Puur vanwege die bril, die zou ik willen besmeuren.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sowieso hij zou je kenkah hard doen
Hersheysquote:Op woensdag 7 december 2011 20:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Whut, m'n bestelling past nieteens op één afbeeldingNja verder ook nog Oreo pudding
Omg chickquote:Op woensdag 7 december 2011 20:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Whut, m'n bestelling past nieteens op één afbeeldingNja verder ook nog Oreo pudding
Oh sorryquote:Op woensdag 7 december 2011 20:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niet eens bij zeggen dat je die site van mij gekregen hebt.
Geen flauw idee, wilde het wel eens proberenquote:Op woensdag 7 december 2011 20:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Omg chick. Alleen Vanilla coke verkoopt de avondwinkel hier op de hoek, de rest ben ik benieuwd naar
. The fuck moet ik me voorstellen bij een bbqsaus van Jack Daniels btw?
Teleurstellend inderdaad.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik verwachtte meer een reactie in de trant van 'oh, hier heb je er één. now, would u hit?'
Mijn fb staat hier al gewoon ergens hoor.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik verwachtte meer een reactie in de trant van 'oh, hier heb je er één. now, would u hit?'
Dan ga ik 'm ook gewoon proberenquote:Op woensdag 7 december 2011 20:26 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Geen flauw idee, wilde het wel eens proberenZe hebben allerlei sauzen van Jack Daniels, ook mosterd enzo.
Cherry coke? Staat toch gewoon naast de Dr. Pepper (quote:Op woensdag 7 december 2011 20:27 schreef Vaseline_ het volgende:
Ben ik de enige die coca cola vanilla niet lekker vind en coca cola cherry wel? (die nu gvd ook uit assorti is)
Ziek man, wie is de artiest?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Heilige Maria...... deze sleeve![]()
![]()
Dat was een neppe linkquote:Op woensdag 7 december 2011 20:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn fb staat hier al gewoon ergens hoor.
Ik heb geen FBquote:Op woensdag 7 december 2011 20:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn fb staat hier al gewoon ergens hoor.
Hersheys isquote:Op woensdag 7 december 2011 20:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Puur vanwege die bril, die zou ik willen besmeuren.
[..]
Hersheyslaatst nog op schiphol gekocht, shit is fucking spang.
ja maar mijn gay appie heeft t uit assorti gehaald en dirk hier heeft m nooit gehadquote:Op woensdag 7 december 2011 20:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dan ga ik 'm ook gewoon proberen![]()
.
[..]
Cherry coke? Staat toch gewoon naast de Dr. Pepper ().
Dr. Pepper Cherry??quote:Op woensdag 7 december 2011 20:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen idee man, maar kanker wat is dat dope.quote:
6 letters.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:29 schreef aight1 het volgende:
Wat is het verschil tussen Dr. Pepper Cherry en gewone Dr. Pepper
Over ijs heen.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hersheys isinderdaad. Heb daar ook een caramel syrup van besteld
Hele woord mag ook wel hoorquote:Op woensdag 7 december 2011 20:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Topic alweer bijna vol, levensduur dik anderhalf uur. © by V
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |