Ja maar dan hebben wij meer gezeik.quote:Op maandag 12 december 2011 19:15 schreef robin007bond het volgende:
Ik denk dat FOK! veel minder gezeik heeft als ze php gewoon toelaten
Ga nu kijken.quote:Op maandag 12 december 2011 19:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nieuwe Planet of the Apes is echt de moeite waard.
Nooit problemen mee gehad.quote:Op maandag 12 december 2011 19:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar ik ben zelf ook gewoon een eikel.
Jij hebt een haat-liefde verhouding met Php.quote:Op maandag 12 december 2011 19:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar dan hebben wij meer gezeik.
En hou keer op advocaat van de duivel te spelen, bad company reflects on you.
Tyfusfilm.quote:Op maandag 12 december 2011 19:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nieuwe Planet of the Apes is echt de moeite waard.
Vreemde liefde hanteer jij dan.quote:Op maandag 12 december 2011 19:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij hebt een haat-liefde verhouding met Php.
Fapfapfap in huize VS.quote:Op maandag 12 december 2011 19:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tyfusfilm.
Taylor Lautner was weer goed gister, man man man mensen wat een lichaam.
Was ook niet per se negatief.quote:Op maandag 12 december 2011 19:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nooit problemen mee gehad.
Ik mag eikels wel. Van die gevoelige moeder Theresa's, daar hou ik niet van.
Ik bekijk het rationeel.quote:Op maandag 12 december 2011 19:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar dan hebben wij meer gezeik.
En hou keer op advocaat van de duivel te spelen, bad company reflects on you.
Welnee, enkel admiratie.quote:
Jij mag nooit meer wat over films zeggen, gek.quote:Op maandag 12 december 2011 19:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tyfusfilm.
Taylor Lautner was weer goed gister, man man man mensen wat een lichaam.
Hoi.quote:Op maandag 12 december 2011 19:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nooit problemen mee gehad.
Ik mag eikels wel. Van die gevoelige moeder Theresa's, daar hou ik niet van.
Ik kan eigenlijk alleen met egoistische individualisten overweg.quote:
Wat kan die film mij bokken. Het is gewoon kwijlen geblazen.quote:Op maandag 12 december 2011 19:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij mag nooit meer wat over films zeggen, gek.
Jij weet al genoeg. VS gaat vrijdag weg, anders had ik je op een glaasje rum getrakteerd.quote:
Volgende week lijkt me een prima plan, of ben jij dan ook al weg?quote:Op maandag 12 december 2011 19:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij weet al genoeg. VS gaat vrijdag weg, anders had ik je op een glaasje rum getrakteerd.
Als lama's er als Taylor uitzagen dan had ik een lama-boerderij.quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 19:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat kan die film mij bokken. Het is gewoon kwijlen geblazen.
[ afbeelding ]
Nee, maar dan moet het ergens aan het begin en ik weet niet of jij dan om 23:00 de laatste trein moet scoren.quote:Op maandag 12 december 2011 19:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Volgende week lijkt me een prima plan, of ben jij dan ook al weg?
Marianne Thieme approves.quote:Op maandag 12 december 2011 19:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als lama's er als Taylor uitzagen dan had ik een lama-boerderij.
23:23 geloof ik.quote:Op maandag 12 december 2011 19:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, maar dan moet het ergens aan het begin en ik weet niet of jij dan om 23:00 de laatste trein moet scoren.
Ik heb dan tentamensquote:
Check dat lichaam dan, mijn hemel wat lekker.quote:
De 1% heeft het maar druk in december.quote:
Rechten, dus dat is 1 open-boek tentamen op maandag en dan 4 weken kerstvakantie?quote:
Maandag kan ik toch niet, dan zit ik in Ausland.quote:Op maandag 12 december 2011 19:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Rechten, dus dat is 1 open-boek tentamen op maandag en dan 4 weken kerstvakantie?
Ja, dat zal het zijn.quote:Op maandag 12 december 2011 19:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Check dat lichaam dan, mijn hemel wat lekker.
Ja jij wil van die flabberkwabben ervoor maar ik heb 't liever zo.
Niet mijn probleem dat jij mannenlichamen niet kan waarderen.quote:
Ik heb 1 week vrij.quote:Op maandag 12 december 2011 19:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Rechten, dus dat is 1 open-boek tentamen op maandag en dan 4 weken kerstvakantie?
Wij willen data!quote:
Tetten.quote:Op maandag 12 december 2011 19:26 schreef Voorschrift het volgende:
Paar week terug nog een barman gehad met zo'n lichaam, oh oh als een kind in een snoepwinkel zo blij overal met de handjes aanzitten.
De week na kerst.quote:
Jezus.quote:Op maandag 12 december 2011 19:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
De week na kerst.
Daarna ben ik in maart weer overdag vrij.
Papa en mama thuisquote:
Abs.quote:
De tering.quote:
Geen idee nog. Heb nog een baan op de zaterdagenquote:
Weekenden behoren ouder-vrij te zijn, dronken worden met amici en neuken tot je neervalt.quote:
Ah wat een nijverheid, maar dat mag ook wel als je die dure klokjes wilt.quote:Op maandag 12 december 2011 19:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geen idee nog. Heb nog een baan op de zaterdagen
Beiden mooi.quote:Op maandag 12 december 2011 19:32 schreef eriksd het volgende:
Ik wilde eerst een Superocean 2, maar die is 3000 nog wat op een metalen band. Denk dat ik gewoon een Seamaster Quartz haal en de rest reserveer voor een Christaan van der Klaauw.
erik is dan ook een spoorknor met toevallig een holletje in damsko.quote:
Ik vind een Klaauw nog mooier dan die twee gecombineerd.quote:Op maandag 12 december 2011 19:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Beiden mooi.
Maar ben meer een Omega man dan een Breitling man dus ik zou voor de Seamaster gaan.
Ik heb niks met Klaauw, maar ieder z'n ding.quote:Op maandag 12 december 2011 19:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind een Klaauw nog mooier dan die twee gecombineerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |