Aandoenlijkquote:Op woensdag 14 december 2011 12:26 schreef remlof het volgende:
Ik moest lachen: Dilemma met kapotte telefoon
quote:Op woensdag 14 december 2011 12:26 schreef remlof het volgende:
Ik moest lachen: Dilemma met kapotte telefoon
Waarom verbaasd het me nou weer niet dat jij er direct bovenop zit...quote:
Verbaast.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
[..]
Waarom verbaasd het me nou weer niet dat jij er direct bovenop zit...
quote:
Doet me denken aan die amerikaanse schreeuwlelijk in een of ander talkshow programma die zwanger wilde worden.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:21 schreef De_Nuance het volgende:
Waarschijnlijk denkt die moeder dat iedereen bang voor haar dochter moet zijn want dan heeft ze streedcredibility jeweet,
Vrouwen.quote:Ik vraag me nu soms ook af hoe ik er naakt precies uitzag toen ik dertien was en dat zal ik nooit meer weten omdat ik nooit foto's heb gemaakt - die fout wil ik niet nog eens maken
Denk eerder een uitvluchtje om dat breezersletje imago af te schudden.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 12:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Doet me denken aan die amerikaanse schreeuwlelijk in een of ander talkshow programma die zwanger wilde worden.
Uiteraard, dat ligt er dik bovenop. Maar alleen vrouwen zijn zo dom om dan aan te komen met argumenten dat je als 13 jarige er naakt interessant uit zag en je beeldmateriaal mist.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:41 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Denk eerder een uitvluchtje om dat breezersletje imago af te schudden.
Moet je weer nuance aanbrengen ja.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:42 schreef De_Nuance het volgende:
Mannen
Homo's
Androgynen
Transseksuelen
Hermafrodieten
Jaquote:Op woensdag 14 december 2011 12:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Moet je weer nuance aanbrengen ja.
Ah. De_Nuance's dagelijkse portie PVV bash.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:43 schreef De_Nuance het volgende:
PVV verliest vanwege conflicten een zetel in Den Haag en een zetel in het Europarlement vandaag
Niet doen hoor, niet lief.quote:
De_Nuance wordt steeds cynischer. Hoe zou dat nou komen?quote:Op woensdag 14 december 2011 12:42 schreef De_Nuance het volgende:
Mannen
Homo's
Androgynen
Transseksuelen
Hermafrodieten
Dit is net als een leave Britney alone video te pakken en iets over homo's te zeggenquote:Op woensdag 14 december 2011 12:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard, dat ligt er dik bovenop. Maar alleen vrouwen zijn zo dom om dan aan te komen met argumenten dat je als 13 jarige er naakt interessant uit zag en je beeldmateriaal mist.
Hoididdlydoi.quote:
Nietus, ik leg iemand een spiegeltje voor.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:44 schreef waht het volgende:
[..]
De_Nuance wordt steeds cynischer. Hoe zou dat nou komen?
quote:
Heul niet, dat is een doorgedraaide emo.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:44 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dit is net als een leave Britney alone video te pakken en iets over homo's te zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |