Leuke moeder ookquote:"Ook zal ik jacht maken op je rendieren, hen klaarmaken en tijdens de Kerst aan daklozen geven."
Sympathiek.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:17 schreef De_Nuance het volgende:
Hé een soort Bolkestein argument
Meisje (13) dreigt Kerstman te vermoorden
[..]
Leuke moeder ook
Denkt die moeder echt dat die brief van haar dochter schattig is ofzo?quote:Op woensdag 14 december 2011 12:17 schreef De_Nuance het volgende:
Hé een soort Bolkestein argument
Meisje (13) dreigt Kerstman te vermoorden
[..]
Leuke moeder ook
Daar zit wat in. Die naam ook.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:21 schreef De_Nuance het volgende:
Waarschijnlijk denkt die moeder dat iedereen bang voor haar dochter moet zijn want dan heeft ze streedcredibility jeweet,
quote:Ik heb er foto's van mezelf naakt op zitten. Ze zijn volledig voor privégebruik, ik wou gewoon vastleggen hoe mijn lichaam er nu uitziet, want wie weet? Misschien word ik wel ineens heel dik en wil ik weer weten hoe ik er ooit uitzag. Of als ik oud en gerimpeld ben, dan vraag ik me af hoe ik er op mijn negentiende naakt uitzag... Ik vraag me nu soms ook af hoe ik er naakt precies uitzag toen ik dertien was en dat zal ik nooit meer weten omdat ik nooit foto's heb gemaakt - die fout wil ik niet nog eens maken
quote:Op woensdag 14 december 2011 12:28 schreef Sant. het volgende:
Whahahahahaha stomme geit!
Ik doe een gok naar de 'pose' van je naaktfoto's:
Voor de spiegel, tieten vooruit en ontzettend geil proberen te kijken.
Uiteraard lichaam beetje ingedraaid zodat je tetten groter lijken..
Mijn god, breezerslet alert!
Aandoenlijkquote:Op woensdag 14 december 2011 12:26 schreef remlof het volgende:
Ik moest lachen: Dilemma met kapotte telefoon
quote:Op woensdag 14 december 2011 12:26 schreef remlof het volgende:
Ik moest lachen: Dilemma met kapotte telefoon
Waarom verbaasd het me nou weer niet dat jij er direct bovenop zit...quote:
Verbaast.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
[..]
Waarom verbaasd het me nou weer niet dat jij er direct bovenop zit...
quote:
Doet me denken aan die amerikaanse schreeuwlelijk in een of ander talkshow programma die zwanger wilde worden.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:21 schreef De_Nuance het volgende:
Waarschijnlijk denkt die moeder dat iedereen bang voor haar dochter moet zijn want dan heeft ze streedcredibility jeweet,
Vrouwen.quote:Ik vraag me nu soms ook af hoe ik er naakt precies uitzag toen ik dertien was en dat zal ik nooit meer weten omdat ik nooit foto's heb gemaakt - die fout wil ik niet nog eens maken
Denk eerder een uitvluchtje om dat breezersletje imago af te schudden.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 12:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Doet me denken aan die amerikaanse schreeuwlelijk in een of ander talkshow programma die zwanger wilde worden.
Uiteraard, dat ligt er dik bovenop. Maar alleen vrouwen zijn zo dom om dan aan te komen met argumenten dat je als 13 jarige er naakt interessant uit zag en je beeldmateriaal mist.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:41 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Denk eerder een uitvluchtje om dat breezersletje imago af te schudden.
Moet je weer nuance aanbrengen ja.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:42 schreef De_Nuance het volgende:
Mannen
Homo's
Androgynen
Transseksuelen
Hermafrodieten
Jaquote:Op woensdag 14 december 2011 12:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Moet je weer nuance aanbrengen ja.
Ah. De_Nuance's dagelijkse portie PVV bash.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:43 schreef De_Nuance het volgende:
PVV verliest vanwege conflicten een zetel in Den Haag en een zetel in het Europarlement vandaag
Niet doen hoor, niet lief.quote:
De_Nuance wordt steeds cynischer. Hoe zou dat nou komen?quote:Op woensdag 14 december 2011 12:42 schreef De_Nuance het volgende:
Mannen
Homo's
Androgynen
Transseksuelen
Hermafrodieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |