Excuseer me, ik moet schijten.quote:Op maandag 12 december 2011 20:30 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hee moet je daar kijken, daar vliegt een helikopter!
Zou ik misschien een trekje mogen?quote:
quote:Man I remember one time back in the late 90s I went to this shitty strip club in Detroit and I was going to get a lap dance to this song the stripper turned around and I guess she never heard of toilet paper cause there was shit everywhere and I looked down and it was on my pants so I pushed the bitch off me but a bouncer saw and grabbed me by my fannypack and threw me out of there but I told him what happened so he gave me my $20 back which was nice of him but anyway great song
Dit is kindercult.quote:Op maandag 12 december 2011 20:31 schreef Voorschrift het volgende:
Hehe die bekakte stemmen zijn leuk, de rest is niet grappig.
Muppets haten het kapitalisme.quote:
Ik zou ook in me broek schijten als ik oude idioten een lapdance zou moeten geven met Phil op de achtergrond.quote:Op maandag 12 december 2011 20:35 schreef eriksd het volgende:
Bij een Phil yt-video is de hoogste comment:
[..]
Kim Holland op visite?quote:
Dennis en Valerio.quote:Op maandag 12 december 2011 20:36 schreef EchtGaaf het volgende:
Bij BNN eten presentatoren elkaars vlees. Tja.
Ach sommige dingen zijn wel leuk, zeker als je zelf al aan menig gala-tafel hebt gezeten met dat volk.quote:
Gadverdammequote:Op maandag 12 december 2011 20:35 schreef eriksd het volgende:
Bij een Phil yt-video is de hoogste comment:
[..]
Twee afleveringen geloof ik.quote:Op maandag 12 december 2011 20:37 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dennis en Valerio.
Toch maar ff kijken woensdag
Gegroet kale.quote:
Er is echt niks meer op de tv tegenwoordigquote:Op maandag 12 december 2011 20:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Twee afleveringen geloof ik.![]()
Tja, het wordt toch zo langzamerhand wel erg zielig om aan je kijkertjes te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |