Bij de VVD is het inkomensafhankelijk schat.quote:
En dat.quote:
Ja dat betaalde ik t/m dit jaar ook. Blijkbaar zijn ze er nu eindelijk achter dat ik al een tijdje geen 26 meer benquote:
Wie, ik?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat voor hopeloos bestaan heb je als je je constant zit op te winden in NWS-topics?
Alleen bij de VVD dragen de sterkste schouders echt de zwaarste lasten.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bij de VVD is het inkomensafhankelijk schat.
StarGazer is gewoon rijker.
quote:
Je betaalt naar levensfase, dat is gewoon verkapt inkomensafhankelijk.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:28 schreef eriksd het volgende:
Waar haal je nou vandaan dat het inkomensafhankelijk is? Het is de VVD, dombo.
Nee hoor, dat is bij de PvdA ook zo, mag je zelf bepalen wat je betaalt en er staat een indicatie bij gebaseerd op salaris.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:29 schreef waht het volgende:
[..]
Alleen bij de VVD dragen de sterkste schouders echt de zwaarste lasten.
Kunnen al die huichelachtige linksen nog wat van leren.
Matige poging je eronderuit te draaien.quote:Je betaalt naar levensfase, dat is gewoon verkapt inkomensafhankelijk.
En arme studenten betalen bijna niks.
Je mag zelf bepalen wat je betaalt?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is bij de PvdA ook zo, mag je zelf bepalen wat je betaalt en er staat een indicatie bij gebaseerd op salaris.
Het lijkt me zo heerlijk om een bug in dat betalingssysteem te vinden, dat je dan een negatief getal kan invoeren en zo de PvdA kan leeggraaienquote:Op woensdag 14 december 2011 13:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is bij de PvdA ook zo, mag je zelf bepalen wat je betaalt en er staat een indicatie bij gebaseerd op salaris.
Het is gewoon zo, ik ken weinig studenten met een top inkomen, of mensen onder de 30 wat dat betreft.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Matige poging je eronderuit te draaien.
Nee nee, die lui die zitten te schelden en tieren in die topics.quote:
Oh?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:32 schreef eriksd het volgende:
Het is ook geheel aan jou om te betalen wat je naar de fiscus overmaakt, mijn beste.
En bij de SP staat er een op de dag dat je loonstrookje binnenkomt een zwart busje voor de deur met een aantal vies-uitziende mannen erin die daar blijven totdat je 90% van je loon hebt gestort in de Partijkas.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:30 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 december 2011 13:33 schreef eriksd het volgende:
Als het te weinig is, heb je wellicht een probleem. Maar het overmaken heb je zelf in de hand.
Wie betaalt anders die ludieke spotjes van ze.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:33 schreef waht het volgende:
[..]
En bij de SP staat er een op de dag dat je loonstrookje binnenkomt een zwart busje voor de deur met een aantal vies-uitziende mannen erin die daar blijven totdat je 90% van je loon hebt gestort in de Partijkas.
Dat geeft die zielepoten het gevoel dat ze leven en ertoe doen.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee nee, die lui die zitten te schelden en tieren in die topics.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |