Ik doe niet tof?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Introduceer jezelf anders even voordat je tof doet tegen C. Hocolatebear.
Dan is het goedquote:Op woensdag 7 december 2011 20:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk![]()
![]()
.
Hoi ik ben Chai. Ik ben een boerin uit de provincie. Ik ben 19 jaar oud.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Introduceer jezelf anders even voordat je tof doet tegen C. Hocolatebear.
Wat is je cupmaat?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoi ik ben Chai. Ik ben een boerin uit de provincie. Ik ben 19 jaar oud.
De provincie, verwoord het wat beterquote:Op woensdag 7 december 2011 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoi ik ben Chai. Ik ben een boerin uit de provincie. Ik ben 19 jaar oud.
Godver, jij hebt levenslessen zonder dat je het doorhebt geloof ik. Even bookmarkenquote:Op woensdag 7 december 2011 20:13 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dan is het goed
Zojuist een dikke bestelling geplaatst bij USfoodz
Oh ik dacht juist, dat is toch niet interessant dan.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
De provincie, verwoord het wat beter
Gemiddeld.quote:
Dan ben je welkom.quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Enig beeldmateriaal beschikbaar van Chai?
Voorheen wel, I'd hit it.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Enig beeldmateriaal beschikbaar van Chai?
Die vraag is puur een formaliteit.quote:
Ja.quote:
Haha ja Chocolatebear zou dat raken denk je?quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Godver, jij hebt levenslessen zonder dat je het doorhebt geloof ik. Even bookmarken. Wat heb je gehaald?
Ik baseer mijn mening puur op die van Chocolatebear, ik heb geen flauw idee hoe je er werkelijk uitzietquote:Op woensdag 7 december 2011 20:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha ja dWc en Chocolatebear zouden dat raken denk je?
Sowieso hij zou je kenkah hard doenquote:Op woensdag 7 december 2011 20:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha ja Chocolatebear zou dat raken denk je?
Ja was een foutje.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik baseer mijn mening puur op die van Chocolatebear, ik heb geen flauw idee hoe je er werkelijk uitziet.
Niet eens bij zeggen dat je die site van mij gekregen hebt.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Whut, m'n bestelling past nieteens op één afbeeldingNja verder ook nog Oreo pudding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |