Je best doen loont.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:56 schreef robin007bond het volgende:
Oh nice!
M'n stageplek en school hebben een deal gedaan, omdat het bedrijf mij wilt houden. Bepaalde lesuren hoef ik niet te volgen en de schoolopdrachten kan ik bij het bedrijf doen.
Dit omdat ze niet willen dat ik de feeling met de programmeertalen verlies. Na mijn "opleiding" kan ik er gelijk aan de slag, of deeltijd HBO doen.
Ha grote broer, alles goed? Had je wel kunnen vertellen dat je veelal op fok rondhing. Nog geklaagd vandaag?quote:Op woensdag 14 december 2011 17:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat ben je toch met me bezig ventje.
Zoek een leven, of een meid.
Dat bedoelde ik eigenlijk ookquote:Op woensdag 14 december 2011 17:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt goed, kan je niet allebei doen?
3-voud is her meest succesvol. Wij kunnen er alleen van dromen ooit in Zijn voetsporen te mogen treden.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:21 schreef Nautilus. het volgende:
Jullie zijn zoveel succesvoller dan ik.
Monidique is het succesvollerscht.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:21 schreef Nautilus. het volgende:
Jullie zijn zoveel succesvoller dan ik.
Toch zijn er hier meer linkse die werk hebbenquote:Op woensdag 14 december 2011 17:23 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
3-voud is her meest succesvol. Wij kunnen er alleen van dromen ooit in Zijn voetsporen te mogen treden.
En dat terwijl je pas op het laatste moment een stageplek vondquote:Op woensdag 14 december 2011 17:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik eigenlijk ook![]()
Ik ben i.i.g. heel blij
Ja, alles ging heel plotselingquote:Op woensdag 14 december 2011 17:25 schreef remlof het volgende:
[..]
En dat terwijl je pas op het laatste moment een stageplek vond
Ik denk toch dat het aantal uitkeringsgerechtigden dat op SP of PVV stemt, hoger is en dus links.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:26 schreef De_Nuance het volgende:
Mensen met werk staan positief in het leven, dus links
I see what you did thar.quote:
Was voor de oplettende lezerquote:
Dat klinkt fantastischquote:Op woensdag 14 december 2011 16:56 schreef robin007bond het volgende:
Oh nice!
M'n stageplek en school hebben een deal gedaan, omdat het bedrijf mij wilt houden. Bepaalde lesuren hoef ik niet te volgen en de schoolopdrachten kan ik bij het bedrijf doen.
Dit omdat ze niet willen dat ik de feeling met de programmeertalen verlies. Na mijn "opleiding" kan ik er gelijk aan de slag, of deeltijd HBO doen.
Bedankt allemaal.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:30 schreef Voorschrift het volgende:
En gefeliciteerd Robin, goed nieuws.
Als je hier ooit nog na 00:00 bent wordt je direct geband oke?quote:Op woensdag 14 december 2011 17:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bedankt allemaal.
Nu moet ik wel goed op m'n slaap letten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |