Ja maar dan hebben wij meer gezeik.quote:Op maandag 12 december 2011 19:15 schreef robin007bond het volgende:
Ik denk dat FOK! veel minder gezeik heeft als ze php gewoon toelaten
Ga nu kijken.quote:Op maandag 12 december 2011 19:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nieuwe Planet of the Apes is echt de moeite waard.
Nooit problemen mee gehad.quote:Op maandag 12 december 2011 19:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar ik ben zelf ook gewoon een eikel.
Jij hebt een haat-liefde verhouding met Php.quote:Op maandag 12 december 2011 19:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar dan hebben wij meer gezeik.
En hou keer op advocaat van de duivel te spelen, bad company reflects on you.
Tyfusfilm.quote:Op maandag 12 december 2011 19:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nieuwe Planet of the Apes is echt de moeite waard.
Vreemde liefde hanteer jij dan.quote:Op maandag 12 december 2011 19:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij hebt een haat-liefde verhouding met Php.
Fapfapfap in huize VS.quote:Op maandag 12 december 2011 19:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tyfusfilm.
Taylor Lautner was weer goed gister, man man man mensen wat een lichaam.
Was ook niet per se negatief.quote:Op maandag 12 december 2011 19:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nooit problemen mee gehad.
Ik mag eikels wel. Van die gevoelige moeder Theresa's, daar hou ik niet van.
Ik bekijk het rationeel.quote:Op maandag 12 december 2011 19:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar dan hebben wij meer gezeik.
En hou keer op advocaat van de duivel te spelen, bad company reflects on you.
Welnee, enkel admiratie.quote:
Jij mag nooit meer wat over films zeggen, gek.quote:Op maandag 12 december 2011 19:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tyfusfilm.
Taylor Lautner was weer goed gister, man man man mensen wat een lichaam.
Hoi.quote:Op maandag 12 december 2011 19:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nooit problemen mee gehad.
Ik mag eikels wel. Van die gevoelige moeder Theresa's, daar hou ik niet van.
Ik kan eigenlijk alleen met egoistische individualisten overweg.quote:
Wat kan die film mij bokken. Het is gewoon kwijlen geblazen.quote:Op maandag 12 december 2011 19:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij mag nooit meer wat over films zeggen, gek.
Jij weet al genoeg. VS gaat vrijdag weg, anders had ik je op een glaasje rum getrakteerd.quote:
Volgende week lijkt me een prima plan, of ben jij dan ook al weg?quote:Op maandag 12 december 2011 19:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij weet al genoeg. VS gaat vrijdag weg, anders had ik je op een glaasje rum getrakteerd.
Als lama's er als Taylor uitzagen dan had ik een lama-boerderij.quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 19:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat kan die film mij bokken. Het is gewoon kwijlen geblazen.
[ afbeelding ]
Nee, maar dan moet het ergens aan het begin en ik weet niet of jij dan om 23:00 de laatste trein moet scoren.quote:Op maandag 12 december 2011 19:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Volgende week lijkt me een prima plan, of ben jij dan ook al weg?
Marianne Thieme approves.quote:Op maandag 12 december 2011 19:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als lama's er als Taylor uitzagen dan had ik een lama-boerderij.
23:23 geloof ik.quote:Op maandag 12 december 2011 19:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, maar dan moet het ergens aan het begin en ik weet niet of jij dan om 23:00 de laatste trein moet scoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |