Wel op Twitter.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik geen vrienden met jou op fb.
link van jouw fbquote:Op woensdag 7 december 2011 19:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik geen vrienden met jou op fb.
Niet waar. Je hebt een nieuwe en die is leuk.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh daar heb ik toch een lelijke foto.
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:27 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Doe niet alsof jij niet zulke mappen hebt
Whynot?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geen haat.Maar om het beter uit te leggen. Ik houd van donkere mannen maar kan er nooit een versieren, it sucks. Vandaar toch een beetje haat.
Leugens.quote:
Oh ik had die toevoeging niet eens gelezen. Ja waarom niet Tli?quote:
Omdat ik nooit een poging gewaagd heb.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh ik had die toevoeging niet eens gelezen. Ja waarom niet Tli?
Whut? Je bedoelt z'n main bitch en jij bent de mistress of wat?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:34 schreef Allure_ het volgende:
Negers. Heb je er eentje aan de haak geslagen en begint het net leuk te worden, wordt je gedumpt omdat hij zonodig z'n chick ten huwelijk moet vragen
.
watquote:Op woensdag 7 december 2011 19:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Omdat ik nooit een poging gewaagd heb.Wel met iets getinte jongens of gewoon Nederlanders dat is easy. Maar ik heb het gevoel dat donkere mannen the next level zijn.
Daar was ik nog niet klaar voor.
Dat ligt dan aan jou. Als jij beter je best had gedaan had ie jou ten huwelijk gevraagd.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:34 schreef Allure_ het volgende:
Negers. Heb je er eentje aan de haak geslagen en begint het net leuk te worden, wordt je gedumpt omdat hij zonodig z'n chick ten huwelijk moet vragen
.
Ja, zijn main bitch. En mistress ben ik nog niet eens geweestquote:Op woensdag 7 december 2011 19:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whut? Je bedoelt z'n main bitch en jij bent de mistress of wat?
Gaarne deze post niet als representatief voor de donkere bevolking beschouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:34 schreef Allure_ het volgende:
.
w-t-f.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:34 schreef Allure_ het volgende:
.
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:37 schreef Juminelle het volgende:
Meeste donkere mannen hier zijn juist zwaar wanhopigVan die swaggerboys die allemaal denken dat ze kunnen rappen.
Zulke mannen dus. Al zijn dit meer jongetjesThe fuck is this shit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |