Ik doe niet tof?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Introduceer jezelf anders even voordat je tof doet tegen C. Hocolatebear.
Dan is het goedquote:Op woensdag 7 december 2011 20:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk![]()
![]()
.
Hoi ik ben Chai. Ik ben een boerin uit de provincie. Ik ben 19 jaar oud.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Introduceer jezelf anders even voordat je tof doet tegen C. Hocolatebear.
Wat is je cupmaat?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoi ik ben Chai. Ik ben een boerin uit de provincie. Ik ben 19 jaar oud.
De provincie, verwoord het wat beterquote:Op woensdag 7 december 2011 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoi ik ben Chai. Ik ben een boerin uit de provincie. Ik ben 19 jaar oud.
Godver, jij hebt levenslessen zonder dat je het doorhebt geloof ik. Even bookmarkenquote:Op woensdag 7 december 2011 20:13 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dan is het goed
Zojuist een dikke bestelling geplaatst bij USfoodz
Oh ik dacht juist, dat is toch niet interessant dan.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
De provincie, verwoord het wat beter
Gemiddeld.quote:
Dan ben je welkom.quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Enig beeldmateriaal beschikbaar van Chai?
Voorheen wel, I'd hit it.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Enig beeldmateriaal beschikbaar van Chai?
Die vraag is puur een formaliteit.quote:
Ja.quote:
Haha ja Chocolatebear zou dat raken denk je?quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Godver, jij hebt levenslessen zonder dat je het doorhebt geloof ik. Even bookmarken. Wat heb je gehaald?
Ik baseer mijn mening puur op die van Chocolatebear, ik heb geen flauw idee hoe je er werkelijk uitzietquote:Op woensdag 7 december 2011 20:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha ja dWc en Chocolatebear zouden dat raken denk je?
Sowieso hij zou je kenkah hard doenquote:Op woensdag 7 december 2011 20:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha ja Chocolatebear zou dat raken denk je?
Ja was een foutje.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik baseer mijn mening puur op die van Chocolatebear, ik heb geen flauw idee hoe je er werkelijk uitziet.
Niet eens bij zeggen dat je die site van mij gekregen hebt.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Whut, m'n bestelling past nieteens op één afbeeldingNja verder ook nog Oreo pudding
Puur vanwege die bril, die zou ik willen besmeuren.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sowieso hij zou je kenkah hard doen
Hersheysquote:Op woensdag 7 december 2011 20:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Whut, m'n bestelling past nieteens op één afbeeldingNja verder ook nog Oreo pudding
Omg chickquote:Op woensdag 7 december 2011 20:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh sorryquote:Op woensdag 7 december 2011 20:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niet eens bij zeggen dat je die site van mij gekregen hebt.
Geen flauw idee, wilde het wel eens proberenquote:Op woensdag 7 december 2011 20:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Omg chick. Alleen Vanilla coke verkoopt de avondwinkel hier op de hoek, de rest ben ik benieuwd naar
. The fuck moet ik me voorstellen bij een bbqsaus van Jack Daniels btw?
Teleurstellend inderdaad.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik verwachtte meer een reactie in de trant van 'oh, hier heb je er één. now, would u hit?'
Mijn fb staat hier al gewoon ergens hoor.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik verwachtte meer een reactie in de trant van 'oh, hier heb je er één. now, would u hit?'
Dan ga ik 'm ook gewoon proberenquote:Op woensdag 7 december 2011 20:26 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Geen flauw idee, wilde het wel eens proberenZe hebben allerlei sauzen van Jack Daniels, ook mosterd enzo.
Cherry coke? Staat toch gewoon naast de Dr. Pepper (quote:Op woensdag 7 december 2011 20:27 schreef Vaseline_ het volgende:
Ben ik de enige die coca cola vanilla niet lekker vind en coca cola cherry wel? (die nu gvd ook uit assorti is)
Ziek man, wie is de artiest?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Heilige Maria...... deze sleeve![]()
![]()
Dat was een neppe linkquote:Op woensdag 7 december 2011 20:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn fb staat hier al gewoon ergens hoor.
Ik heb geen FBquote:Op woensdag 7 december 2011 20:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn fb staat hier al gewoon ergens hoor.
Hersheys isquote:Op woensdag 7 december 2011 20:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Puur vanwege die bril, die zou ik willen besmeuren.
[..]
Hersheyslaatst nog op schiphol gekocht, shit is fucking spang.
ja maar mijn gay appie heeft t uit assorti gehaald en dirk hier heeft m nooit gehadquote:Op woensdag 7 december 2011 20:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dan ga ik 'm ook gewoon proberen![]()
.
[..]
Cherry coke? Staat toch gewoon naast de Dr. Pepper ().
Dr. Pepper Cherry??quote:Op woensdag 7 december 2011 20:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen idee man, maar kanker wat is dat dope.quote:
6 letters.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:29 schreef aight1 het volgende:
Wat is het verschil tussen Dr. Pepper Cherry en gewone Dr. Pepper
Over ijs heen.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hersheys isinderdaad. Heb daar ook een caramel syrup van besteld
Hele woord mag ook wel hoorquote:Op woensdag 7 december 2011 20:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Topic alweer bijna vol, levensduur dik anderhalf uur. © by V
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |