Wat wil je, als je uit een klein dorpje komt waar meestal geen flikker gebeurt.quote:Op maandag 12 december 2011 18:13 schreef Boze_Appel het volgende: Wel gastvrij. Hallo vreemde mensen, jahoor, neem onze kleinkinderen maar mee, veel plezier ermee!
Goeie, morgen even halen.quote:
Niet zo zeuren.quote:
quote:
Goddomme wat een kitsch.quote:Op maandag 12 december 2011 18:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Goeie, morgen even halen.
Nu zo'n glitterslinger ophangen.
Misschien moet je ze een kerstster sturen, vinden ze vast enig.quote:Op maandag 12 december 2011 18:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Niet zo zeuren.
Saab failliet trouwens, wat een verrassing.
Captain America, die andere is ruk.quote:Op maandag 12 december 2011 18:44 schreef eriksd het volgende:
Captain America of Rise of planet of the apes.
Welke?
Is dat een dreigementquote:Op maandag 12 december 2011 18:44 schreef yvome het volgende:
[..]
Nee, na de kerst wel FOK! weg als het aan mij ligt
Zit je nou mijn ideeën te jatten?quote:Op maandag 12 december 2011 18:44 schreef eriksd het volgende:
Captain America of Rise of planet of the apes.
Welke?
Uhu. Soms zeg je nog nuttige dingen.quote:Op maandag 12 december 2011 18:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zit je nou mijn ideeën te jatten?
Zou trouwens voor de apen gaan.quote:Op maandag 12 december 2011 18:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Uhu. Soms zeg je nog nuttige dingen.
Ja en dan wel viermaal daags mailen of hij gratie kan krijgen met de kerstquote:
Is 'ie in goede kwaliteit te downloaden?quote:Op maandag 12 december 2011 18:48 schreef GSbrder het volgende:
Erik, kijk nou gewoon The Ides of March.
Dat is tenminste en redelijke film. Met Clooney.
Yvonne zou zijn mails toch publiceren als hij weer kloont?quote:Op maandag 12 december 2011 18:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja en dan wel viermaal daags mailen of hij gratie kan krijgen met de kerst.
Als er posts verdwijnen kan dat kloppen mensen
Heul niet, als ik haar zelf mag geloven.quote:
Alleen de ingezetenen dan.quote:Op maandag 12 december 2011 18:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heul niet, als ik haar zelf mag geloven.
In de mail roepen dat hij niet meer kloont en of hij heeeeel misschien met de kerst weer terugmag en dan dagelijks wel met meerdere kloons komenquote:Op maandag 12 december 2011 18:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Yvonne zou zijn mails toch publiceren als hij weer kloont?
Ik ben benieuwd.
Netorama wijn in de aanbieding?quote:Op maandag 12 december 2011 18:51 schreef Drugshond het volgende:
Nou de sulfiden doen hun werk goed. Wat een koppijn huiswijn merkje wat dat (2,99 in de aanbieding bij Netorama....ik heb er nu nog last van). Er had best een waarschuwingssticker op de fles mogen zitten.
Ze heeft er wel een zwak voor heb ik het ideequote:Op maandag 12 december 2011 18:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heul niet, als ik haar zelf mag geloven.
Ik blijf benieuwd.quote:Op maandag 12 december 2011 18:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
In de mail roepen dat hij niet meer kloont en of hij heeeeel misschien met de kerst weer terugmag en dan dagelijks wel met meerdere kloons komen.
Weet niet of het mogelijk is (vroeger wel).... geef hem gratie voor alleen PUB of zo.quote:Op maandag 12 december 2011 18:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja en dan wel viermaal daags mailen of hij gratie kan krijgen met de kerst.
Als er posts verdwijnen kan dat kloppen mensen
Hij heeft zijn kansen wel weer verspeeld. We worden achter de schermen goed gek van alle zielige mailsquote:Op maandag 12 december 2011 18:53 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Weet niet of het mogelijk is (vroeger wel).... geef hem gratie voor alleen PUB of zo.
Hoogtepuntje, ja?quote:Op maandag 12 december 2011 18:55 schreef Voorschrift het volgende:
Ik kan niet wachten om een blauwe kleur te krijgen.
quote:Op maandag 12 december 2011 18:53 schreef du_ke het volgende:
Hij heeft zijn kansen wel weer verspeeld. We worden achter de schermen goed gek van alle zielige mails
Lijkt me leuk idd.quote:
Wat schuift het?quote:Op maandag 12 december 2011 18:55 schreef Voorschrift het volgende:
Wat schuift het?quote:Op maandag 12 december 2011 18:55 schreef KoosVogels het volgende:
Ik kan niet wachten totdat ik eindelijk POL de rug toe kan keren.
Neuh, moet je yvonne vragenquote:Op maandag 12 december 2011 18:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Post eens een oeuvre. Please..
quote:Op maandag 12 december 2011 18:55 schreef Voorschrift het volgende:
Jaja, kan ook gewoon zo knetterhard gaan trollen zodat ik een permban krijg.quote:
Ach, voor jou een kusje.quote:
Is goed voor de emancipatie enzo, goed voor de PR.quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 18:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jaja, kan ook gewoon zo knetterhard gaan trollen zodat ik een permban krijg.
quote:
POL valt nog wel een beetje mee. De echte bagger komt hier niet zo. Dan is het vooral omgaan met wat verzuurde figuren en wat rommel opruimen.quote:Op maandag 12 december 2011 18:58 schreef KoosVogels het volgende:
Mod op FOK! Dat lijkt me echt zwaar klote.
Ik bedoel maar, veel mensen zouden er een moord voor doen.quote:Op maandag 12 december 2011 18:59 schreef KoosVogels het volgende:
Een lekkere pakkerd van VS. Echt een bofkont, die du_ke.
NWS-mod is hetzelfde als werken in een instelling voor autistische kutjongeren.quote:Op maandag 12 december 2011 18:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
POL valt nog wel een beetje mee. De echte bagger komt hier niet zo. Dan is het vooral omgaan met wat verzuurde figuren en wat rommel opruimen.
Goed punt, zijn er hier überhaupt wel mods van de verkeerde kant?quote:Op maandag 12 december 2011 18:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is goed voor de emancipatie enzo, goed voor de PR.
Paddy is dan ook stiekem betyar's vrouw.quote:Op maandag 12 december 2011 18:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
NWS-mod is hetzelfde als werken in een instelling voor autistische kutjongeren.
1 dat ik weet.quote:Op maandag 12 december 2011 19:00 schreef waht het volgende:
[..]
Goed punt, zijn er hier überhaupt wel mods van de verkeerde kant?
Kijk trollen voor een permban is niet voldoende. Dat deed Voorschrift ook en die is weer terug. Je moet dus wat anders verzinnenquote:Op maandag 12 december 2011 18:59 schreef KoosVogels het volgende:
Een lekkere pakkerd van VS. Echt een bofkont, die du_ke.
Dat is voor R&Pquote:Op maandag 12 december 2011 18:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
NWS-mod is hetzelfde als werken in een instelling voor autistische kutjongeren.
I've got tha powah!quote:Op maandag 12 december 2011 19:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kijk trollen voor een permban is niet voldoende. Dat deed Voorschrift ook en die is weer terug. Je moet dus wat anders verzinnen
Ik vermoord Ferdo.quote:Op maandag 12 december 2011 19:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kijk trollen voor een permban is niet voldoende. Dat deed Voorschrift ook en die is weer terug. Je moet dus wat anders verzinnen
Haha, ja je doet het goed blijkbaarquote:Op maandag 12 december 2011 19:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
I've got tha powah!
Ik heb nu na 35.000 posts en een jaar lang kutten nog maar 18 notes, like a boss.
Ik gedraag me ook zo goed hier, nooit geen gescheld, vunzig taalgebruik of getroll.quote:Op maandag 12 december 2011 19:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Haha, ja je doet het goed blijkbaar. Je laatste note is ook van juli dus al best oud.
Meer in R&P komen.quote:Op maandag 12 december 2011 19:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
I've got tha powah!
Ik heb nu na 35.000 posts en een jaar lang kutten nog maar 18 notes, like a boss.
Mijn laatste is uit april ofzo.quote:Op maandag 12 december 2011 19:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Haha, ja je doet het goed blijkbaar. Je laatste note is ook van juli dus al best oud.
Nooit geen Dat lijkt me inderdaad een goede omschrijvingquote:Op maandag 12 december 2011 19:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik gedraag me ook zo goed hier, nooit geen gescheld, vunzig taalgebruik of getroll.
quote:Wat is dit nu weer voor user![]()
Goed genoeg voor je Asus.quote:Op maandag 12 december 2011 18:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Is 'ie in goede kwaliteit te downloaden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |