Tin Tin?quote:Op maandag 12 december 2011 20:09 schreef GSbrder het volgende:
Ik zat laatst uit arren moede de avonturen van Kuifje te kijken.
Dat klopt. Om 04:00 is aan al die drie weinig te doen.quote:Op maandag 12 december 2011 20:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij twee studie's deed, een vriendin had en druk was met een sociaal leven.
Ik had het meer over het legergebruik dat een bataljon met zijn allen gaat lopen beren over een koekje en diegene die als laatste zijn lozing over het biscuitje spuit het ding moet oppeuzelen.quote:Op maandag 12 december 2011 20:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ha, Limb Bizkit staat idd nog op mijn telefoon, lekker trippen.
De Heineken Ontvoering zou ik nog wel eens willen zien.quote:Op maandag 12 december 2011 20:11 schreef Voorschrift het volgende:
Er zijn deze maanden ook gewoon 0 leuke films uitgekomen, haat aan Hollywood.
J. Edgar?quote:Op maandag 12 december 2011 20:11 schreef Voorschrift het volgende:
Er zijn deze maanden ook gewoon 0 leuke films uitgekomen, haat aan Hollywood.
Gezien. Medium.quote:Op maandag 12 december 2011 20:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De Heineken Ontvoering zou ik nog wel eens willen zien.
Ow, daarvoor gebruiken wij blonde rechtenmokkels.quote:Op maandag 12 december 2011 20:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik had het meer over het legergebruik dat een bataljon met zijn allen gaat lopen beren over een koekje en diegene die als laatste zijn lozing over het biscuitje spuit het ding moet oppeuzelen.
Die heb ik twee week terug in de bios gezien, wel oke.quote:Op maandag 12 december 2011 20:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De Heineken Ontvoering zou ik nog wel eens willen zien.
quote:Op maandag 12 december 2011 20:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die heb ik twee week terug in de bios gezien, wel oke.
Que?quote:
Rutger Hauer speelt magistraal de rol van Freddy moet ik zeggen, hulde.quote:
Jackie Evancho is ook ++(++)quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:59 schreef Montov het volgende:
Lorreena McKennitt is ook al heerlijk kalmerende muziek.
http://www.imdb.com/title/tt1616195/quote:
Ken je Hoover niet?quote:
Jawel, maar wist niet dat er een film van was.quote:
Met die gast van de tiet-anic.quote:Op maandag 12 december 2011 20:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jawel, maar wist niet dat er een film van was.
Hij was toen leuker.quote:
Kate Winslet ook.quote:
Gelukkig hebben we de beelden nog.quote:
Stoere boy. Er zijn hier kinderen heurquote:
Is een goede film en kinderen horen al op bed te liggen.quote:Op maandag 12 december 2011 20:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Stoere boy. Er zijn hier kinderen heur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |