Smakeloos. Ze hadden op z'n minst kunnen wachten tot na het ontbijt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ontbijt__.html?p=2,1
quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ontbijt__.html?p=2,1
Kwaliteitsjournalistiek.quote:Waarschijnlijk duurt het vijf wekend voor de rechtszaak is afgerond.
Ik las het ja... Het lijkt verdorie de VS welquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:37 schreef Cerbie het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)l-door-raar-wifi.ece
![]()
![]()
"Maar dat betekent dus wel dat er hier in de buurt van de peuterspeelzaal en de basisschool een zieke geest rondloopt. Welk normaal mens noemt zijn draadloze netwerk zo?"quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik las het ja... Het lijkt verdorie de VS wel
"Wilt u automatisch verbinding maken met stijve lul?"quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:37 schreef Cerbie het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)l-door-raar-wifi.ece
![]()
![]()
Het blijft de Telegraaf he??quote:
Zorg en huurtoeslag ook nogquote:
Zo sociaal zijn die studentenhuisvesters tegenwoordig ook niet meer met de campuscontracten. Jij geen studiebewijs, jij huis uit <insert slinkse WO2 vergelijking>quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:40 schreef Voorschrift het volgende:
He, niet zo lullig tegen Erik, hij heeft een teder hartje.
quote:
Oei, ik noem mijn nieuw zelf: VoosKogels.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:41 schreef Cerbie het volgende:
Klonen, dat is een tijd geleden *heeft inspiratie voor een nieuwe kloon*
Hij houdt van laakbare muziek, profiteert van de samenleving en heeft vast Genesisposters op zijn gesubsidieerde kamer hangen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:40 schreef Voorschrift het volgende:
He, niet zo lullig tegen Erik, hij heeft een teder hartje.
VozendeVogelsquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oei, ik noem mijn nieuw zelf: VoosKogels.
Een beetje doorzichtig, vind je niet? Kom op man.quote:
Hm Phil Collins fan zijn is wel een zware overtreding, maar benefit of the doubt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij houdt van laakbare muziek, profiteert van de samenleving en heeft vast Genesisposters op zijn gesubsidieerde kamer hangen.
Genoeg redenen voor uitzetting.
Kutlinkse.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een beetje doorzichtig, vind je niet? Kom op man.
Fascist.quote:
Het was een naamsuggestie.quote:
Mijn post ook.quote:
Om Erik nou gelijk zo uit te gaan schelden is ook wel wat gemeen.quote:
Erik's hartje tikt wel steeds linkser.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Om Erik nou gelijk zo uit te gaan schelden is ook wel wat gemeen.
Verstand komt met de jaren.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Erik's hartje tikt wel steeds linkser.
Stiekem meen ik het nietquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:42 schreef Nautilus. het volgende:
GSbrder is een droogkloot. Best grappig af en toe.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Erik's hartje tikt wel steeds linkser.
Ga ergens anders het evangelie verkondigen, rare snuiterds.quote:
quote:
pretty pretty pretty good!quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oei, ik noem mijn nieuw zelf: VoosKogels.
This is my counterpart R2-D2....quote:
Uitwonende beurs, toeslag voor minimuminkomens vanuit de gemeente amsterdamquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Je wordt langzaam links.............
quote:
Sinds wanneer ben jij uitwonend??quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Uitwonende beurs, toeslag voor minimuminkomens vanuit de gemeente amsterdam
Beebobeep!quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
This is my counterpart R2-D2....
Sinds jij bij mij slaaptquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij uitwonend??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |