Eigenlijk wil ik gewoon complimentjes.quote:Op maandag 12 december 2011 19:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo vrouwelijk onzeker?
Je zeikt dan ook gewoon, want je bent niet dik en ook niet lelijk.quote:Op maandag 12 december 2011 19:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik gewoon complimentjes.
En horloges.
Laat dat dik zijn nou even bestaan.quote:Op maandag 12 december 2011 19:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je zeikt dan ook gewoon, want je bent niet dik en ook niet lelijk.
Ik kan 't weten, ik ben een expert qua jongens.
Je bent niet dik, zeikerd.quote:Op maandag 12 december 2011 20:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Laat dat dik zijn nou even bestaan.
The Ides Of March.quote:Op maandag 12 december 2011 19:59 schreef eriksd het volgende:
Hoe heette die film met Clooney ook alweer?
Daarom compenseren GS en ik het altijd met onze zwaar terechte zelfdunk.quote:Op maandag 12 december 2011 20:01 schreef robin007bond het volgende:
Erik heeft een soort van valse bescheidenheid.
De laatste keer dat je naar Koos luisterde voor filmtips.quote:Op maandag 12 december 2011 20:01 schreef eriksd het volgende:
De aap kan praten
Man, wat een shitfilm.
PHP in een film? Welke?quote:Op maandag 12 december 2011 20:01 schreef eriksd het volgende:
De aap kan praten
Man, wat een shitfilm.
Nope.quote:
Valse bescheidenheid is dubbele hoogmoed.quote:Op maandag 12 december 2011 20:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom compenseren GS en ik het altijd met onze zwaar terechte zelfdunk.
Tweelingenquote:Op maandag 12 december 2011 20:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nope.
Ik moet nog wel een R&P topic openen over hoe te kiezen tussen twee zussen.
Ik bedoel maar.quote:Op maandag 12 december 2011 20:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Valse bescheidenheid is dubbele hoogmoed.
Jij en ik zijn hoogmoedig, dus dat is inderdaad voldoende compensatie voor die battie-boy.
Laat je niet tegenhouden zou ik zeggen.quote:Op maandag 12 december 2011 20:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nope.
Ik moet nog wel een R&P topic openen over hoe te kiezen tussen twee zussen.
Zoek het gewoon op op Piratebay.quote:Op maandag 12 december 2011 20:05 schreef eriksd het volgende:
Welke torrent moet ik hebben van The Ides of March?
The.Ides.Of.March.2011.DVDScr.XVID.AC3.HQ.Hive-CM8.torrentquote:Op maandag 12 december 2011 20:05 schreef eriksd het volgende:
Welke torrent moet ik hebben van The Ides of March?
Heb er eentje gekozenquote:Op maandag 12 december 2011 20:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zoek het gewoon op op Piratebay.
Hier.
Die van mij heeft meeste seeders en groen schedeltje van veilig duuuuuuuuus...quote:
Hallo, limb bizkit-spuitertjequote:Op maandag 12 december 2011 20:09 schreef von_Preussen het volgende:
Goedenavond, kansloze rukkers en ander gespuis.
En ik maar denken dat jij twee studie's deed, een vriendin had en druk was met een sociaal leven.quote:Op maandag 12 december 2011 20:09 schreef GSbrder het volgende:
Ik zat laatst uit arren moede de avonturen van Kuifje te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |