Om nog te zwijgen over extra maatregelen en constructies om aan milieu- en geluidsnormen te blijven voldoen.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
als je bij iedere inrit van/overgang naar een provenciale weg een nieuw bord neer moet zetten en voor deze wegen wat boetes uitschrijven betreft voor deze wegen andere regelgeving moet vormen, zullen er genoen ambtenaren werk moeten uitvoeren, wat betekent dat het duur is.
Het is ook niet meer dan een zoethoudertje geweest, uiteindelijk komt het er op neer dat het vanwege praktisch/economische bezwaren er niet doorheen zal komen, net zo goed als dat gaat gebeuren met de animal cops(waar niet genoeg aanmeldingen voor zijn) of de dubbele nationaliteit(die simpelweg niet af te nemen valt als het het andere vaderland dat niet toestaat)quote:Op woensdag 14 december 2011 16:27 schreef waht het volgende:
[..]
Om nog te zwijgen over extra maatregelen en constructies om aan milieu- en geluidsnormen te blijven voldoen.
Auto's zijn leuk. Moeten ook leuk zijn. En goed.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Zodra ik mn rijbewijs heb gehaald, wil ik gewoon een auto die rijd, meer voorkeuren heb ik niet eilk
Daar ga je nog op terugkomen. Sommige auto's zijn gewoon kut (te klein, langzaam, lelijk).quote:Op woensdag 14 december 2011 16:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Zodra ik mn rijbewijs heb gehaald, wil ik gewoon een auto die rijd, meer voorkeuren heb ik niet eilk
Daar kan ik pas op terug komen zodra ik genoeg budget heb om te kiezen. Ik heb nl wel enige voorkeur voor oude amerikanen, maar die zijn niet zo goedkoop in benzinekosten en onderhoud.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:49 schreef waht het volgende:
[..]
Daar ga je nog op terugkomen. Sommige auto's zijn gewoon kut (te klein, langzaam, lelijk).
Er zijn weinig auto's die niet kunnen hoor.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:49 schreef waht het volgende:
[..]
Daar ga je nog op terugkomen. Sommige auto's zijn gewoon kut (te klein, langzaam, lelijk).
Zoeen heb ik ook. Ziet er niet uit maar brengt me wel netjes van A naar B.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Tegen de tijd dat je daar wel budget voor hebt zitten we op twee euro per liter.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Daar kan ik pas op terug komen zodra ik genoeg budget heb om te kiezen. Ik heb nl wel enige voorkeur voor oude amerikanen, maar die zijn niet zo goedkoop in benzinekosten en onderhoud.
Kijk eens aan, goed nieuws.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:56 schreef robin007bond het volgende:
Oh nice!
M'n stageplek en school hebben een deal gedaan, omdat het bedrijf mij wilt houden. Bepaalde lesuren hoef ik niet te volgen en de schoolopdrachten kan ik bij het bedrijf doen.
Dit omdat ze niet willen dat ik de feeling met de programmeertalen verlies. Na mijn "opleiding" kan ik er gelijk aan de slag, of deeltijd HBO doen.
Dat laatste klinkt goed, kan je niet allebei doen?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:56 schreef robin007bond het volgende:
Oh nice!
M'n stageplek en school hebben een deal gedaan, omdat het bedrijf mij wilt houden. Bepaalde lesuren hoef ik niet te volgen en de schoolopdrachten kan ik bij het bedrijf doen.
Dit omdat ze niet willen dat ik de feeling met de programmeertalen verlies. Na mijn "opleiding" kan ik er gelijk aan de slag, of deeltijd HBO doen.
Waar ga je heen/kom je vandaan?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:56 schreef remlof het volgende:
Ow en even een statusupdate voor 3-voud, anders wordt ie ongerust: ik ben nu op het vliegveld maar de gate gaat pas over een uur dicht, dus ik zit even te chillen met een Erdinger
Dat dus, zal niet de eerste en laatste zijn die van een koude kermis thuiskomt van de belofte "Na je opleiding kun je hier straks komen werken".quote:Op woensdag 14 december 2011 17:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt goed, kan je niet allebei doen?
Wat ben je toch met me bezig ventje.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:56 schreef remlof het volgende:
Ow en even een statusupdate voor 3-voud, anders wordt ie ongerust...
quote:Op woensdag 14 december 2011 17:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat ben je toch met me bezig ventje.
Zoek een leven, of een meid.
Je best doen loont.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:56 schreef robin007bond het volgende:
Oh nice!
Ha grote broer, alles goed? Had je wel kunnen vertellen dat je veelal op fok rondhing. Nog geklaagd vandaag?quote:Op woensdag 14 december 2011 17:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat ben je toch met me bezig ventje.
Zoek een leven, of een meid.
Dat bedoelde ik eigenlijk ookquote:Op woensdag 14 december 2011 17:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt goed, kan je niet allebei doen?
3-voud is her meest succesvol. Wij kunnen er alleen van dromen ooit in Zijn voetsporen te mogen treden.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:21 schreef Nautilus. het volgende:
Jullie zijn zoveel succesvoller dan ik.
Monidique is het succesvollerscht.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:21 schreef Nautilus. het volgende:
Jullie zijn zoveel succesvoller dan ik.
Toch zijn er hier meer linkse die werk hebbenquote:Op woensdag 14 december 2011 17:23 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
3-voud is her meest succesvol. Wij kunnen er alleen van dromen ooit in Zijn voetsporen te mogen treden.
En dat terwijl je pas op het laatste moment een stageplek vondquote:Op woensdag 14 december 2011 17:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik eigenlijk ook![]()
Ik ben i.i.g. heel blij
Ja, alles ging heel plotselingquote:Op woensdag 14 december 2011 17:25 schreef remlof het volgende:
[..]
En dat terwijl je pas op het laatste moment een stageplek vond
Ik denk toch dat het aantal uitkeringsgerechtigden dat op SP of PVV stemt, hoger is en dus links.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:26 schreef De_Nuance het volgende:
Mensen met werk staan positief in het leven, dus links
I see what you did thar.quote:
Was voor de oplettende lezerquote:
Dat klinkt fantastischquote:Op woensdag 14 december 2011 16:56 schreef robin007bond het volgende:
Oh nice!
Bedankt allemaal.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:30 schreef Voorschrift het volgende:
En gefeliciteerd Robin, goed nieuws.
Als je hier ooit nog na 00:00 bent wordt je direct geband oke?quote:Op woensdag 14 december 2011 17:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bedankt allemaal.
Nu moet ik wel goed op m'n slaap letten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |