quote:
"Zo blauw als de zee".quote:Op woensdag 7 december 2011 19:57 schreef Allure_ het volgende:
Bruin haar blauwe ogen. Maar mijn ogen zijn te blauw, dat vind ik niet altijd even mooi
.
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:58 schreef Chocolatebear het volgende:
de KLB SC invasie is uitgebarsten.
Ik ben een meisje, dan mag dat. :$quote:Op woensdag 7 december 2011 19:58 schreef Chocolatebear het volgende:
dWc, de KLB SC invasie is uitgebarsten. Wie stellen wij aan als minister van Fernandesdefensie?
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:58 schreef Chocolatebear het volgende:
dWc, de KLB SC invasie is uitgebarsten. Wie stellen wij aan als minister van Fernandesdefensie?
Thanks for sharing, meteen ff downloadenquote:Op woensdag 7 december 2011 19:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nog beter: Zwart Licht en Zo Moeilijk![]()
Krioro, met Jajong als staatssecretarisquote:Op woensdag 7 december 2011 19:58 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik ook.quote:
Krioro en dWcquote:Op woensdag 7 december 2011 19:58 schreef Chocolatebear het volgende:
Moooi. Mijn ogen veranderen van kleurquote:
quote:
Nee hoor.quote:
Ik stel voor dat ik de functie van minister van Fernandesconsumptie bekleed.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Krioro, met Jajong als staatssecretaris.
Je hebt toch al een goede smartphone?quote:Op woensdag 7 december 2011 19:59 schreef tliciouz het volgende:
Kan iemand mij deze cadeau doen?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je hebt toch al een goede smartphone?
Still slap the shit outta ya hood boxer though.quote:
Minister van Fernandes boothbabes meldt zichquote:Op woensdag 7 december 2011 20:00 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik stel voor dat ik de functie van minister van Fernandesconsumptie bekleed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |