"Battle not with monsters, lest ye become a monster, and if you gaze into the abyss, the abyss gazes also into you."quote:Op woensdag 14 december 2011 12:45 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nietus, ik leg iemand een spiegeltje voor.
Deed je dat maar, had ik ook nog wat moois te bewonderen.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:45 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nietus, ik leg iemand een spiegeltje voor.
Mooi, je mag hier mijn keyboard schoonmaken. Moest kotsen.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Deed je dat maar, had ik ook nog wat moois te bewonderen.
Daar zit zeker wat in.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:45 schreef waht het volgende:
[..]
"Battle not with monsters, lest ye become a monster, and if you gaze into the abyss, the abyss gazes also into you."
Kijk maar uit.
Daar heb je toch je Filipino bitch voor?quote:Op woensdag 14 december 2011 12:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mooi, je mag hier mijn keyboard schoonmaken. Moest kotsen.
O nu wel ineens genuanceerd ? Voor de meeste mensen is dat gewoon een homo.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heul niet, dat is een doorgedraaide emo.
En zo kleine kindertjes, komt de PvdA aan zetels.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:47 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Daar zit zeker wat in.
Gelukkig ga ik zo bijles geven aan kleine kiddo's dus het komt goed.
Hollandse met haar op de tanden. Die commandeer je niet.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar heb je toch je Filipino bitch voor?
U was me voor.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En zo kleine kindertjes, komt de PvdA aan zetels.
Brainwashing op jeugdige leeftijd.
Dat beeld je je enkel in.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:48 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
O nu wel ineens genuanceerd ? Voor de meeste mensen is dat gewoon een homo.
Wie wil er nou zo iemand als schoonmaakster? Dat moet minstens een gewillige Filipino zijn die hele dagen loopt te schrobben zonder weerwoord om 's avonds terug de kelder in te gaan naar haar bedje en beeldbuis uit de jaren '70 met NL 1, 2 en 3 om het luxe te noemen.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:49 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hollandse met haar op de tanden. Die commandeer je niet.
Iemand in de klas zei laatst iets over Marokkanen. We hebben ook een Marokkaans meisje in het klasje.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En zo kleine kindertjes, komt de PvdA aan zetels.
Brainwashing op jeugdige leeftijd.
Naar Jesuscamp sturen.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 12:52 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Iemand in de klas zei laatst iets over Marokkanen. We hebben ook een Marokkaans meisje in het klasje.
Ik heb ze inderdaad even duidelijk gemaakt dat dat niet kon.
Het aangezicht wilde ook wat. Sorry.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wie wil er nou zo iemand als schoonmaakster? Dat moet minstens een gewillige Filipino zijn die hele dagen loopt te schrobben zonder weerwoord om 's avonds terug de kelder in te gaan naar haar bedje en beeldbuis uit de jaren '70 met NL 1, 2 en 3 om het luxe te noemen.
Mag je niks over Marokkanen zeggen?quote:Op woensdag 14 december 2011 12:52 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Iemand in de klas zei laatst iets over Marokkanen. We hebben ook een Marokkaans meisje in het klasje.
Ik heb ze inderdaad even duidelijk gemaakt dat dat niet kon.
Volgens mij doet bijna iedere jongen of man dat.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:53 schreef 3-voud het volgende:
Jongen spuit zomaar bijtende vloeistof in ogen vrouw
Still going strong...
Het zijn een soort Voldermorts...quote:Op woensdag 14 december 2011 12:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mag je niks over Marokkanen zeggen?
Damn, en ik maar denken dat complimenten wel zouden mogen, maar het is dus helemaal "The People we do not speak of in public"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |