Ga janken, pauper. Met Je sociale huurwoning en aanvullende beurs.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:56 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Hij leeft op kosten van zijn pa en ma. En maar klagen op die bijstandstrekkers. Godverdomme zeg.
Ik heb in april alleen al 400 euro aan studieboeken uitgegeven (da's het vervelende aan rechtenstudies, je moet meestal de nieuwste druk aanschaffen). Spreid ik die uitgaven obv de totaalwinstgedachte, dan...(geintje). Hoe doe jij dat dan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik mag graag een hapje eten, dat is waar.
Kom, kom.. Iets rustiger mag ook welquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ga janken, pauper. Met Je sociale huurwoning en aanvullende beurs.
Geluksvogelquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:06 schreef robin007bond het volgende:
Studie en studieboeken gaan mijn ouders betalen
Absolute chillage! Koning! Ik wou dat ik jong was geweest in jouw tijd!quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:06 schreef robin007bond het volgende:
Studie en studieboeken gaan mijn ouders betalen
wtfamireading.jpgquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:08 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Absolute chillage! Koning! Ik wou dat ik jong was geweest in jouw tijd!
Peter R de Vries die denkt dat zijn mening ons boeit.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Met het NRC als bron, speciaal voor Robin:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)overwegend-positief/
Het zal me boeien wanneer de meningen van zijn kant ophouden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Peter R de Vries die denkt dat zijn mening ons boeit.
Is ook gunstiger voor je.quote:
Held.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ga janken, pauper. Met Je sociale huurwoning en aanvullende beurs.
Weekend?? Of "nog maar 1 dagje"?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |