Ik heb gehoord dat straks Emile Ratelband komt uitleggen hoe ze dat deeltje in het heelal hebben gevonden. Inhoudelijk zullen ze allebei net zo veel raakvlakken hebben.quote:Op maandag 12 december 2011 23:59 schreef KwadeAfdronk het volgende:
wat komt peter r de vries nu over ajax praten rot toch op
Wat een armoe inderdaad. Het gaat maar door dat gejankquote:Op maandag 12 december 2011 23:59 schreef KwadeAfdronk het volgende:
wat komt peter r de vries nu over ajax praten rot toch op
Dan moeten ze ballen tonen en er een F-Sider neerzetten. Die heeft er net zo veel verstand van als die nare Misdaadkneus.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:00 schreef Lindstrøm. het volgende:
Hij komt wel goed op voor z'n mening altijd, petje af
Misdaadkneusquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan moeten ze ballen tonen en er een F-Sider neerzetten. Die heeft er net zo veel verstand van als die nare Misdaadkneus.
welke top 3? verstandige users?quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Misdaadkneus
Daarom heb ik je in mijn top 3 gezet.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Misdaadkneus
Daarom heb ik je in mijn top 3 gezet.
VBL Awards 2011! Stemronde #1quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:03 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
welke top 3? verstandige users?
Ja, het kan trouwens ook negatief zijn natuurlijk!quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:03 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
welke top 3? verstandige users?
Moeilijke keuze. Jullie beide brengen je mening grappig overquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
BoWa boven mij zetten?! Wat een aanfluiting.
Ik ben in meer subfora genomineerd?quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:06 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
oh dacht ff dat het over die andere ''verkiezing" ging
Nee volgens mij niet helaasquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ben in meer subfora genomineerd?
Achter van Nieuwkerk verstopt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:10 schreef Buitendam het volgende:
Waar is nou die lekkere chick in blauw? Heb 'r nog steeds niet ontdekt...
die zit nu aan tafelquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:10 schreef Buitendam het volgende:
Waar is nou die lekkere chick in blauw? Heb 'r nog steeds niet ontdekt...
Valt mee hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:12 schreef Buitendam het volgende:
Oh kut, d'r zit een afrokroes voor. Even wachten tot Valerio met z'n gelhoofd aanschuift, kan ik 'r aanschouwen.
Schijnt erbij te horen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:14 schreef Buitendam het volgende:
Beetje neppe gedrevenheid. Ik snap dat je iets wilt aankaarten, maar doe niet zo nepboos
quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:19 schreef Specularium het volgende:
Nu maken ze maar een soort grapje van vorige week.
Terwijl Matthijs toen bijna overleden was.
joesjoebquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:22 schreef Eenskijken het volgende:
Jan is een van de weinige die youtube goed uitspreekt![]()
[Youtube] ipv [joesjoeb]
Ik heb nog nooit iemand joesjoeb horen zeggen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:22 schreef Eenskijken het volgende:
Jan is een van de weinige die youtube goed uitspreekt![]()
[Youtube] ipv [joesjoeb]
Dat zijn je helden??quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:18 schreef Eenskijken het volgende:
EINDELIJK. Valerio en Dennis. Helden
Bazen? Had je dat outfit van Valerio wel gezien?quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bazen is het goede woord.
Ik kijk verder vanuit mijn nest...
Die aflevering met Rembo en Rembo. Fantastisch.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:28 schreef Eenskijken het volgende:
Bazen is idd een beter woord. Ik heb Dennis versus valerio altijd met veel plezier gekeken. En valerio is leip
Dit dus.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:30 schreef Specularium het volgende:
BNN zou BNN niet zijn als ze niet weer iets compleet kansloos hadden bedacht.
Te danken aan Rembo en Remboquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die aflevering met Rembo en Rembo. Fantastisch.
hoe heet dat boek?quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:32 schreef Eenskijken het volgende:
Ik heb dat boek gelezen, van die ramp in de Andes.. dat de overlevenden elkaar gingen opeten. Gruwelijk verhaal
Ok tnx,was al aan het zoeken maar kon nog niet vinden, eens kijken of ze dat bij de bieb hebbenquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:35 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
72 dagen in de Andes, van Nando Parrado
Er is ook een speelfilm van, die heb ik gezien.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:36 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ok tnx,was al aan het zoeken maar kon nog niet vinden, eens kijken of ze dat bij de bieb hebben
quote:Op dinsdag 13 december 2011 02:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er is ook een speelfilm van, die heb ik gezien.
Ook mooi/gruwelijk.
En Eddy Wally spreekt Joetjoep nog leuker uit.
Is ook een filmpje van.
Pino zingt wel vaker tijdens Sesamstraatquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:18 schreef Karina het volgende:
KOMENDE UITZENDING
Te gast in de uitzending van dinsdag 13 december 2011 is o.a.: Joost Zwagerman. Muziek is er van Pino en Henny Vrienten en tafeldame is Yvon Jaspers. Meer informatie wordt hier later gepubliceerd.
Ik wist niet dat Pino kon zingenEn Yvon Jaspers
En dan samen met Henny Vrienten, De Bom zingenquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Pino zingt wel vaker tijdens Sesamstraat
een juweeltje van Pino en Guusquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:50 schreef Karina het volgende:
[..]
En dan samen met Henny Vrienten, De Bom zingen
Wat is er met het sesamstraat decor gebeurt?quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een juweeltje van Pino en Guus
Leukquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een juweeltje van Pino en Guus
Ik kijk het haast nooit meer, maar het lijkt net Super Mario Land.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:03 schreef arucard het volgende:
[..]
Wat is er met het sesamstraat decor gebeurt?
al jaren geleden vernieuwd, net zoals elke zoveel jaarquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:03 schreef arucard het volgende:
[..]
Wat is er met het sesamstraat decor gebeurt?
Vrouw.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:22 schreef Karina het volgende:
[..]
LeukIs het nou een vrouw in Pino of een man?
Ghe. Dacht hetzelfde inderdaad. Belooft weer een draak van een aflevering te worden dus...quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:42 schreef Tourniquet het volgende:
Ik dacht eerst dat ze misschien David Pino van El Pino and the Volunteers bedoelden voor dwdd recordings ofzo, maar het is dus echt Pino uit Sesamstraat.![]()
[ afbeelding ]
Ik maakte een grapje toen ik zei "ik wist niet dat Pino kon zingen"quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:42 schreef Tourniquet het volgende:
Ik dacht eerst dat ze misschien David Pino van El Pino and the Volunteers bedoelden voor dwdd recordings ofzo, maar het is dus echt Pino uit Sesamstraat.![]()
[ afbeelding ]
Bedanktquote:
Yep.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:49 schreef arucard het volgende:
Komt ze dan met pinopak en al naar de studio?
Nee, Pino associeer ik ook niet met een Terinhenkiequote:Op dinsdag 13 december 2011 16:54 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Yep.
[ afbeelding ]
Dit ben ik niet voor de duidelijkheid.
Dat zijn 'r buitenste schaamlippen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:00 schreef arucard het volgende:
Haar ingewanden hangen eruit linksonder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |