oh da's best een end nog vanaf hierquote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:52 schreef krioro het volgende:
Oh en dWc, in mijn familie komt dat ook best vaak voor, die lichte ogen. Is mooi toch, had ik dat maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had liever bruine ogen gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:52 schreef krioro het volgende:
Oh en dWc, in mijn familie komt dat ook best vaak voor, die lichte ogen. Is mooi toch, had ik dat maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staat zeker goed ja, wel echt apart vind ik want ik zie het nooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Mijne zijn gewoon donkerbruin
.
mwa, valt mee.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:52 schreef aight1 het volgende:
[..]
oh da's best een end nog vanaf hier
Ik woon blixembosch, verder naar 't noorden kan je niet in eindhovenquote:Op woensdag 7 december 2011 19:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
mwa, valt mee.
Mijn ouders willen gewoon in een decent naberhood wonen![]()
Die luisterde ik non stop toenquote:Op woensdag 7 december 2011 19:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik had ooit nog een poku van hun op m'n iPod, hoorde 'm ergens ooit, nog helemaal in een YouTube comment gevraagd naar welk nummer het was en shit. Was deze:
Ben jij donker of licht dan? Ik vind lichte ogen bij donkere mensen of brunettes echtquote:Op woensdag 7 december 2011 19:52 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik had liever bruine ogen gehad.
Ik ben geen chick hequote:Op woensdag 7 december 2011 19:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Ben jij donker of licht dan? Ik vind lichte ogen bij donkere mensen of brunettes echt!
Jij bent toch blondquote:Op woensdag 7 december 2011 19:55 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik ben geen chick he. Maar heb donker bruin haar met blauwe ogen.
Weet ik, maar dan nog, mooiquote:Op woensdag 7 december 2011 19:55 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:55 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Alleen Ally mag die.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:56 schreef JackieBrown het volgende:
[..]komen zeker geen pics van jou?
Nog beter: Zwart Licht en Zo Moeilijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |