Ik ben rijk. Maar niet naar jouw maatstaven.quote:
Geen idee. Maar als je rijkdom relatief vind, heb ik mijn twijfels over de hoedanigheid.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben rijk. Maar niet naar jouw maatstaven.
Goh.quote:rijkdom
Uitspraak: ˈrɛigdɔm de -woord (mannelijk) rijkdommen Zelfst. Naamw. 1 bezit en geld. Antoniem: armoede `rijkdommen vergaren` 2 g.mv. overvloedige aanwezigheid `Koraalriffen bevatten een onschatbare rijkdom aan levensvormen.`
Dus koraal is ook relatief? Interessant.quote:
Ik vind koraal overbodig in ieder geval.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dus koraal is ook relatief? Interessant.
Als ik een hoge solvabiliteit heb door amper lasten en uitgaven, kan mijn rijkdom groter zijn dan die van iemand met veel verplichtingen en vreemd vermogen in hun huishoudboekje. ¤ 20.000,- aan kapitaal, een cashflow van ¤ 400,- en ¤ 100,- aan maandelijkse lasten is dan relatief rijk. Iemand met ¤ 100.000,- aan vermogen, een cashflow van ¤ 4.000,- met een hypotheek van 3 ton en maandelijkse uitgaven van ¤ 2.000,- heeft dan meer financiele verplichtingen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Geen idee. Maar als je rijkdom relatief vind, heb ik mijn twijfels over de hoedanigheid.
10 kilo wat?quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:26 schreef Webschip het volgende:
Een salaris van 10k/mnd vind ik vrij normaal.
Voor iemand van 25+ wel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:26 schreef Webschip het volgende:
Een salaris van 10k/mnd vind ik vrij normaal.
330.000,- per maand.quote:
Natuurlijk. We hebben hem goed getest, hij heeft de extreme proeven goed doorstaan.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
is dat zo'n ding waar je op kan zitten?
Man, het stikt hier van de klonen, waaronder idd ook van users die een "fresh start" wilden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:12 schreef waht het volgende:
[..]
Dat doe ik dus wel. Want al die verwarring is niet nodig, zeker niet omdat sommige mensen een 'fresh start' op een internetforum willen.
Fixedquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:43 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb alleen soms een kloon om te trollen in andere subfora's
Correct. Zo kun je ook stellen dat een zwartwerker met 3k p/m per saldo meer overhoud dan een wit werker die 4,5k p/m verdient.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als ik een hoge solvabiliteit heb door amper lasten en uitgaven, kan mijn rijkdom groter zijn dan die van iemand met veel verplichtingen en vreemd vermogen in hun huishoudboekje. ¤ 20.000,- aan kapitaal, een cashflow van ¤ 400,- en ¤ 100,- aan maandelijkse lasten is dan relatief rijk. Iemand met ¤ 100.000,- aan vermogen, een cashflow van ¤ 4.000,- met een hypotheek van 3 ton en maandelijkse uitgaven van ¤ 2.000,- heeft dan meer financiele verplichtingen.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:45 schreef betyar het volgende:
Als je een kloon clown hebt ben je baas.
Klopt. Uiteindelijk is rijkdom het meeste bezit, ongeacht de kosten. Maar aangezien ik 40 euro aan vaste kosten per maand heb, voel ik me vrij rijk omdat ik al mijn geld kan aanwenden voor leuke dingen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:45 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Correct. Zo kun je ook stellen dat een zwartwerker met 3k p/m per saldo meer overhoud dan een wit werker die 4,5k p/m verdient.
Maar dat zijn "rijker dan" sommetjes. Dat is nog geen "rijkdom".
Is je huur zo laag?quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Uiteindelijk is rijkdom het meeste bezit, ongeacht de kosten. Maar aangezien ik 40 euro aan vaste kosten per maand heb, voel ik me vrij rijk omdat ik al mijn geld kan aanwenden voor leuke dingen.
Dan moet ik concluderen dat rijkdom voor jou ongeveer betekent: die 3 extra spijkerbroeken, 2 uurtjes langer stappen en een golfclub lidmaatschap.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Uiteindelijk is rijkdom het meeste bezit, ongeacht de kosten. Maar aangezien ik 40 euro aan vaste kosten per maand heb, voel ik me vrij rijk omdat ik al mijn geld kan aanwenden voor leuke dingen.
Die betaal ik nietquote:
Op mijn leeftijd wel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dan moet ik concluderen dat rijkdom voor jou ongeveer betekent: die 3 extra spijkerbroeken, 2 uurtjes langer stappen en een golfclub lidmaatschap.
Voor mij ligt dat wat anders.
Wat is daar mee?quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:49 schreef betyar het volgende:
Leeftijd als excuus gebruiken.........................................
Denk aan Google en Facebook.quote:
Stop eens met de telegraafquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)wetboek__.html?p=2,2
Klopt. Ik word geen miljonair voor mijn dertigste.quote:
Neequote:
Slechte combinatie, doe dan Telegraaf en NRC o.i.d.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar hij is aangevuld met de Volkskrant, speciaal voor jullie
En van wat ik eerder van je begrepen heb, is je "rijkdom" nu vooral aan je komaf (pa's knip) te danken. Dus het is allemaal nog maar afwachten.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Ik word geen miljonair voor mijn dertigste.
Veertig euro. Maar natuurlijk!quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, als ik GSbrder zo zie posten denk ik dat er weinig fout kan gaanquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
En van wat ik eerder van je begrepen heb, is je "rijkdom" nu vooral aan je komaf (pa's knip) te danken. Dus het is allemaal nog maar afwachten.
Die hebben kennelijk niet naar EenVandaag gekekenquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Slechte combinatie, doe dan Telegraaf en NRC o.i.d.
Ik mis wederom je punt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
En van wat ik eerder van je begrepen heb, is je "rijkdom" nu vooral aan je komaf (pa's knip) te danken. Dus het is allemaal nog maar afwachten.
Eh?quote:
Ik mag graag een hapje eten, dat is waar.quote:
Hij leeft op kosten van zijn pa en ma. En maar klagen op die bijstandstrekkers. Godverdomme zeg.quote:
Dat eerste gaat tenminste niet op kosten van de hele samenleving.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:56 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Hij leeft op kosten van zijn pa en ma. En maar klagen op die bijstandstrekkers. Godverdomme zeg.
Ga janken, pauper. Met Je sociale huurwoning en aanvullende beurs.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:56 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Hij leeft op kosten van zijn pa en ma. En maar klagen op die bijstandstrekkers. Godverdomme zeg.
Ik heb in april alleen al 400 euro aan studieboeken uitgegeven (da's het vervelende aan rechtenstudies, je moet meestal de nieuwste druk aanschaffen). Spreid ik die uitgaven obv de totaalwinstgedachte, dan...(geintje). Hoe doe jij dat dan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik mag graag een hapje eten, dat is waar.
Kom, kom.. Iets rustiger mag ook welquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ga janken, pauper. Met Je sociale huurwoning en aanvullende beurs.
Geluksvogelquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:06 schreef robin007bond het volgende:
Studie en studieboeken gaan mijn ouders betalen
Absolute chillage! Koning! Ik wou dat ik jong was geweest in jouw tijd!quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:06 schreef robin007bond het volgende:
Studie en studieboeken gaan mijn ouders betalen
wtfamireading.jpgquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:08 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Absolute chillage! Koning! Ik wou dat ik jong was geweest in jouw tijd!
Peter R de Vries die denkt dat zijn mening ons boeit.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Met het NRC als bron, speciaal voor Robin:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)overwegend-positief/
Het zal me boeien wanneer de meningen van zijn kant ophouden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Peter R de Vries die denkt dat zijn mening ons boeit.
Is ook gunstiger voor je.quote:
Held.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ga janken, pauper. Met Je sociale huurwoning en aanvullende beurs.
Weekend?? Of "nog maar 1 dagje"?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |