OHJA!quote:
Een goede mattie van me studeert en woont al een paar jaar in Amsterdam, maar komt uit Boxtelquote:
lol woonde gij in vaartbroek danquote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:48 schreef Sala-adin het volgende:
Niggermotjos allemaal hier, tfoeeee
All hell would break loose.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Die TT van hem laatst + kleren die gevouwen moeten worden = lulz.
Haha aw. Bring it.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het was maar gelul hoor.Maar durfde het eerlijk nooit. Omdat ik er altijd een mega zwak voor heb gehad. De rest was piece of cake.
![]()
Dus wanneer kan ik mijn versiertrucs uit de kast halen?
Ja maar half Eindhoven is woenselquote:Op woensdag 7 december 2011 19:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Woensel?Dat komt me bekend voor van Kempi en Kees Kankerkachel geloof ik?
Heerlijk dat Nijmeegs accent ook.quote:
Dat accent in combinatie met die neger.quote:
I know, ik woon in goede wijkquote:
hmm, misschien ben ik toch wel homo.quote:
uhu, gestelquote:Op woensdag 7 december 2011 19:50 schreef aight1 het volgende:
[..]
I know, ik woon in goede wijkjij ook eindhoven dan?
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat accent in combinatie met die neger.![]()
Ik had ooit nog een poku van hun op m'n iPod, hoorde 'm ergens ooit, nog helemaal in een YouTube comment gevraagd naar welk nummer het was en shitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |