SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
Originele topic en vorige delen:
× 001 × 002 × 003 × 004 × 005 × 006 × 007 × 008 × 009 × 010 ×
× 011 × 012 × 013 × 014 × 015 × 016 × 017 × 018 × 019 × 020 ×
× 021 × 022 × 023 × 024 × 025 × 026 × 027 × 028 × 029 × 030 ×
× 031 × 032 × 033 × 034 × 035 × 036 × 037 × 038 ×
[ Bericht 0% gewijzigd door dWc_RuffRyder op 07-12-2011 19:28:33 ]
Failquote:
Ja gek, nu heb ik ook meteen de macht der eye candiesquote:Op woensdag 7 december 2011 18:47 schreef krioro het volgende:
Fipo.
dWc zat al helemaal klaar natuurlijk.
Heb ik nooit last van?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
Zo deze zijn wel nice ja.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:55 schreef Sala-adin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soppperdesop. Tattoo'squote:Op woensdag 7 december 2011 18:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
True, 6 secondjes maar tho.
Voor de dames, voor de dames...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ja hequote:Op woensdag 7 december 2011 18:56 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zo deze zijn wel nice ja.
Vooral die laatste![]()
VANAVOND AJAAX ik ga naar me pa en ma, daauwd chappen en dan lekker voetbal kijkenquote:Op woensdag 7 december 2011 18:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hahaha, Blackcard Greg, de mooiboy van Ajax.
Iddquote:Op woensdag 7 december 2011 19:01 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ryan Gosling, wel een goede acteur
Angie Varonaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eh nu kappen hoor...quote:Op woensdag 7 december 2011 19:02 schreef Sinji het volgende:
[..]
Angie Varona
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad, vooral in Love, Sex blabla.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:01 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ryan Gosling, wel een goede acteur
Ik blijf het eng vinden (en dan niet op een positieve manier) als een chick zo'n platte buik heeft en zulke grote tieten..Hoort toch minstens wat vet bijquote:Op woensdag 7 december 2011 19:02 schreef Sinji het volgende:
[..]
Angie Varona
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Crazy stupid love JBquote:Op woensdag 7 december 2011 19:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral in Love, Sex blabla.
Titel vergeten maar hij doet z'n shirt uit in ieder geval
Dat haar ziet er best wel aangeplakt uit.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:04 schreef krioro het volgende:
OK ik ga koken en eten en zo. Eén zeemeermin met baby voor je plaatjeslinkdumptopic.
[ afbeelding ]
Ja, ze is perfect.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:04 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dit was als weerlegging van jullie 'gesoept' claim
Hey is een geyle turkse acteur.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:04 schreef aight1 het volgende:
Hij kijkt alsof ie te dom is om te poepen.
Wel echt heel romantisch en sappy, moet je tegen kunnen.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:07 schreef Sinji het volgende:
Notebook een goeie film? Ben nu wel fan na Driver, wat een film
Zou je denken. Nee, the silent psycho met een hart op de goede plaats.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:09 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wel echt heel romantisch en sappy, moet je tegen kunnen.
Ik hou er wel vanga 'm binnenkort weer eens kijken
Driver was ook goed ja, dit weekend gezien, had het niet verwacht.
Alleen is hij een autist in die film ofzo?
Voilaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu alles van het donkere mannen topic hier even dumpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:17 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Voila
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu alles van het donkere mannen topic hier even dumpen
You made my day...die 1e!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij had jij 'm nog gepost in dat andere topic. Die ogenquote:Op woensdag 7 december 2011 19:19 schreef tliciouz het volgende:
Oh my gawd, deze man.
[ afbeelding ]
[..]
Voila
Die laatste van de eerste spoiler net een kameel die arm. :SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Voila
Soppity sopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had 'm in het donkere mannen topic gepostquote:Op woensdag 7 december 2011 19:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Volgens mij had jij 'm nog gepost in dat andere topic. Die ogen
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:21 schreef tliciouz het volgende:
http://cuteblackboys.tumblr.com/
Ik wil ze, allemaal.
This one? Niet alleen Ally hoor.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:22 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Volgens mij maken jullie Ally meer blij met die Braziliaan.
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:21 schreef tliciouz het volgende:
http://cuteblackboys.tumblr.com/
Ik wil ze, allemaal.
Nee, een anderequote:Op woensdag 7 december 2011 19:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
This one? Niet alleen Ally hoor.
[ afbeelding ]
Ik weet het Bobby, ik heb echt een haat liefde verhouding met donkere mannen.quote:
Link?!quote:Op woensdag 7 december 2011 19:24 schreef Allure_ het volgende:
Nee, francesco.
Ik heb zo'n site met alleen maar braziliaanse mannen, dat is echt niet normaal.
Ik wou net zeggen, laatst zei je nog dat je niet meer zo into hun was.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik weet het Bobby, ik heb echt een haat liefde verhouding met donkere mannen.
Geen haat.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, laatst zei je nog dat je niet meer zo into hun was.![]()
Liefde verhouding kan ik wel inkomen, maar haat? Hoezo?
Aaah.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geen haat.Maar om het beter uit te leggen.
Doe niet alsof jij niet zulke mappen hebtquote:
Ik ook niet, ik kijk gewoon op Facebook.quote:
Gelukkig ben ik geen vrienden met jou op fb.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik kijk gewoon op Facebook.
Wel op Twitter.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik geen vrienden met jou op fb.
link van jouw fbquote:Op woensdag 7 december 2011 19:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik geen vrienden met jou op fb.
Niet waar. Je hebt een nieuwe en die is leuk.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh daar heb ik toch een lelijke foto.
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:27 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Doe niet alsof jij niet zulke mappen hebt
Whynot?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geen haat.Maar om het beter uit te leggen. Ik houd van donkere mannen maar kan er nooit een versieren, it sucks. Vandaar toch een beetje haat.
Leugens.quote:
Oh ik had die toevoeging niet eens gelezen. Ja waarom niet Tli?quote:
Omdat ik nooit een poging gewaagd heb.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh ik had die toevoeging niet eens gelezen. Ja waarom niet Tli?
Whut? Je bedoelt z'n main bitch en jij bent de mistress of wat?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:34 schreef Allure_ het volgende:
Negers. Heb je er eentje aan de haak geslagen en begint het net leuk te worden, wordt je gedumpt omdat hij zonodig z'n chick ten huwelijk moet vragen
.
watquote:Op woensdag 7 december 2011 19:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Omdat ik nooit een poging gewaagd heb.Wel met iets getinte jongens of gewoon Nederlanders dat is easy. Maar ik heb het gevoel dat donkere mannen the next level zijn.
Daar was ik nog niet klaar voor.
Dat ligt dan aan jou. Als jij beter je best had gedaan had ie jou ten huwelijk gevraagd.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:34 schreef Allure_ het volgende:
Negers. Heb je er eentje aan de haak geslagen en begint het net leuk te worden, wordt je gedumpt omdat hij zonodig z'n chick ten huwelijk moet vragen
.
Ja, zijn main bitch. En mistress ben ik nog niet eens geweestquote:Op woensdag 7 december 2011 19:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whut? Je bedoelt z'n main bitch en jij bent de mistress of wat?
Gaarne deze post niet als representatief voor de donkere bevolking beschouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:34 schreef Allure_ het volgende:
.
w-t-f.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:34 schreef Allure_ het volgende:
.
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:37 schreef Juminelle het volgende:
Meeste donkere mannen hier zijn juist zwaar wanhopigVan die swaggerboys die allemaal denken dat ze kunnen rappen.
Zulke mannen dus. Al zijn dit meer jongetjesThe fuck is this shit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Meeste donkere mannen hier zijn juist zwaar wanhopigVan die swaggerboys die allemaal denken dat ze kunnen rappen.
Zulke mannen dus. Al zijn dit meer jongetjesCorny ass nig'zSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
w-t-f.
Bij mij gaan ze gelijk kinderplannen maken (geen grappen). Meteen afgeknapt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Arnhemse rap junge.quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:40 schreef Chocolatebear het volgende:
Wie heeft er zin om een shitload aan was op te vouwen? Ik heb er namelijk géén zin in. Vrijwilligers mogen zich melden.Ik wil de reactie van Jajong hierop wel zien eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zulke mannen dus. Al zijn dit meer jongetjesKlopt, maar die ik had kon wel rappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:40 schreef Chocolatebear het volgende:
Wie heeft er zin om een shitload aan was op te vouwen? Ik heb er namelijk géén zin in. Vrijwilligers mogen zich melden.Ik wijs Tli aan als vrijwilliger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Genoegquote:
Neequote:Op woensdag 7 december 2011 19:42 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nooit in Arnhem geweest zeker?
Fresku man.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Als ik dat gelul hoor in die clips luister ik liever naar die kills uit de Bijlmer enzo, die kunnen het tenminste wel.
Ik ben heel makkelijk.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geen haat.Maar om het beter uit te leggen. Ik houd van donkere mannen maar kan er nooit een versieren, it sucks. Vandaar toch een beetje haat.
Oh wacht.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Omdat ik nooit een poging gewaagd heb.Wel met iets getinte jongens of gewoon Nederlanders dat is easy. Maar ik heb het gevoel dat donkere mannen the next level zijn.
Daar was ik nog niet klaar voor.
Burberry sjaal om en gaanquote:Op woensdag 7 december 2011 19:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Als ik dat gelul hoor in die clips luister ik liever naar die kills uit de Bijlmer enzo, die kunnen het tenminste wel.
[..]
Nee![]()
.
Amstelveense rap niggerts, hebben helaas de videoclip op privé gezet.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Arnhemse rap junge.
Dope of niet dan?
Waarom de fuck dat dan weer?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wil de reactie van Jajong hierop wel zien eigenlijk.
Echt ja, volgensmij ook helemaal geen moeilijke mannen. Nederlanders daarintegenquote:Op woensdag 7 december 2011 19:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ben heel makkelijk.
[..]
Oh wacht.
Het was maar gelul hoor.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ben heel makkelijk.
[..]
Oh wacht.
Dat blijkt, maar dat was het criterium ook niet.quote:
quote:
OHJA!quote:
Een goede mattie van me studeert en woont al een paar jaar in Amsterdam, maar komt uit Boxtelquote:
lol woonde gij in vaartbroek danquote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:48 schreef Sala-adin het volgende:
Niggermotjos allemaal hier, tfoeeee
All hell would break loose.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Die TT van hem laatst + kleren die gevouwen moeten worden = lulz.
Haha aw. Bring it.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het was maar gelul hoor.Maar durfde het eerlijk nooit. Omdat ik er altijd een mega zwak voor heb gehad. De rest was piece of cake.
![]()
Dus wanneer kan ik mijn versiertrucs uit de kast halen?
Ja maar half Eindhoven is woenselquote:Op woensdag 7 december 2011 19:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Woensel?Dat komt me bekend voor van Kempi en Kees Kankerkachel geloof ik?
Heerlijk dat Nijmeegs accent ook.quote:
Dat accent in combinatie met die neger.quote:
I know, ik woon in goede wijkquote:
hmm, misschien ben ik toch wel homo.quote:
uhu, gestelquote:Op woensdag 7 december 2011 19:50 schreef aight1 het volgende:
[..]
I know, ik woon in goede wijkjij ook eindhoven dan?
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat accent in combinatie met die neger.![]()
Ik had ooit nog een poku van hun op m'n iPod, hoorde 'm ergens ooit, nog helemaal in een YouTube comment gevraagd naar welk nummer het was en shitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
oh da's best een end nog vanaf hierquote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:52 schreef krioro het volgende:
Oh en dWc, in mijn familie komt dat ook best vaak voor, die lichte ogen. Is mooi toch, had ik dat maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had liever bruine ogen gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:52 schreef krioro het volgende:
Oh en dWc, in mijn familie komt dat ook best vaak voor, die lichte ogen. Is mooi toch, had ik dat maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staat zeker goed ja, wel echt apart vind ik want ik zie het nooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Mijne zijn gewoon donkerbruin
.
mwa, valt mee.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:52 schreef aight1 het volgende:
[..]
oh da's best een end nog vanaf hier
Ik woon blixembosch, verder naar 't noorden kan je niet in eindhovenquote:Op woensdag 7 december 2011 19:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
mwa, valt mee.
Mijn ouders willen gewoon in een decent naberhood wonen![]()
Die luisterde ik non stop toenquote:Op woensdag 7 december 2011 19:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik had ooit nog een poku van hun op m'n iPod, hoorde 'm ergens ooit, nog helemaal in een YouTube comment gevraagd naar welk nummer het was en shit. Was deze:
Ben jij donker of licht dan? Ik vind lichte ogen bij donkere mensen of brunettes echtquote:Op woensdag 7 december 2011 19:52 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik had liever bruine ogen gehad.
Ik ben geen chick hequote:Op woensdag 7 december 2011 19:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Ben jij donker of licht dan? Ik vind lichte ogen bij donkere mensen of brunettes echt!
Jij bent toch blondquote:Op woensdag 7 december 2011 19:55 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik ben geen chick he. Maar heb donker bruin haar met blauwe ogen.
Weet ik, maar dan nog, mooiquote:Op woensdag 7 december 2011 19:55 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:55 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Alleen Ally mag die.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:56 schreef JackieBrown het volgende:
[..]komen zeker geen pics van jou?
Nog beter: Zwart Licht en Zo Moeilijkquote:
quote:
"Zo blauw als de zee".quote:Op woensdag 7 december 2011 19:57 schreef Allure_ het volgende:
Bruin haar blauwe ogen. Maar mijn ogen zijn te blauw, dat vind ik niet altijd even mooi
.
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:58 schreef Chocolatebear het volgende:
de KLB SC invasie is uitgebarsten.
Ik ben een meisje, dan mag dat. :$quote:Op woensdag 7 december 2011 19:58 schreef Chocolatebear het volgende:
dWc, de KLB SC invasie is uitgebarsten. Wie stellen wij aan als minister van Fernandesdefensie?
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:58 schreef Chocolatebear het volgende:
dWc, de KLB SC invasie is uitgebarsten. Wie stellen wij aan als minister van Fernandesdefensie?
Thanks for sharing, meteen ff downloadenquote:Op woensdag 7 december 2011 19:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nog beter: Zwart Licht en Zo Moeilijk![]()
Krioro, met Jajong als staatssecretarisquote:Op woensdag 7 december 2011 19:58 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik ook.quote:
Krioro en dWcquote:Op woensdag 7 december 2011 19:58 schreef Chocolatebear het volgende:
Moooi. Mijn ogen veranderen van kleurquote:
quote:
Nee hoor.quote:
Ik stel voor dat ik de functie van minister van Fernandesconsumptie bekleed.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Krioro, met Jajong als staatssecretaris.
Je hebt toch al een goede smartphone?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:59 schreef tliciouz het volgende:
Kan iemand mij deze cadeau doen?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je hebt toch al een goede smartphone?
Still slap the shit outta ya hood boxer though.quote:
Minister van Fernandes boothbabes meldt zichquote:Op woensdag 7 december 2011 20:00 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik stel voor dat ik de functie van minister van Fernandesconsumptie bekleed.
Ik ga niet eens kijken. Ajax wordt toch zwaar gefuckedquote:
Sowiesoquote:
Groningen is de Amsterdam van het noordenquote:Op woensdag 7 december 2011 20:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Fernandes was oorspronkelijk bedoelt voor Randstedelingen. Danku.
Sorry man.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik mag jou niet.quote:
Heus waar?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Excuse mequote:Op woensdag 7 december 2011 20:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
En al die mensen uit omgeving Arnhem dan?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:08 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Groningen is de Amsterdam van het noorden.
Ik verslind je met huid en haar.quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik verslind je met huid en haar.
Nastyquote:Op woensdag 7 december 2011 20:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik verslind je met huid en haar.
Ik doe niet tof?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Introduceer jezelf anders even voordat je tof doet tegen C. Hocolatebear.
Dan is het goedquote:Op woensdag 7 december 2011 20:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk![]()
![]()
.
Hoi ik ben Chai. Ik ben een boerin uit de provincie. Ik ben 19 jaar oud.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Introduceer jezelf anders even voordat je tof doet tegen C. Hocolatebear.
Wat is je cupmaat?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoi ik ben Chai. Ik ben een boerin uit de provincie. Ik ben 19 jaar oud.
De provincie, verwoord het wat beterquote:Op woensdag 7 december 2011 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoi ik ben Chai. Ik ben een boerin uit de provincie. Ik ben 19 jaar oud.
Godver, jij hebt levenslessen zonder dat je het doorhebt geloof ik. Even bookmarkenquote:Op woensdag 7 december 2011 20:13 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dan is het goed
Zojuist een dikke bestelling geplaatst bij USfoodz
Oh ik dacht juist, dat is toch niet interessant dan.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
De provincie, verwoord het wat beter
Gemiddeld.quote:
Dan ben je welkom.quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Enig beeldmateriaal beschikbaar van Chai?
Voorheen wel, I'd hit it.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Enig beeldmateriaal beschikbaar van Chai?
Die vraag is puur een formaliteit.quote:
Ja.quote:
Haha ja Chocolatebear zou dat raken denk je?quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Godver, jij hebt levenslessen zonder dat je het doorhebt geloof ik. Even bookmarken. Wat heb je gehaald?
Ik baseer mijn mening puur op die van Chocolatebear, ik heb geen flauw idee hoe je er werkelijk uitzietquote:Op woensdag 7 december 2011 20:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha ja dWc en Chocolatebear zouden dat raken denk je?
Sowieso hij zou je kenkah hard doenquote:Op woensdag 7 december 2011 20:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha ja Chocolatebear zou dat raken denk je?
Ja was een foutje.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik baseer mijn mening puur op die van Chocolatebear, ik heb geen flauw idee hoe je er werkelijk uitziet.
Niet eens bij zeggen dat je die site van mij gekregen hebt.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Whut, m'n bestelling past nieteens op één afbeeldingNja verder ook nog Oreo pudding
Puur vanwege die bril, die zou ik willen besmeuren.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sowieso hij zou je kenkah hard doen
Hersheysquote:Op woensdag 7 december 2011 20:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Whut, m'n bestelling past nieteens op één afbeeldingNja verder ook nog Oreo pudding
Omg chickquote:Op woensdag 7 december 2011 20:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh sorryquote:Op woensdag 7 december 2011 20:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niet eens bij zeggen dat je die site van mij gekregen hebt.
Geen flauw idee, wilde het wel eens proberenquote:Op woensdag 7 december 2011 20:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Omg chick. Alleen Vanilla coke verkoopt de avondwinkel hier op de hoek, de rest ben ik benieuwd naar
. The fuck moet ik me voorstellen bij een bbqsaus van Jack Daniels btw?
Teleurstellend inderdaad.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik verwachtte meer een reactie in de trant van 'oh, hier heb je er één. now, would u hit?'
Mijn fb staat hier al gewoon ergens hoor.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik verwachtte meer een reactie in de trant van 'oh, hier heb je er één. now, would u hit?'
Dan ga ik 'm ook gewoon proberenquote:Op woensdag 7 december 2011 20:26 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Geen flauw idee, wilde het wel eens proberenZe hebben allerlei sauzen van Jack Daniels, ook mosterd enzo.
Cherry coke? Staat toch gewoon naast de Dr. Pepper (quote:Op woensdag 7 december 2011 20:27 schreef Vaseline_ het volgende:
Ben ik de enige die coca cola vanilla niet lekker vind en coca cola cherry wel? (die nu gvd ook uit assorti is)
Ziek man, wie is de artiest?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Heilige Maria...... deze sleeve![]()
![]()
Dat was een neppe linkquote:Op woensdag 7 december 2011 20:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn fb staat hier al gewoon ergens hoor.
Ik heb geen FBquote:Op woensdag 7 december 2011 20:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn fb staat hier al gewoon ergens hoor.
Hersheys isquote:Op woensdag 7 december 2011 20:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Puur vanwege die bril, die zou ik willen besmeuren.
[..]
Hersheyslaatst nog op schiphol gekocht, shit is fucking spang.
ja maar mijn gay appie heeft t uit assorti gehaald en dirk hier heeft m nooit gehadquote:Op woensdag 7 december 2011 20:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dan ga ik 'm ook gewoon proberen![]()
.
[..]
Cherry coke? Staat toch gewoon naast de Dr. Pepper ().
Dr. Pepper Cherry??quote:Op woensdag 7 december 2011 20:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen idee man, maar kanker wat is dat dope.quote:
6 letters.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:29 schreef aight1 het volgende:
Wat is het verschil tussen Dr. Pepper Cherry en gewone Dr. Pepper
Over ijs heen.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hersheys isinderdaad. Heb daar ook een caramel syrup van besteld
Hele woord mag ook wel hoorquote:Op woensdag 7 december 2011 20:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Topic alweer bijna vol, levensduur dik anderhalf uur. © by V
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |