Wat wil je, als je uit een klein dorpje komt waar meestal geen flikker gebeurt.quote:Op maandag 12 december 2011 18:13 schreef Boze_Appel het volgende: Wel gastvrij. Hallo vreemde mensen, jahoor, neem onze kleinkinderen maar mee, veel plezier ermee!
Goeie, morgen even halen.quote:
Niet zo zeuren.quote:
quote:
Goddomme wat een kitsch.quote:Op maandag 12 december 2011 18:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Goeie, morgen even halen.
Nu zo'n glitterslinger ophangen.
Misschien moet je ze een kerstster sturen, vinden ze vast enig.quote:Op maandag 12 december 2011 18:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Niet zo zeuren.
Saab failliet trouwens, wat een verrassing.
Captain America, die andere is ruk.quote:Op maandag 12 december 2011 18:44 schreef eriksd het volgende:
Captain America of Rise of planet of the apes.
Welke?
Is dat een dreigementquote:Op maandag 12 december 2011 18:44 schreef yvome het volgende:
[..]
Nee, na de kerst wel FOK! weg als het aan mij ligt
Zit je nou mijn ideeën te jatten?quote:Op maandag 12 december 2011 18:44 schreef eriksd het volgende:
Captain America of Rise of planet of the apes.
Welke?
Uhu. Soms zeg je nog nuttige dingen.quote:Op maandag 12 december 2011 18:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zit je nou mijn ideeën te jatten?
Zou trouwens voor de apen gaan.quote:Op maandag 12 december 2011 18:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Uhu. Soms zeg je nog nuttige dingen.
Ja en dan wel viermaal daags mailen of hij gratie kan krijgen met de kerstquote:
Is 'ie in goede kwaliteit te downloaden?quote:Op maandag 12 december 2011 18:48 schreef GSbrder het volgende:
Erik, kijk nou gewoon The Ides of March.
Dat is tenminste en redelijke film. Met Clooney.
Yvonne zou zijn mails toch publiceren als hij weer kloont?quote:Op maandag 12 december 2011 18:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja en dan wel viermaal daags mailen of hij gratie kan krijgen met de kerst.
Als er posts verdwijnen kan dat kloppen mensen
Heul niet, als ik haar zelf mag geloven.quote:
Alleen de ingezetenen dan.quote:Op maandag 12 december 2011 18:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heul niet, als ik haar zelf mag geloven.
In de mail roepen dat hij niet meer kloont en of hij heeeeel misschien met de kerst weer terugmag en dan dagelijks wel met meerdere kloons komenquote:Op maandag 12 december 2011 18:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Yvonne zou zijn mails toch publiceren als hij weer kloont?
Ik ben benieuwd.
Netorama wijn in de aanbieding?quote:Op maandag 12 december 2011 18:51 schreef Drugshond het volgende:
Nou de sulfiden doen hun werk goed. Wat een koppijn huiswijn merkje wat dat (2,99 in de aanbieding bij Netorama....ik heb er nu nog last van). Er had best een waarschuwingssticker op de fles mogen zitten.
Ze heeft er wel een zwak voor heb ik het ideequote:Op maandag 12 december 2011 18:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heul niet, als ik haar zelf mag geloven.
Ik blijf benieuwd.quote:Op maandag 12 december 2011 18:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
In de mail roepen dat hij niet meer kloont en of hij heeeeel misschien met de kerst weer terugmag en dan dagelijks wel met meerdere kloons komen.
Weet niet of het mogelijk is (vroeger wel).... geef hem gratie voor alleen PUB of zo.quote:Op maandag 12 december 2011 18:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja en dan wel viermaal daags mailen of hij gratie kan krijgen met de kerst.
Als er posts verdwijnen kan dat kloppen mensen
Hij heeft zijn kansen wel weer verspeeld. We worden achter de schermen goed gek van alle zielige mailsquote:Op maandag 12 december 2011 18:53 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Weet niet of het mogelijk is (vroeger wel).... geef hem gratie voor alleen PUB of zo.
Hoogtepuntje, ja?quote:Op maandag 12 december 2011 18:55 schreef Voorschrift het volgende:
Ik kan niet wachten om een blauwe kleur te krijgen.
quote:Op maandag 12 december 2011 18:53 schreef du_ke het volgende:
Hij heeft zijn kansen wel weer verspeeld. We worden achter de schermen goed gek van alle zielige mails
Lijkt me leuk idd.quote:
Wat schuift het?quote:Op maandag 12 december 2011 18:55 schreef Voorschrift het volgende:
Wat schuift het?quote:Op maandag 12 december 2011 18:55 schreef KoosVogels het volgende:
Ik kan niet wachten totdat ik eindelijk POL de rug toe kan keren.
Neuh, moet je yvonne vragenquote:Op maandag 12 december 2011 18:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Post eens een oeuvre. Please..
quote:Op maandag 12 december 2011 18:55 schreef Voorschrift het volgende:
Jaja, kan ook gewoon zo knetterhard gaan trollen zodat ik een permban krijg.quote:
Ach, voor jou een kusje.quote:
Is goed voor de emancipatie enzo, goed voor de PR.quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 18:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jaja, kan ook gewoon zo knetterhard gaan trollen zodat ik een permban krijg.
quote:
POL valt nog wel een beetje mee. De echte bagger komt hier niet zo. Dan is het vooral omgaan met wat verzuurde figuren en wat rommel opruimen.quote:Op maandag 12 december 2011 18:58 schreef KoosVogels het volgende:
Mod op FOK! Dat lijkt me echt zwaar klote.
Ik bedoel maar, veel mensen zouden er een moord voor doen.quote:Op maandag 12 december 2011 18:59 schreef KoosVogels het volgende:
Een lekkere pakkerd van VS. Echt een bofkont, die du_ke.
NWS-mod is hetzelfde als werken in een instelling voor autistische kutjongeren.quote:Op maandag 12 december 2011 18:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
POL valt nog wel een beetje mee. De echte bagger komt hier niet zo. Dan is het vooral omgaan met wat verzuurde figuren en wat rommel opruimen.
Goed punt, zijn er hier überhaupt wel mods van de verkeerde kant?quote:Op maandag 12 december 2011 18:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is goed voor de emancipatie enzo, goed voor de PR.
Paddy is dan ook stiekem betyar's vrouw.quote:Op maandag 12 december 2011 18:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
NWS-mod is hetzelfde als werken in een instelling voor autistische kutjongeren.
1 dat ik weet.quote:Op maandag 12 december 2011 19:00 schreef waht het volgende:
[..]
Goed punt, zijn er hier überhaupt wel mods van de verkeerde kant?
Kijk trollen voor een permban is niet voldoende. Dat deed Voorschrift ook en die is weer terug. Je moet dus wat anders verzinnenquote:Op maandag 12 december 2011 18:59 schreef KoosVogels het volgende:
Een lekkere pakkerd van VS. Echt een bofkont, die du_ke.
Dat is voor R&Pquote:Op maandag 12 december 2011 18:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
NWS-mod is hetzelfde als werken in een instelling voor autistische kutjongeren.
I've got tha powah!quote:Op maandag 12 december 2011 19:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kijk trollen voor een permban is niet voldoende. Dat deed Voorschrift ook en die is weer terug. Je moet dus wat anders verzinnen
Ik vermoord Ferdo.quote:Op maandag 12 december 2011 19:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kijk trollen voor een permban is niet voldoende. Dat deed Voorschrift ook en die is weer terug. Je moet dus wat anders verzinnen
Haha, ja je doet het goed blijkbaarquote:Op maandag 12 december 2011 19:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
I've got tha powah!
Ik heb nu na 35.000 posts en een jaar lang kutten nog maar 18 notes, like a boss.
Ik gedraag me ook zo goed hier, nooit geen gescheld, vunzig taalgebruik of getroll.quote:Op maandag 12 december 2011 19:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Haha, ja je doet het goed blijkbaar. Je laatste note is ook van juli dus al best oud.
Meer in R&P komen.quote:Op maandag 12 december 2011 19:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
I've got tha powah!
Ik heb nu na 35.000 posts en een jaar lang kutten nog maar 18 notes, like a boss.
Mijn laatste is uit april ofzo.quote:Op maandag 12 december 2011 19:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Haha, ja je doet het goed blijkbaar. Je laatste note is ook van juli dus al best oud.
Nooit geen Dat lijkt me inderdaad een goede omschrijvingquote:Op maandag 12 december 2011 19:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik gedraag me ook zo goed hier, nooit geen gescheld, vunzig taalgebruik of getroll.
quote:Wat is dit nu weer voor user![]()
Goed genoeg voor je Asus.quote:Op maandag 12 december 2011 18:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Is 'ie in goede kwaliteit te downloaden?
quote:Op maandag 12 december 2011 19:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nooit geen Dat lijkt me inderdaad een goede omschrijving.
Je eerste note is wel een mooie trouwens, over jou:
[..]
Helaas niet, wel mijn soort humor.quote:
Laat je me alleen?quote:Op maandag 12 december 2011 18:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jaja, kan ook gewoon zo knetterhard gaan trollen zodat ik een permban krijg.
Doch, welke datum is die note?quote:
Bent u Gerard Cox?quote:
Ja maar jij betaalt FOK, omkopen kan iedereen.quote:Op maandag 12 december 2011 19:12 schreef GSbrder het volgende:
36k posts met 7 notes.
En dan maar 3 in POL, 4 in KLB of R&P.
Kijk, jongens, zeau kannud oohhk.
quote:Op maandag 12 december 2011 19:12 schreef GSbrder het volgende:
36k posts met 7 notes.
9 november, je had er dus niet lang voor nodigquote:Op maandag 12 december 2011 19:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doch, welke datum is die note?
Ben benieuwd na hoelang posten ik al een mafklapper ben genoemd.
Ja.quote:
Hekelt u nu het kapitalisme?quote:Op maandag 12 december 2011 19:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar jij betaalt FOK, omkopen kan iedereen.
2 week, nice.quote:Op maandag 12 december 2011 19:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
9 november, je had er dus niet lang voor nodig
Hoe kan zo'n onuitstaanbaar type zo weinig notes krijgen?quote:Op maandag 12 december 2011 19:12 schreef GSbrder het volgende:
36k posts met 7 notes.
Och nee, ik paradeer nog immer met Adam Smith's portret door de straten met blauwe vlaggen.quote:
Onuitstaanbaar?quote:Op maandag 12 december 2011 19:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe kan zo'n onuitstaanbaar type zo weinig notes krijgen?
Jullie geven me die macht, dat weten jullie hè?quote:
Je bent gewoon bang dat hij anders zelfmoord pleegt.quote:
Maar ik ben zelf ook gewoon een eikel.quote:Op maandag 12 december 2011 19:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Onuitstaanbaar?
Jij staat mij anders best wel goed uit.
Nieuwe Planet of the Apes is echt de moeite waard.quote:Op maandag 12 december 2011 19:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jullie geven me die macht, dat weten jullie hè?
Ik vraag er niet om, ik heb liever een apenrots. Maar ja. Ik heb het niet voor het zeggen.
Ja maar dan hebben wij meer gezeik.quote:Op maandag 12 december 2011 19:15 schreef robin007bond het volgende:
Ik denk dat FOK! veel minder gezeik heeft als ze php gewoon toelaten
Ga nu kijken.quote:Op maandag 12 december 2011 19:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nieuwe Planet of the Apes is echt de moeite waard.
Nooit problemen mee gehad.quote:Op maandag 12 december 2011 19:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar ik ben zelf ook gewoon een eikel.
Jij hebt een haat-liefde verhouding met Php.quote:Op maandag 12 december 2011 19:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar dan hebben wij meer gezeik.
En hou keer op advocaat van de duivel te spelen, bad company reflects on you.
Tyfusfilm.quote:Op maandag 12 december 2011 19:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nieuwe Planet of the Apes is echt de moeite waard.
Vreemde liefde hanteer jij dan.quote:Op maandag 12 december 2011 19:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij hebt een haat-liefde verhouding met Php.
Fapfapfap in huize VS.quote:Op maandag 12 december 2011 19:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tyfusfilm.
Taylor Lautner was weer goed gister, man man man mensen wat een lichaam.
Was ook niet per se negatief.quote:Op maandag 12 december 2011 19:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nooit problemen mee gehad.
Ik mag eikels wel. Van die gevoelige moeder Theresa's, daar hou ik niet van.
Ik bekijk het rationeel.quote:Op maandag 12 december 2011 19:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar dan hebben wij meer gezeik.
En hou keer op advocaat van de duivel te spelen, bad company reflects on you.
Welnee, enkel admiratie.quote:
Jij mag nooit meer wat over films zeggen, gek.quote:Op maandag 12 december 2011 19:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tyfusfilm.
Taylor Lautner was weer goed gister, man man man mensen wat een lichaam.
Hoi.quote:Op maandag 12 december 2011 19:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nooit problemen mee gehad.
Ik mag eikels wel. Van die gevoelige moeder Theresa's, daar hou ik niet van.
Ik kan eigenlijk alleen met egoistische individualisten overweg.quote:
Wat kan die film mij bokken. Het is gewoon kwijlen geblazen.quote:Op maandag 12 december 2011 19:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij mag nooit meer wat over films zeggen, gek.
Jij weet al genoeg. VS gaat vrijdag weg, anders had ik je op een glaasje rum getrakteerd.quote:
Volgende week lijkt me een prima plan, of ben jij dan ook al weg?quote:Op maandag 12 december 2011 19:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij weet al genoeg. VS gaat vrijdag weg, anders had ik je op een glaasje rum getrakteerd.
Als lama's er als Taylor uitzagen dan had ik een lama-boerderij.quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 19:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat kan die film mij bokken. Het is gewoon kwijlen geblazen.
[ afbeelding ]
Nee, maar dan moet het ergens aan het begin en ik weet niet of jij dan om 23:00 de laatste trein moet scoren.quote:Op maandag 12 december 2011 19:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Volgende week lijkt me een prima plan, of ben jij dan ook al weg?
Marianne Thieme approves.quote:Op maandag 12 december 2011 19:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als lama's er als Taylor uitzagen dan had ik een lama-boerderij.
23:23 geloof ik.quote:Op maandag 12 december 2011 19:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, maar dan moet het ergens aan het begin en ik weet niet of jij dan om 23:00 de laatste trein moet scoren.
Ik heb dan tentamensquote:
Check dat lichaam dan, mijn hemel wat lekker.quote:
De 1% heeft het maar druk in december.quote:
Rechten, dus dat is 1 open-boek tentamen op maandag en dan 4 weken kerstvakantie?quote:
Maandag kan ik toch niet, dan zit ik in Ausland.quote:Op maandag 12 december 2011 19:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Rechten, dus dat is 1 open-boek tentamen op maandag en dan 4 weken kerstvakantie?
Ja, dat zal het zijn.quote:Op maandag 12 december 2011 19:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Check dat lichaam dan, mijn hemel wat lekker.
Ja jij wil van die flabberkwabben ervoor maar ik heb 't liever zo.
Niet mijn probleem dat jij mannenlichamen niet kan waarderen.quote:
Ik heb 1 week vrij.quote:Op maandag 12 december 2011 19:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Rechten, dus dat is 1 open-boek tentamen op maandag en dan 4 weken kerstvakantie?
Wij willen data!quote:
Tetten.quote:Op maandag 12 december 2011 19:26 schreef Voorschrift het volgende:
Paar week terug nog een barman gehad met zo'n lichaam, oh oh als een kind in een snoepwinkel zo blij overal met de handjes aanzitten.
De week na kerst.quote:
Jezus.quote:Op maandag 12 december 2011 19:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
De week na kerst.
Daarna ben ik in maart weer overdag vrij.
Papa en mama thuisquote:
Abs.quote:
De tering.quote:
Geen idee nog. Heb nog een baan op de zaterdagenquote:
Weekenden behoren ouder-vrij te zijn, dronken worden met amici en neuken tot je neervalt.quote:
Ah wat een nijverheid, maar dat mag ook wel als je die dure klokjes wilt.quote:Op maandag 12 december 2011 19:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geen idee nog. Heb nog een baan op de zaterdagen
Beiden mooi.quote:Op maandag 12 december 2011 19:32 schreef eriksd het volgende:
Ik wilde eerst een Superocean 2, maar die is 3000 nog wat op een metalen band. Denk dat ik gewoon een Seamaster Quartz haal en de rest reserveer voor een Christaan van der Klaauw.
erik is dan ook een spoorknor met toevallig een holletje in damsko.quote:
Ik vind een Klaauw nog mooier dan die twee gecombineerd.quote:Op maandag 12 december 2011 19:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Beiden mooi.
Maar ben meer een Omega man dan een Breitling man dus ik zou voor de Seamaster gaan.
Ik heb niks met Klaauw, maar ieder z'n ding.quote:Op maandag 12 december 2011 19:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind een Klaauw nog mooier dan die twee gecombineerd.
Wie zegt dat ik elk weekend naar mijn ouders ga?quote:Op maandag 12 december 2011 19:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
erik is dan ook een spoorknor met toevallig een holletje in damsko.
Sorry. Vaker?quote:Op maandag 12 december 2011 19:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik elk weekend naar mijn ouders ga?
Eigenlijk woon ik nog thuis.quote:
Niet, daarom is 't zo'n rukfilm.quote:Op maandag 12 december 2011 19:38 schreef eriksd het volgende:
Wanneer begint de actie in die apenfilm?
na 100 minuten ofzo.quote:Op maandag 12 december 2011 19:38 schreef eriksd het volgende:
Wanneer begint de actie in die apenfilm?
Geil.quote:Op maandag 12 december 2011 19:39 schreef Cerbie het volgende:
Die staat voor vanavond op het program.
Still a better love story than Twilight.quote:
Ja maar geen Taylor.quote:Op maandag 12 december 2011 19:40 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Still a better love story than Twilight.
Rukken op die filmquote:Op maandag 12 december 2011 19:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet, daarom is 't zo'n rukfilm.
Genetica.quote:Op maandag 12 december 2011 19:41 schreef eriksd het volgende:
Wat een klerebeesten zeg. Waarom schieten ze ze niet dood.
Naakte primaten met beperkte intelligentie. Ik zie geen verschil tussen beide films, afgaande op jouw pics hier.quote:
Blinde bolle, je hebt geen smaak.quote:Op maandag 12 december 2011 19:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Naakte primaten met beperkte intelligentie. Ik zie geen verschil tussen beide films, afgaande op jouw pics hier.
Het is dan ook gewoon een domme film, een stel apen die de wereld overnemen, man man man gooi er een B-52 bommenwerper overheen over dat kutbos met wat napalm en klaar is Kees.quote:Op maandag 12 december 2011 19:41 schreef eriksd het volgende:
Wat een klerebeesten zeg. Waarom schieten ze ze niet dood.
Ik vind dat hele gezemel in dat kooiencomplex met Malfidus zo suf.quote:
Is hij dat?quote:Op maandag 12 december 2011 19:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind dat hele gezemel in dat kooiencomplex met Malfidus zo suf.
Jij bent ook te bescheiden.quote:Op maandag 12 december 2011 19:49 schreef eriksd het volgende:
Ik wilde zeggen: wat een ropkop.
Toen dacht ik: hmm, ik lijk een beetje op hem.
Ik snap deze zin niet.quote:
Dat je veel knapper dan Malfidus bent.quote:
Waarom ben jij zo vrouwelijk onzeker?quote:Op maandag 12 december 2011 19:56 schreef eriksd het volgende:
Ik bespeur een hoop sarcasme maar kan de vinger er niet helemaal achter krijgen.
De eerste aap is ontsnapt.
Eigenlijk wil ik gewoon complimentjes.quote:Op maandag 12 december 2011 19:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo vrouwelijk onzeker?
Je zeikt dan ook gewoon, want je bent niet dik en ook niet lelijk.quote:Op maandag 12 december 2011 19:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik gewoon complimentjes.
En horloges.
Laat dat dik zijn nou even bestaan.quote:Op maandag 12 december 2011 19:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je zeikt dan ook gewoon, want je bent niet dik en ook niet lelijk.
Ik kan 't weten, ik ben een expert qua jongens.
Je bent niet dik, zeikerd.quote:Op maandag 12 december 2011 20:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Laat dat dik zijn nou even bestaan.
The Ides Of March.quote:Op maandag 12 december 2011 19:59 schreef eriksd het volgende:
Hoe heette die film met Clooney ook alweer?
Daarom compenseren GS en ik het altijd met onze zwaar terechte zelfdunk.quote:Op maandag 12 december 2011 20:01 schreef robin007bond het volgende:
Erik heeft een soort van valse bescheidenheid.
De laatste keer dat je naar Koos luisterde voor filmtips.quote:Op maandag 12 december 2011 20:01 schreef eriksd het volgende:
De aap kan praten
Man, wat een shitfilm.
PHP in een film? Welke?quote:Op maandag 12 december 2011 20:01 schreef eriksd het volgende:
De aap kan praten
Man, wat een shitfilm.
Nope.quote:
Valse bescheidenheid is dubbele hoogmoed.quote:Op maandag 12 december 2011 20:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom compenseren GS en ik het altijd met onze zwaar terechte zelfdunk.
Tweelingenquote:Op maandag 12 december 2011 20:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nope.
Ik moet nog wel een R&P topic openen over hoe te kiezen tussen twee zussen.
Ik bedoel maar.quote:Op maandag 12 december 2011 20:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Valse bescheidenheid is dubbele hoogmoed.
Jij en ik zijn hoogmoedig, dus dat is inderdaad voldoende compensatie voor die battie-boy.
Laat je niet tegenhouden zou ik zeggen.quote:Op maandag 12 december 2011 20:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nope.
Ik moet nog wel een R&P topic openen over hoe te kiezen tussen twee zussen.
Zoek het gewoon op op Piratebay.quote:Op maandag 12 december 2011 20:05 schreef eriksd het volgende:
Welke torrent moet ik hebben van The Ides of March?
The.Ides.Of.March.2011.DVDScr.XVID.AC3.HQ.Hive-CM8.torrentquote:Op maandag 12 december 2011 20:05 schreef eriksd het volgende:
Welke torrent moet ik hebben van The Ides of March?
Heb er eentje gekozenquote:Op maandag 12 december 2011 20:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zoek het gewoon op op Piratebay.
Hier.
Die van mij heeft meeste seeders en groen schedeltje van veilig duuuuuuuuus...quote:
Hallo, limb bizkit-spuitertjequote:Op maandag 12 december 2011 20:09 schreef von_Preussen het volgende:
Goedenavond, kansloze rukkers en ander gespuis.
En ik maar denken dat jij twee studie's deed, een vriendin had en druk was met een sociaal leven.quote:Op maandag 12 december 2011 20:09 schreef GSbrder het volgende:
Ik zat laatst uit arren moede de avonturen van Kuifje te kijken.
Tin Tin?quote:Op maandag 12 december 2011 20:09 schreef GSbrder het volgende:
Ik zat laatst uit arren moede de avonturen van Kuifje te kijken.
Dat klopt. Om 04:00 is aan al die drie weinig te doen.quote:Op maandag 12 december 2011 20:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij twee studie's deed, een vriendin had en druk was met een sociaal leven.
Ik had het meer over het legergebruik dat een bataljon met zijn allen gaat lopen beren over een koekje en diegene die als laatste zijn lozing over het biscuitje spuit het ding moet oppeuzelen.quote:Op maandag 12 december 2011 20:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ha, Limb Bizkit staat idd nog op mijn telefoon, lekker trippen.
De Heineken Ontvoering zou ik nog wel eens willen zien.quote:Op maandag 12 december 2011 20:11 schreef Voorschrift het volgende:
Er zijn deze maanden ook gewoon 0 leuke films uitgekomen, haat aan Hollywood.
J. Edgar?quote:Op maandag 12 december 2011 20:11 schreef Voorschrift het volgende:
Er zijn deze maanden ook gewoon 0 leuke films uitgekomen, haat aan Hollywood.
Gezien. Medium.quote:Op maandag 12 december 2011 20:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De Heineken Ontvoering zou ik nog wel eens willen zien.
Ow, daarvoor gebruiken wij blonde rechtenmokkels.quote:Op maandag 12 december 2011 20:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik had het meer over het legergebruik dat een bataljon met zijn allen gaat lopen beren over een koekje en diegene die als laatste zijn lozing over het biscuitje spuit het ding moet oppeuzelen.
Die heb ik twee week terug in de bios gezien, wel oke.quote:Op maandag 12 december 2011 20:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De Heineken Ontvoering zou ik nog wel eens willen zien.
quote:Op maandag 12 december 2011 20:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die heb ik twee week terug in de bios gezien, wel oke.
Que?quote:
Rutger Hauer speelt magistraal de rol van Freddy moet ik zeggen, hulde.quote:
Jackie Evancho is ook ++(++)quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:59 schreef Montov het volgende:
Lorreena McKennitt is ook al heerlijk kalmerende muziek.
http://www.imdb.com/title/tt1616195/quote:
Ken je Hoover niet?quote:
Jawel, maar wist niet dat er een film van was.quote:
Met die gast van de tiet-anic.quote:Op maandag 12 december 2011 20:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jawel, maar wist niet dat er een film van was.
Hij was toen leuker.quote:
Kate Winslet ook.quote:
Gelukkig hebben we de beelden nog.quote:
Stoere boy. Er zijn hier kinderen heurquote:
Is een goede film en kinderen horen al op bed te liggen.quote:Op maandag 12 december 2011 20:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Stoere boy. Er zijn hier kinderen heur
Het is dan ook stupide.quote:Op maandag 12 december 2011 20:22 schreef eriksd het volgende:
Ik kan nooit meer naar deze DVD kijken door aan GS zijn opmerking over twee microfoons te denken. Verpest de hele kijkervaring.
Om 20:15?quote:Op maandag 12 december 2011 20:22 schreef betyar het volgende:
[..]
Is een goede film en kinderen horen al op bed te liggen.![]()
Het is handig. Je mic op het publiek richten en ondertussen zelf verstaanbaar blijven. Bovendien kruipt hij in de show nog in een enorme skippybal en achter de piano.quote:
Nou, dolle boel, het kneusjespubliek gaat helemaal los.quote:Op maandag 12 december 2011 20:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het is handig. Je mic op het publiek richten en ondertussen zelf verstaanbaar blijven. Bovendien kruipt hij in de show nog in een enorme skippybal en achter de piano.
quote:Op maandag 12 december 2011 20:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou, dolle boel, het kneusjespubliek gaat helemaal los.
Moet je poepen?quote:Op maandag 12 december 2011 20:27 schreef GSbrder het volgende:
Ik moet altijd hier aan denken bij Titanic.
Ga maar neuken, ehh zitten.quote:
Hee moet je daar kijken, daar vliegt een helikopter!quote:
Excuseer me, ik moet schijten.quote:Op maandag 12 december 2011 20:30 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hee moet je daar kijken, daar vliegt een helikopter!
Zou ik misschien een trekje mogen?quote:
quote:Man I remember one time back in the late 90s I went to this shitty strip club in Detroit and I was going to get a lap dance to this song the stripper turned around and I guess she never heard of toilet paper cause there was shit everywhere and I looked down and it was on my pants so I pushed the bitch off me but a bouncer saw and grabbed me by my fannypack and threw me out of there but I told him what happened so he gave me my $20 back which was nice of him but anyway great song
Dit is kindercult.quote:Op maandag 12 december 2011 20:31 schreef Voorschrift het volgende:
Hehe die bekakte stemmen zijn leuk, de rest is niet grappig.
Muppets haten het kapitalisme.quote:
Ik zou ook in me broek schijten als ik oude idioten een lapdance zou moeten geven met Phil op de achtergrond.quote:Op maandag 12 december 2011 20:35 schreef eriksd het volgende:
Bij een Phil yt-video is de hoogste comment:
[..]
Kim Holland op visite?quote:
Dennis en Valerio.quote:Op maandag 12 december 2011 20:36 schreef EchtGaaf het volgende:
Bij BNN eten presentatoren elkaars vlees. Tja.
Ach sommige dingen zijn wel leuk, zeker als je zelf al aan menig gala-tafel hebt gezeten met dat volk.quote:
Gadverdammequote:Op maandag 12 december 2011 20:35 schreef eriksd het volgende:
Bij een Phil yt-video is de hoogste comment:
[..]
Twee afleveringen geloof ik.quote:Op maandag 12 december 2011 20:37 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dennis en Valerio.
Toch maar ff kijken woensdag
Gegroet kale.quote:
Er is echt niks meer op de tv tegenwoordigquote:Op maandag 12 december 2011 20:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Twee afleveringen geloof ik.![]()
Tja, het wordt toch zo langzamerhand wel erg zielig om aan je kijkertjes te komen
Inderdaad.quote:Op maandag 12 december 2011 20:41 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Er is echt niks meer op de tv tegenwoordig
quote:
Ik kijk maar FF een stukje sportgala.quote:Op maandag 12 december 2011 20:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Nou ja, ik kijk selectief. Vanavond wel weer iets interessants bij de Human: over proces Wilders.
Ugh metal muziek, voor langharig werkschuw eeuwige maagd IT tuig.quote:
Metallica metal noemenquote:Op maandag 12 december 2011 20:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ugh metal muziek, voor langharig werkschuw eeuwige maagd IT tuig.
Hoi!quote:Op maandag 12 december 2011 20:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ugh metal muziek, voor langharig werkschuw eeuwige maagd IT tuig.
Haha, klinkt als een dronken coverband.quote:
Het komt in de buurt.quote:
Hoi!quote:
Veel plezier.quote:Op maandag 12 december 2011 20:45 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik kijk maar FF een stukje sportgala.
Daar ben ik ondertussen te oud voor.quote:Op maandag 12 december 2011 20:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoi!
Vond je het ook zo leuk in de moshpit?
Je bent dan ook geen maagd meer.quote:Op maandag 12 december 2011 20:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Daar ben ik ondertussen te oud voor.
Japan, where else.quote:
Waarom vraag je zoveel, alsof je een klein kind bent of is dat gewoon je ASS?quote:
Ik heb de metal nogquote:Op maandag 12 december 2011 20:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bent dan ook geen maagd meer.
Sorry, je bent niet langer zielig genoeg voor de moshpit.
En jij stelt nu geen vraag?quote:Op maandag 12 december 2011 20:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waarom vraag je zoveel, alsof je een klein kind bent of is dat gewoon je ASS?
Ik wou je aansporen voor disco, maar ik faal weer miserabel.quote:Op maandag 12 december 2011 20:51 schreef KoosVogels het volgende:
Bedankt VS, je hebt me aangespoord om schrale remixen van Star Wars muziek op te zoeken.
Je bent dan ook IT'er, sommige dingen blijven plakken.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |