes om de kopjes hun thee drinken.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik leef met je mee, wat een volk loopt daar rond zeg, volgens mij is 80% manisch depressief en heeft als enige levensdoel nog enigszins wat te zeggen hebben en dat maar uit naar kleine kinderen want die hebben toch geen grote bek terug. Zielig volk dat.
We zullen zien.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso een probleem met vrouwen. Mij lijkt dat lastig maar misschien ga je er nog eens iets aan doen als het echt moet.
Precies, like I said, vrouwen of homo's.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het zijn allemaal van die filosofische drama-mamma's die in de pauze met 2 handjes om de kopjes hun thee drinken.
Zozo.quote:
Als ik me moet baseren op uitspraken gedaan op Fok! behoort het halve forum tegen zichzelf in bescherming genomen te worden.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 13:23 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Als ik me moet baseren op uitspraken gedaan op Fok! behoort het halve forum tegen zichzelf in bescherming genomen te worden.
Wat voor hopeloos bestaan heb je als je je constant zit op te winden in NWS-topics?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Fok kost ook geld.quote:
Ik word betaald om te fokken.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Fok kost ook geld.
Fok is mijn partij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |