Zoek het gewoon op op Piratebay.quote:Op maandag 12 december 2011 20:05 schreef eriksd het volgende:
Welke torrent moet ik hebben van The Ides of March?
The.Ides.Of.March.2011.DVDScr.XVID.AC3.HQ.Hive-CM8.torrentquote:Op maandag 12 december 2011 20:05 schreef eriksd het volgende:
Welke torrent moet ik hebben van The Ides of March?
Heb er eentje gekozenquote:Op maandag 12 december 2011 20:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zoek het gewoon op op Piratebay.
Hier.
Die van mij heeft meeste seeders en groen schedeltje van veilig duuuuuuuuus...quote:
Hallo, limb bizkit-spuitertjequote:Op maandag 12 december 2011 20:09 schreef von_Preussen het volgende:
Goedenavond, kansloze rukkers en ander gespuis.
En ik maar denken dat jij twee studie's deed, een vriendin had en druk was met een sociaal leven.quote:Op maandag 12 december 2011 20:09 schreef GSbrder het volgende:
Ik zat laatst uit arren moede de avonturen van Kuifje te kijken.
Tin Tin?quote:Op maandag 12 december 2011 20:09 schreef GSbrder het volgende:
Ik zat laatst uit arren moede de avonturen van Kuifje te kijken.
Dat klopt. Om 04:00 is aan al die drie weinig te doen.quote:Op maandag 12 december 2011 20:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij twee studie's deed, een vriendin had en druk was met een sociaal leven.
Ik had het meer over het legergebruik dat een bataljon met zijn allen gaat lopen beren over een koekje en diegene die als laatste zijn lozing over het biscuitje spuit het ding moet oppeuzelen.quote:Op maandag 12 december 2011 20:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ha, Limb Bizkit staat idd nog op mijn telefoon, lekker trippen.
De Heineken Ontvoering zou ik nog wel eens willen zien.quote:Op maandag 12 december 2011 20:11 schreef Voorschrift het volgende:
Er zijn deze maanden ook gewoon 0 leuke films uitgekomen, haat aan Hollywood.
J. Edgar?quote:Op maandag 12 december 2011 20:11 schreef Voorschrift het volgende:
Er zijn deze maanden ook gewoon 0 leuke films uitgekomen, haat aan Hollywood.
Gezien. Medium.quote:Op maandag 12 december 2011 20:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De Heineken Ontvoering zou ik nog wel eens willen zien.
Ow, daarvoor gebruiken wij blonde rechtenmokkels.quote:Op maandag 12 december 2011 20:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik had het meer over het legergebruik dat een bataljon met zijn allen gaat lopen beren over een koekje en diegene die als laatste zijn lozing over het biscuitje spuit het ding moet oppeuzelen.
Die heb ik twee week terug in de bios gezien, wel oke.quote:Op maandag 12 december 2011 20:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De Heineken Ontvoering zou ik nog wel eens willen zien.
quote:Op maandag 12 december 2011 20:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die heb ik twee week terug in de bios gezien, wel oke.
Que?quote:
Rutger Hauer speelt magistraal de rol van Freddy moet ik zeggen, hulde.quote:
Jackie Evancho is ook ++(++)quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:59 schreef Montov het volgende:
Lorreena McKennitt is ook al heerlijk kalmerende muziek.
http://www.imdb.com/title/tt1616195/quote:
Ken je Hoover niet?quote:
Jawel, maar wist niet dat er een film van was.quote:
Met die gast van de tiet-anic.quote:Op maandag 12 december 2011 20:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jawel, maar wist niet dat er een film van was.
Hij was toen leuker.quote:
Kate Winslet ook.quote:
Gelukkig hebben we de beelden nog.quote:
Stoere boy. Er zijn hier kinderen heurquote:
Is een goede film en kinderen horen al op bed te liggen.quote:Op maandag 12 december 2011 20:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Stoere boy. Er zijn hier kinderen heur
Het is dan ook stupide.quote:Op maandag 12 december 2011 20:22 schreef eriksd het volgende:
Ik kan nooit meer naar deze DVD kijken door aan GS zijn opmerking over twee microfoons te denken. Verpest de hele kijkervaring.
Om 20:15?quote:Op maandag 12 december 2011 20:22 schreef betyar het volgende:
[..]
Is een goede film en kinderen horen al op bed te liggen.![]()
Het is handig. Je mic op het publiek richten en ondertussen zelf verstaanbaar blijven. Bovendien kruipt hij in de show nog in een enorme skippybal en achter de piano.quote:
Nou, dolle boel, het kneusjespubliek gaat helemaal los.quote:Op maandag 12 december 2011 20:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het is handig. Je mic op het publiek richten en ondertussen zelf verstaanbaar blijven. Bovendien kruipt hij in de show nog in een enorme skippybal en achter de piano.
quote:Op maandag 12 december 2011 20:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou, dolle boel, het kneusjespubliek gaat helemaal los.
Moet je poepen?quote:Op maandag 12 december 2011 20:27 schreef GSbrder het volgende:
Ik moet altijd hier aan denken bij Titanic.
Ga maar neuken, ehh zitten.quote:
Hee moet je daar kijken, daar vliegt een helikopter!quote:
Excuseer me, ik moet schijten.quote:Op maandag 12 december 2011 20:30 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hee moet je daar kijken, daar vliegt een helikopter!
Zou ik misschien een trekje mogen?quote:
quote:Man I remember one time back in the late 90s I went to this shitty strip club in Detroit and I was going to get a lap dance to this song the stripper turned around and I guess she never heard of toilet paper cause there was shit everywhere and I looked down and it was on my pants so I pushed the bitch off me but a bouncer saw and grabbed me by my fannypack and threw me out of there but I told him what happened so he gave me my $20 back which was nice of him but anyway great song
Dit is kindercult.quote:Op maandag 12 december 2011 20:31 schreef Voorschrift het volgende:
Hehe die bekakte stemmen zijn leuk, de rest is niet grappig.
Muppets haten het kapitalisme.quote:
Ik zou ook in me broek schijten als ik oude idioten een lapdance zou moeten geven met Phil op de achtergrond.quote:Op maandag 12 december 2011 20:35 schreef eriksd het volgende:
Bij een Phil yt-video is de hoogste comment:
[..]
Kim Holland op visite?quote:
Dennis en Valerio.quote:Op maandag 12 december 2011 20:36 schreef EchtGaaf het volgende:
Bij BNN eten presentatoren elkaars vlees. Tja.
Ach sommige dingen zijn wel leuk, zeker als je zelf al aan menig gala-tafel hebt gezeten met dat volk.quote:
Gadverdammequote:Op maandag 12 december 2011 20:35 schreef eriksd het volgende:
Bij een Phil yt-video is de hoogste comment:
[..]
Twee afleveringen geloof ik.quote:Op maandag 12 december 2011 20:37 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dennis en Valerio.
Toch maar ff kijken woensdag
Gegroet kale.quote:
Er is echt niks meer op de tv tegenwoordigquote:Op maandag 12 december 2011 20:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Twee afleveringen geloof ik.![]()
Tja, het wordt toch zo langzamerhand wel erg zielig om aan je kijkertjes te komen
Inderdaad.quote:Op maandag 12 december 2011 20:41 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Er is echt niks meer op de tv tegenwoordig
quote:
Ik kijk maar FF een stukje sportgala.quote:Op maandag 12 december 2011 20:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Nou ja, ik kijk selectief. Vanavond wel weer iets interessants bij de Human: over proces Wilders.
Ugh metal muziek, voor langharig werkschuw eeuwige maagd IT tuig.quote:
Metallica metal noemenquote:Op maandag 12 december 2011 20:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ugh metal muziek, voor langharig werkschuw eeuwige maagd IT tuig.
Hoi!quote:Op maandag 12 december 2011 20:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ugh metal muziek, voor langharig werkschuw eeuwige maagd IT tuig.
Haha, klinkt als een dronken coverband.quote:
Het komt in de buurt.quote:
Hoi!quote:
Veel plezier.quote:Op maandag 12 december 2011 20:45 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik kijk maar FF een stukje sportgala.
Daar ben ik ondertussen te oud voor.quote:Op maandag 12 december 2011 20:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoi!
Vond je het ook zo leuk in de moshpit?
Je bent dan ook geen maagd meer.quote:Op maandag 12 december 2011 20:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Daar ben ik ondertussen te oud voor.
Japan, where else.quote:
Waarom vraag je zoveel, alsof je een klein kind bent of is dat gewoon je ASS?quote:
Ik heb de metal nogquote:Op maandag 12 december 2011 20:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bent dan ook geen maagd meer.
Sorry, je bent niet langer zielig genoeg voor de moshpit.
En jij stelt nu geen vraag?quote:Op maandag 12 december 2011 20:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waarom vraag je zoveel, alsof je een klein kind bent of is dat gewoon je ASS?
Ik wou je aansporen voor disco, maar ik faal weer miserabel.quote:Op maandag 12 december 2011 20:51 schreef KoosVogels het volgende:
Bedankt VS, je hebt me aangespoord om schrale remixen van Star Wars muziek op te zoeken.
Je bent dan ook IT'er, sommige dingen blijven plakken.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |