Wat wil je, als je uit een klein dorpje komt waar meestal geen flikker gebeurt.quote:Op maandag 12 december 2011 18:13 schreef Boze_Appel het volgende: Wel gastvrij. Hallo vreemde mensen, jahoor, neem onze kleinkinderen maar mee, veel plezier ermee!
Goeie, morgen even halen.quote:
Niet zo zeuren.quote:
quote:
Goddomme wat een kitsch.quote:Op maandag 12 december 2011 18:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Goeie, morgen even halen.
Nu zo'n glitterslinger ophangen.
Misschien moet je ze een kerstster sturen, vinden ze vast enig.quote:Op maandag 12 december 2011 18:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Niet zo zeuren.
Saab failliet trouwens, wat een verrassing.
Captain America, die andere is ruk.quote:Op maandag 12 december 2011 18:44 schreef eriksd het volgende:
Captain America of Rise of planet of the apes.
Welke?
Is dat een dreigementquote:Op maandag 12 december 2011 18:44 schreef yvome het volgende:
[..]
Nee, na de kerst wel FOK! weg als het aan mij ligt
Zit je nou mijn ideeën te jatten?quote:Op maandag 12 december 2011 18:44 schreef eriksd het volgende:
Captain America of Rise of planet of the apes.
Welke?
Uhu. Soms zeg je nog nuttige dingen.quote:Op maandag 12 december 2011 18:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zit je nou mijn ideeën te jatten?
Zou trouwens voor de apen gaan.quote:Op maandag 12 december 2011 18:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Uhu. Soms zeg je nog nuttige dingen.
Ja en dan wel viermaal daags mailen of hij gratie kan krijgen met de kerstquote:
Is 'ie in goede kwaliteit te downloaden?quote:Op maandag 12 december 2011 18:48 schreef GSbrder het volgende:
Erik, kijk nou gewoon The Ides of March.
Dat is tenminste en redelijke film. Met Clooney.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |