Dat haar ziet er best wel aangeplakt uit.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:04 schreef krioro het volgende:
OK ik ga koken en eten en zo. Eén zeemeermin met baby voor je plaatjeslinkdumptopic.
[ afbeelding ]
Ja, ze is perfect.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:04 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dit was als weerlegging van jullie 'gesoept' claim
Hey is een geyle turkse acteur.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:04 schreef aight1 het volgende:
Hij kijkt alsof ie te dom is om te poepen.
Wel echt heel romantisch en sappy, moet je tegen kunnen.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:07 schreef Sinji het volgende:
Notebook een goeie film? Ben nu wel fan na Driver, wat een film
Zou je denken. Nee, the silent psycho met een hart op de goede plaats.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:09 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wel echt heel romantisch en sappy, moet je tegen kunnen.
Ik hou er wel vanga 'm binnenkort weer eens kijken
Driver was ook goed ja, dit weekend gezien, had het niet verwacht.
Alleen is hij een autist in die film ofzo?
Voilaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu alles van het donkere mannen topic hier even dumpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:17 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Voila
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu alles van het donkere mannen topic hier even dumpen
You made my day...die 1e!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij had jij 'm nog gepost in dat andere topic. Die ogenquote:Op woensdag 7 december 2011 19:19 schreef tliciouz het volgende:
Oh my gawd, deze man.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |