SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
Originele topic en vorige delen:
× 001 × 002 × 003 × 004 × 005 × 006 × 007 × 008 × 009 × 010 ×
× 011 × 012 × 013 × 014 × 015 × 016 × 017 × 018 × 019 × 020 ×
× 021 × 022 × 023 × 024 × 025 × 026 × 027 × 028 × 029 × 030 ×
× 031 × 032 × 033 × 034 × 035 × 036 × 037 × 038 ×
[ Bericht 0% gewijzigd door dWc_RuffRyder op 07-12-2011 19:28:33 ]
Failquote:
Ja gek, nu heb ik ook meteen de macht der eye candiesquote:Op woensdag 7 december 2011 18:47 schreef krioro het volgende:
Fipo.
dWc zat al helemaal klaar natuurlijk.
Heb ik nooit last van?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
Zo deze zijn wel nice ja.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:55 schreef Sala-adin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soppperdesop. Tattoo'squote:Op woensdag 7 december 2011 18:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
True, 6 secondjes maar tho.
Voor de dames, voor de dames...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ja hequote:Op woensdag 7 december 2011 18:56 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zo deze zijn wel nice ja.
Vooral die laatste![]()
VANAVOND AJAAX ik ga naar me pa en ma, daauwd chappen en dan lekker voetbal kijkenquote:Op woensdag 7 december 2011 18:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hahaha, Blackcard Greg, de mooiboy van Ajax.
Iddquote:Op woensdag 7 december 2011 19:01 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ryan Gosling, wel een goede acteur
Angie Varonaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eh nu kappen hoor...quote:Op woensdag 7 december 2011 19:02 schreef Sinji het volgende:
[..]
Angie Varona
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad, vooral in Love, Sex blabla.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:01 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ryan Gosling, wel een goede acteur
Ik blijf het eng vinden (en dan niet op een positieve manier) als een chick zo'n platte buik heeft en zulke grote tieten..Hoort toch minstens wat vet bijquote:Op woensdag 7 december 2011 19:02 schreef Sinji het volgende:
[..]
Angie Varona
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Crazy stupid love JBquote:Op woensdag 7 december 2011 19:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral in Love, Sex blabla.
Titel vergeten maar hij doet z'n shirt uit in ieder geval
Dat haar ziet er best wel aangeplakt uit.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:04 schreef krioro het volgende:
OK ik ga koken en eten en zo. Eén zeemeermin met baby voor je plaatjeslinkdumptopic.
[ afbeelding ]
Ja, ze is perfect.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:04 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dit was als weerlegging van jullie 'gesoept' claim
Hey is een geyle turkse acteur.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:04 schreef aight1 het volgende:
Hij kijkt alsof ie te dom is om te poepen.
Wel echt heel romantisch en sappy, moet je tegen kunnen.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:07 schreef Sinji het volgende:
Notebook een goeie film? Ben nu wel fan na Driver, wat een film
Zou je denken. Nee, the silent psycho met een hart op de goede plaats.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:09 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wel echt heel romantisch en sappy, moet je tegen kunnen.
Ik hou er wel vanga 'm binnenkort weer eens kijken
Driver was ook goed ja, dit weekend gezien, had het niet verwacht.
Alleen is hij een autist in die film ofzo?
Voilaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu alles van het donkere mannen topic hier even dumpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:17 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Voila
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu alles van het donkere mannen topic hier even dumpen
You made my day...die 1e!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij had jij 'm nog gepost in dat andere topic. Die ogenquote:Op woensdag 7 december 2011 19:19 schreef tliciouz het volgende:
Oh my gawd, deze man.
[ afbeelding ]
[..]
Voila
Die laatste van de eerste spoiler net een kameel die arm. :SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Voila
Soppity sopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had 'm in het donkere mannen topic gepostquote:Op woensdag 7 december 2011 19:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Volgens mij had jij 'm nog gepost in dat andere topic. Die ogen
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:21 schreef tliciouz het volgende:
http://cuteblackboys.tumblr.com/
Ik wil ze, allemaal.
This one? Niet alleen Ally hoor.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:22 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Volgens mij maken jullie Ally meer blij met die Braziliaan.
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:21 schreef tliciouz het volgende:
http://cuteblackboys.tumblr.com/
Ik wil ze, allemaal.
Nee, een anderequote:Op woensdag 7 december 2011 19:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
This one? Niet alleen Ally hoor.
[ afbeelding ]
Ik weet het Bobby, ik heb echt een haat liefde verhouding met donkere mannen.quote:
Link?!quote:Op woensdag 7 december 2011 19:24 schreef Allure_ het volgende:
Nee, francesco.
Ik heb zo'n site met alleen maar braziliaanse mannen, dat is echt niet normaal.
Ik wou net zeggen, laatst zei je nog dat je niet meer zo into hun was.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik weet het Bobby, ik heb echt een haat liefde verhouding met donkere mannen.
Geen haat.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, laatst zei je nog dat je niet meer zo into hun was.![]()
Liefde verhouding kan ik wel inkomen, maar haat? Hoezo?
Aaah.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geen haat.Maar om het beter uit te leggen.
Doe niet alsof jij niet zulke mappen hebtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |