Wie zegt dat ik elk weekend naar mijn ouders ga?quote:Op maandag 12 december 2011 19:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
erik is dan ook een spoorknor met toevallig een holletje in damsko.
Sorry. Vaker?quote:Op maandag 12 december 2011 19:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik elk weekend naar mijn ouders ga?
Eigenlijk woon ik nog thuis.quote:
Niet, daarom is 't zo'n rukfilm.quote:Op maandag 12 december 2011 19:38 schreef eriksd het volgende:
Wanneer begint de actie in die apenfilm?
na 100 minuten ofzo.quote:Op maandag 12 december 2011 19:38 schreef eriksd het volgende:
Wanneer begint de actie in die apenfilm?
Geil.quote:Op maandag 12 december 2011 19:39 schreef Cerbie het volgende:
Die staat voor vanavond op het program.
Still a better love story than Twilight.quote:
Ja maar geen Taylor.quote:Op maandag 12 december 2011 19:40 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Still a better love story than Twilight.
Rukken op die filmquote:Op maandag 12 december 2011 19:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet, daarom is 't zo'n rukfilm.
Genetica.quote:Op maandag 12 december 2011 19:41 schreef eriksd het volgende:
Wat een klerebeesten zeg. Waarom schieten ze ze niet dood.
Naakte primaten met beperkte intelligentie. Ik zie geen verschil tussen beide films, afgaande op jouw pics hier.quote:
Blinde bolle, je hebt geen smaak.quote:Op maandag 12 december 2011 19:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Naakte primaten met beperkte intelligentie. Ik zie geen verschil tussen beide films, afgaande op jouw pics hier.
Het is dan ook gewoon een domme film, een stel apen die de wereld overnemen, man man man gooi er een B-52 bommenwerper overheen over dat kutbos met wat napalm en klaar is Kees.quote:Op maandag 12 december 2011 19:41 schreef eriksd het volgende:
Wat een klerebeesten zeg. Waarom schieten ze ze niet dood.
Ik vind dat hele gezemel in dat kooiencomplex met Malfidus zo suf.quote:
Is hij dat?quote:Op maandag 12 december 2011 19:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind dat hele gezemel in dat kooiencomplex met Malfidus zo suf.
Jij bent ook te bescheiden.quote:Op maandag 12 december 2011 19:49 schreef eriksd het volgende:
Ik wilde zeggen: wat een ropkop.
Toen dacht ik: hmm, ik lijk een beetje op hem.
Ik snap deze zin niet.quote:
Dat je veel knapper dan Malfidus bent.quote:
Waarom ben jij zo vrouwelijk onzeker?quote:Op maandag 12 december 2011 19:56 schreef eriksd het volgende:
Ik bespeur een hoop sarcasme maar kan de vinger er niet helemaal achter krijgen.
De eerste aap is ontsnapt.
Eigenlijk wil ik gewoon complimentjes.quote:Op maandag 12 december 2011 19:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo vrouwelijk onzeker?
Je zeikt dan ook gewoon, want je bent niet dik en ook niet lelijk.quote:Op maandag 12 december 2011 19:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik gewoon complimentjes.
En horloges.
Laat dat dik zijn nou even bestaan.quote:Op maandag 12 december 2011 19:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je zeikt dan ook gewoon, want je bent niet dik en ook niet lelijk.
Ik kan 't weten, ik ben een expert qua jongens.
Je bent niet dik, zeikerd.quote:Op maandag 12 december 2011 20:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Laat dat dik zijn nou even bestaan.
The Ides Of March.quote:Op maandag 12 december 2011 19:59 schreef eriksd het volgende:
Hoe heette die film met Clooney ook alweer?
Daarom compenseren GS en ik het altijd met onze zwaar terechte zelfdunk.quote:Op maandag 12 december 2011 20:01 schreef robin007bond het volgende:
Erik heeft een soort van valse bescheidenheid.
De laatste keer dat je naar Koos luisterde voor filmtips.quote:Op maandag 12 december 2011 20:01 schreef eriksd het volgende:
De aap kan praten
Man, wat een shitfilm.
PHP in een film? Welke?quote:Op maandag 12 december 2011 20:01 schreef eriksd het volgende:
De aap kan praten
Man, wat een shitfilm.
Nope.quote:
Valse bescheidenheid is dubbele hoogmoed.quote:Op maandag 12 december 2011 20:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom compenseren GS en ik het altijd met onze zwaar terechte zelfdunk.
Tweelingenquote:Op maandag 12 december 2011 20:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nope.
Ik moet nog wel een R&P topic openen over hoe te kiezen tussen twee zussen.
Ik bedoel maar.quote:Op maandag 12 december 2011 20:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Valse bescheidenheid is dubbele hoogmoed.
Jij en ik zijn hoogmoedig, dus dat is inderdaad voldoende compensatie voor die battie-boy.
Laat je niet tegenhouden zou ik zeggen.quote:Op maandag 12 december 2011 20:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nope.
Ik moet nog wel een R&P topic openen over hoe te kiezen tussen twee zussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |