Ik heb gehoord dat straks Emile Ratelband komt uitleggen hoe ze dat deeltje in het heelal hebben gevonden. Inhoudelijk zullen ze allebei net zo veel raakvlakken hebben.quote:Op maandag 12 december 2011 23:59 schreef KwadeAfdronk het volgende:
wat komt peter r de vries nu over ajax praten rot toch op
Wat een armoe inderdaad. Het gaat maar door dat gejankquote:Op maandag 12 december 2011 23:59 schreef KwadeAfdronk het volgende:
wat komt peter r de vries nu over ajax praten rot toch op
Dan moeten ze ballen tonen en er een F-Sider neerzetten. Die heeft er net zo veel verstand van als die nare Misdaadkneus.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:00 schreef Lindstrøm. het volgende:
Hij komt wel goed op voor z'n mening altijd, petje af
Misdaadkneusquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan moeten ze ballen tonen en er een F-Sider neerzetten. Die heeft er net zo veel verstand van als die nare Misdaadkneus.
welke top 3? verstandige users?quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Misdaadkneus
Daarom heb ik je in mijn top 3 gezet.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Misdaadkneus
Daarom heb ik je in mijn top 3 gezet.
VBL Awards 2011! Stemronde #1quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:03 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
welke top 3? verstandige users?
Ja, het kan trouwens ook negatief zijn natuurlijk!quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:03 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
welke top 3? verstandige users?
Moeilijke keuze. Jullie beide brengen je mening grappig overquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
BoWa boven mij zetten?! Wat een aanfluiting.
Ik ben in meer subfora genomineerd?quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:06 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
oh dacht ff dat het over die andere ''verkiezing" ging
Nee volgens mij niet helaasquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ben in meer subfora genomineerd?
Achter van Nieuwkerk verstopt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:10 schreef Buitendam het volgende:
Waar is nou die lekkere chick in blauw? Heb 'r nog steeds niet ontdekt...
die zit nu aan tafelquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:10 schreef Buitendam het volgende:
Waar is nou die lekkere chick in blauw? Heb 'r nog steeds niet ontdekt...
Valt mee hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:12 schreef Buitendam het volgende:
Oh kut, d'r zit een afrokroes voor. Even wachten tot Valerio met z'n gelhoofd aanschuift, kan ik 'r aanschouwen.
Schijnt erbij te horen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:14 schreef Buitendam het volgende:
Beetje neppe gedrevenheid. Ik snap dat je iets wilt aankaarten, maar doe niet zo nepboos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |