quote:Op woensdag 7 december 2011 19:37 schreef Juminelle het volgende:
Meeste donkere mannen hier zijn juist zwaar wanhopigVan die swaggerboys die allemaal denken dat ze kunnen rappen.
Zulke mannen dus. Al zijn dit meer jongetjesCorny ass nig'zSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
w-t-f.
Bij mij gaan ze gelijk kinderplannen maken (geen grappen). Meteen afgeknapt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Arnhemse rap junge.quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:40 schreef Chocolatebear het volgende:
Wie heeft er zin om een shitload aan was op te vouwen? Ik heb er namelijk géén zin in. Vrijwilligers mogen zich melden.Ik wil de reactie van Jajong hierop wel zien eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:37 schreef Juminelle het volgende:
Meeste donkere mannen hier zijn juist zwaar wanhopigVan die swaggerboys die allemaal denken dat ze kunnen rappen.
Zulke mannen dus. Al zijn dit meer jongetjesKlopt, maar die ik had kon wel rappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:40 schreef Chocolatebear het volgende:
Wie heeft er zin om een shitload aan was op te vouwen? Ik heb er namelijk géén zin in. Vrijwilligers mogen zich melden.Ik wijs Tli aan als vrijwilliger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Genoegquote:
Neequote:Op woensdag 7 december 2011 19:42 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nooit in Arnhem geweest zeker?
Fresku man.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Als ik dat gelul hoor in die clips luister ik liever naar die kills uit de Bijlmer enzo, die kunnen het tenminste wel.
Ik ben heel makkelijk.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geen haat.Maar om het beter uit te leggen. Ik houd van donkere mannen maar kan er nooit een versieren, it sucks. Vandaar toch een beetje haat.
Oh wacht.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Omdat ik nooit een poging gewaagd heb.Wel met iets getinte jongens of gewoon Nederlanders dat is easy. Maar ik heb het gevoel dat donkere mannen the next level zijn.
Daar was ik nog niet klaar voor.
Burberry sjaal om en gaanquote:Op woensdag 7 december 2011 19:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Als ik dat gelul hoor in die clips luister ik liever naar die kills uit de Bijlmer enzo, die kunnen het tenminste wel.
[..]
Nee![]()
.
Amstelveense rap niggerts, hebben helaas de videoclip op privé gezet.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Arnhemse rap junge.
Dope of niet dan?
Waarom de fuck dat dan weer?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wil de reactie van Jajong hierop wel zien eigenlijk.
Echt ja, volgensmij ook helemaal geen moeilijke mannen. Nederlanders daarintegenquote:Op woensdag 7 december 2011 19:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ben heel makkelijk.
[..]
Oh wacht.
Het was maar gelul hoor.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ben heel makkelijk.
[..]
Oh wacht.
Dat blijkt, maar dat was het criterium ook niet.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |