Ach, voor jou een kusje.quote:
Is goed voor de emancipatie enzo, goed voor de PR.quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 18:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jaja, kan ook gewoon zo knetterhard gaan trollen zodat ik een permban krijg.
quote:
POL valt nog wel een beetje mee. De echte bagger komt hier niet zo. Dan is het vooral omgaan met wat verzuurde figuren en wat rommel opruimen.quote:Op maandag 12 december 2011 18:58 schreef KoosVogels het volgende:
Mod op FOK! Dat lijkt me echt zwaar klote.
Ik bedoel maar, veel mensen zouden er een moord voor doen.quote:Op maandag 12 december 2011 18:59 schreef KoosVogels het volgende:
Een lekkere pakkerd van VS. Echt een bofkont, die du_ke.
NWS-mod is hetzelfde als werken in een instelling voor autistische kutjongeren.quote:Op maandag 12 december 2011 18:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
POL valt nog wel een beetje mee. De echte bagger komt hier niet zo. Dan is het vooral omgaan met wat verzuurde figuren en wat rommel opruimen.
Goed punt, zijn er hier überhaupt wel mods van de verkeerde kant?quote:Op maandag 12 december 2011 18:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is goed voor de emancipatie enzo, goed voor de PR.
Paddy is dan ook stiekem betyar's vrouw.quote:Op maandag 12 december 2011 18:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
NWS-mod is hetzelfde als werken in een instelling voor autistische kutjongeren.
1 dat ik weet.quote:Op maandag 12 december 2011 19:00 schreef waht het volgende:
[..]
Goed punt, zijn er hier überhaupt wel mods van de verkeerde kant?
Kijk trollen voor een permban is niet voldoende. Dat deed Voorschrift ook en die is weer terug. Je moet dus wat anders verzinnenquote:Op maandag 12 december 2011 18:59 schreef KoosVogels het volgende:
Een lekkere pakkerd van VS. Echt een bofkont, die du_ke.
Dat is voor R&Pquote:Op maandag 12 december 2011 18:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
NWS-mod is hetzelfde als werken in een instelling voor autistische kutjongeren.
I've got tha powah!quote:Op maandag 12 december 2011 19:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kijk trollen voor een permban is niet voldoende. Dat deed Voorschrift ook en die is weer terug. Je moet dus wat anders verzinnen
Ik vermoord Ferdo.quote:Op maandag 12 december 2011 19:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kijk trollen voor een permban is niet voldoende. Dat deed Voorschrift ook en die is weer terug. Je moet dus wat anders verzinnen
Haha, ja je doet het goed blijkbaarquote:Op maandag 12 december 2011 19:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
I've got tha powah!
Ik heb nu na 35.000 posts en een jaar lang kutten nog maar 18 notes, like a boss.
Ik gedraag me ook zo goed hier, nooit geen gescheld, vunzig taalgebruik of getroll.quote:Op maandag 12 december 2011 19:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Haha, ja je doet het goed blijkbaar. Je laatste note is ook van juli dus al best oud.
Meer in R&P komen.quote:Op maandag 12 december 2011 19:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
I've got tha powah!
Ik heb nu na 35.000 posts en een jaar lang kutten nog maar 18 notes, like a boss.
Mijn laatste is uit april ofzo.quote:Op maandag 12 december 2011 19:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Haha, ja je doet het goed blijkbaar. Je laatste note is ook van juli dus al best oud.
Nooit geen Dat lijkt me inderdaad een goede omschrijvingquote:Op maandag 12 december 2011 19:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik gedraag me ook zo goed hier, nooit geen gescheld, vunzig taalgebruik of getroll.
quote:Wat is dit nu weer voor user![]()
Goed genoeg voor je Asus.quote:Op maandag 12 december 2011 18:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Is 'ie in goede kwaliteit te downloaden?
quote:Op maandag 12 december 2011 19:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nooit geen Dat lijkt me inderdaad een goede omschrijving.
Je eerste note is wel een mooie trouwens, over jou:
[..]
Helaas niet, wel mijn soort humor.quote:
Laat je me alleen?quote:Op maandag 12 december 2011 18:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jaja, kan ook gewoon zo knetterhard gaan trollen zodat ik een permban krijg.
Doch, welke datum is die note?quote:
Bent u Gerard Cox?quote:
Ja maar jij betaalt FOK, omkopen kan iedereen.quote:Op maandag 12 december 2011 19:12 schreef GSbrder het volgende:
36k posts met 7 notes.
En dan maar 3 in POL, 4 in KLB of R&P.
Kijk, jongens, zeau kannud oohhk.
quote:Op maandag 12 december 2011 19:12 schreef GSbrder het volgende:
36k posts met 7 notes.
9 november, je had er dus niet lang voor nodigquote:Op maandag 12 december 2011 19:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doch, welke datum is die note?
Ben benieuwd na hoelang posten ik al een mafklapper ben genoemd.
Ja.quote:
Hekelt u nu het kapitalisme?quote:Op maandag 12 december 2011 19:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar jij betaalt FOK, omkopen kan iedereen.
2 week, nice.quote:Op maandag 12 december 2011 19:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
9 november, je had er dus niet lang voor nodig
Hoe kan zo'n onuitstaanbaar type zo weinig notes krijgen?quote:Op maandag 12 december 2011 19:12 schreef GSbrder het volgende:
36k posts met 7 notes.
Och nee, ik paradeer nog immer met Adam Smith's portret door de straten met blauwe vlaggen.quote:
Onuitstaanbaar?quote:Op maandag 12 december 2011 19:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe kan zo'n onuitstaanbaar type zo weinig notes krijgen?
Jullie geven me die macht, dat weten jullie hè?quote:
Je bent gewoon bang dat hij anders zelfmoord pleegt.quote:
Maar ik ben zelf ook gewoon een eikel.quote:Op maandag 12 december 2011 19:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Onuitstaanbaar?
Jij staat mij anders best wel goed uit.
Nieuwe Planet of the Apes is echt de moeite waard.quote:Op maandag 12 december 2011 19:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jullie geven me die macht, dat weten jullie hè?
Ik vraag er niet om, ik heb liever een apenrots. Maar ja. Ik heb het niet voor het zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |