Twee afleveringen geloof ik.quote:Op maandag 12 december 2011 20:37 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dennis en Valerio.
Toch maar ff kijken woensdag
Gegroet kale.quote:
Er is echt niks meer op de tv tegenwoordigquote:Op maandag 12 december 2011 20:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Twee afleveringen geloof ik.![]()
Tja, het wordt toch zo langzamerhand wel erg zielig om aan je kijkertjes te komen
Inderdaad.quote:Op maandag 12 december 2011 20:41 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Er is echt niks meer op de tv tegenwoordig
quote:
Ik kijk maar FF een stukje sportgala.quote:Op maandag 12 december 2011 20:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Nou ja, ik kijk selectief. Vanavond wel weer iets interessants bij de Human: over proces Wilders.
Ugh metal muziek, voor langharig werkschuw eeuwige maagd IT tuig.quote:
Metallica metal noemenquote:Op maandag 12 december 2011 20:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ugh metal muziek, voor langharig werkschuw eeuwige maagd IT tuig.
Hoi!quote:Op maandag 12 december 2011 20:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ugh metal muziek, voor langharig werkschuw eeuwige maagd IT tuig.
Haha, klinkt als een dronken coverband.quote:
Het komt in de buurt.quote:
Hoi!quote:
Veel plezier.quote:Op maandag 12 december 2011 20:45 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik kijk maar FF een stukje sportgala.
Daar ben ik ondertussen te oud voor.quote:Op maandag 12 december 2011 20:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoi!
Vond je het ook zo leuk in de moshpit?
Je bent dan ook geen maagd meer.quote:Op maandag 12 december 2011 20:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Daar ben ik ondertussen te oud voor.
Japan, where else.quote:
Waarom vraag je zoveel, alsof je een klein kind bent of is dat gewoon je ASS?quote:
Ik heb de metal nogquote:Op maandag 12 december 2011 20:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bent dan ook geen maagd meer.
Sorry, je bent niet langer zielig genoeg voor de moshpit.
En jij stelt nu geen vraag?quote:Op maandag 12 december 2011 20:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waarom vraag je zoveel, alsof je een klein kind bent of is dat gewoon je ASS?
Ik wou je aansporen voor disco, maar ik faal weer miserabel.quote:Op maandag 12 december 2011 20:51 schreef KoosVogels het volgende:
Bedankt VS, je hebt me aangespoord om schrale remixen van Star Wars muziek op te zoeken.
Je bent dan ook IT'er, sommige dingen blijven plakken.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |