Dat is waar, toen wij er nog zaten was het daar wat beter.quote:Op maandag 5 december 2011 13:19 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat is niet altijd zo geweest, nu is het inderdaad hier goed en daar kut.
Hoofdredacteuren zijn doorgaans oude, grijze mannetjes. Dus nee, dat denk ik niet.quote:Op maandag 5 december 2011 13:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En over een paar jaar moet jij luisteren naar een van die studenten.
Whahahahahahaha
Niet tijdens het koloniale tijdperk nee, wel anno 2010/11.quote:Op maandag 5 december 2011 13:21 schreef De_Nuance het volgende:
'wij'
Jij zat daar niet in ieder geval.
Dus je bedoelt dan dat het in 2010 beter was dan nu ?quote:Op maandag 5 december 2011 13:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet tijdens het koloniale tijdperk nee, wel anno 2010/11.
Ik ben hoofdredacteur geweest. Haha.quote:Op maandag 5 december 2011 13:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoofdredacteuren zijn doorgaans oude, grijze mannetjes. Dus nee, dat denk ik niet.
Jij vergeet dat kranten over 10 jaar failliet zijn en jij dus ander werk moet zoeken.quote:Op maandag 5 december 2011 13:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoofdredacteuren zijn doorgaans oude, grijze mannetjes. Dus nee, dat denk ik niet.
Ja ook dat.quote:Op maandag 5 december 2011 13:23 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dus je bedoelt dan dat het in 2010 beter was dan nu ?
Oh dus ik mag alleen over iets oordelen als ik aan de bakermat van beleid sta?quote:Op maandag 5 december 2011 13:24 schreef De_Nuance het volgende:
VS de blanke waakhond der persvrijheid in het achterlijke Afrika.
Zoiets ?
Is wel enigszins terecht toch? Wij zijn moreel superieur aan menig woestijnvolk. Voornamelijk door betere behandeling van eigen burgers, meer oog voor mensenrechten, etc.quote:Op maandag 5 december 2011 13:23 schreef Zienswijze het volgende:
Over land grab gesproken: die lui in het Midden-Oosten doen ook aardig mee, met Saoedi-Arabie als toppertje. En maar naar het Westen wijzen dat men hier immoreel is.
[ afbeelding ]
Ik vind het een tikkeltje hypocriet dat die lui in het Midden-Oosten altijd naar anderen wijzen hoe immoreel anderen wel niet zijn, en dan in het bijzonder Israel, terwijl zij zelf geen haar beter zijn. Dat laat dat kaartje wel zien.quote:Op maandag 5 december 2011 13:26 schreef waht het volgende:
[..]
Is wel enigszins terecht toch? Wij zijn moreel superieur aan menig woestijnvolk. Voornamelijk door betere behandeling van eigen burgers, meer oog voor mensenrechten, etc.
Hehe al die honderdduizenden hectares voor "bio-fuel" van Europese landen, hoeveel monden worden er niet gevoed om die achterlijke hippie-auto's op de weg te houden?quote:Op maandag 5 december 2011 13:23 schreef Zienswijze het volgende:
Over land grab gesproken: die lui in het Midden-Oosten doen ook aardig mee, met Saoedi-Arabie als toppertje. En maar naar het Westen wijzen dat men hier immoreel is.
[ afbeelding ]
De Europeanen leveren net zo hard wapens hoor.quote:Op maandag 5 december 2011 13:27 schreef De_Nuance het volgende:
Saoedie Arabië is de bron van het kwaad in het midden-oosten.
De meest arrogante debiele extreme (wahabieten) familie die zelf wel aan seksfeesten doen en het land naar zichzelf hebben genoemd (de Sauds) worden in het zadel gehouden door westerse oliedollars en Amerikaanse wapens.
Afrika heeft genoeg land, dus dat mogen ze best delen.quote:Op maandag 5 december 2011 13:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hehe al die honderdduizenden hectares voor "bio-fuel" van Europese landen, hoeveel monden worden er niet gevoed om die achterlijke hippie-auto's op de weg te houden?
Ach ja, daar moeten we mee leren leven. Macht corrumpeert is de rode draad door dit verhaal.quote:Op maandag 5 december 2011 13:27 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik vind het een tikkeltje hypocriet dat die lui in het Midden-Oosten altijd naar anderen wijzen hoe immoreel anderen wel niet zijn, en dan in het bijzonder Israel, terwijl zij zelf geen haar beter zijn.
SA is vriendjes met VS en Israël.quote:Op maandag 5 december 2011 13:27 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik vind het een tikkeltje hypocriet dat die lui in het Midden-Oosten altijd naar anderen wijzen hoe immoreel anderen wel niet zijn, en dan in het bijzonder Israel, terwijl zij zelf geen haar beter zijn. Dat laat dat kaartje wel zien.
Een enigszins vreemde vraagstelling, maar waarschijnlijk de monden van productiemedewerkers van Toyota.quote:Op maandag 5 december 2011 13:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hehe al die honderdduizenden hectares voor "bio-fuel" van Europese landen, hoeveel monden worden er niet gevoed om die achterlijke hippie-auto's op de weg te houden?
Ja ach, de mensen daar verhongeren en de "groenen" in Europa en de VS en China rijden vrolijk rond met hun vierwielers met hun neus omhoog want ze redden de planeet.quote:Op maandag 5 december 2011 13:29 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Afrika heeft genoeg land, dus dat mogen ze best delen.
Dat het meeste van die projectjes voor de linkse hippies gebruikt wordt, is dan wel weer ironisch.
Kijk, dit bedoel ik: altijd naar anderen wijzen. Alsof SA geheel door de VS en Israel gedomineerd wordt, en de leiders en de bevolking aldaar zélf geen enkele verantwoordelijkheid heeft.quote:Op maandag 5 december 2011 13:29 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
SA is vriendjes met VS en Israël.
'Die lui in het midden-oosten' slaat dan ook nergens op.
In Marokko zijn ze inmiddels begonnen met een groot project om zonne-energie te vergaren. Dat gebeurt weliswaar op dor land dus zal dat de lokale bevolking een zorg zijn.quote:Op maandag 5 december 2011 13:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wellicht in de Westerlijke Sahara inderdaad, die bevolking daar onderdrukken ze toch en dat bezette land kan prima volgezet worden met Marokkaanse zonne-collectoren. De nomaden wien's land het is zal Koning blabla een zorg zijn.quote:Op maandag 5 december 2011 13:30 schreef waht het volgende:
[..]
In Marokko zijn ze inmiddels begonnen met een groot project om zonne-energie te vergaren. Dat gebeurt weliswaar op dor land dus zal dat de lokale bevolking een zorg zijn.
SA is dan ook de bakermat van de islam. Landen die "ge-arabiseerd" worden, worden meestal extremistisch. Turkije, maar ook Maleisie en Indonesie (het grootste moslimland) zijn veel minder ge-arabiseerd en zijn ook niet extremistisch. Daar heb je eigenlijk geen last van.quote:Op maandag 5 december 2011 13:31 schreef De_Nuance het volgende:
Intussen verspreiden zij hun extreme versie van de islam over het midden-oosten. Egypte is daar een voorbeeld van. De denkbeelden in de bevolking verschillen daar enorm als je het vergelijkt met Tunesië en Turkije. Rara hoe zou dat komen.
Wat koning Abdullah binnen zijn eigen landje doet met vrouwen, anders-gelovigen of gevangenen is puur zijn eigen verantwoordelijkheid. De VS en Israel hebben voornamelijk belangen bij de buitenlandpolitiek van SA.quote:Op maandag 5 december 2011 13:29 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
SA is vriendjes met VS en Israël.
'Die lui in het midden-oosten' slaat dan ook nergens op.
Nee .quote:Op maandag 5 december 2011 13:30 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Kijk, dit bedoel ik: altijd naar anderen wijzen. Alsof SA geheel door de VS en Israel gedomineerd wordt, en de leiders en de bevolking aldaar zélf geen enkele verantwoordelijkheid heeft.
Ja, ze willen van Mubarak af en van de militaire junta die er nu zit, maar een allesomvattende Sharia met een Moefti aan het hoofd van het land als dictatoriaal regime is helemaal geweldig.quote:Op maandag 5 december 2011 13:31 schreef De_Nuance het volgende:
Intussen verspreiden zij hun extreme versie van de islam over het midden-oosten. Egypte is daar een voorbeeld van. De denkbeelden in de bevolking verschillen daar enorm als je het vergelijkt met Tunesië en Turkije. Rara hoe zou dat komen.
Het zou in ieder geval helpen als de Sauds gaan wieberen.quote:Op maandag 5 december 2011 13:32 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
SA is dan ook de bakermat van de islam. Landen die "ge-arabiseerd" worden, worden meestal extremistisch. Turkije, maar ook Maleisie en Indonesie zijn veel minder ge-arabiseerd en zijn ook niet extremistisch.
Links claimt altijd superieur te zijn, maar hun beleid werkt averechts. Hoeveel voorbeelden wil je nog meer hebben.quote:Op maandag 5 december 2011 13:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ach, de mensen daar verhongeren en de "groenen" in Europa en de VS en China rijden vrolijk rond met hun vierwielers met hun neus omhoog want ze redden de planeet.
Ironisch, doch zeer grappig.
Nee laat ze lekker zitten, de Sauds geven ons goedkoop olie en we mogen de militaire basissen gebruiken.quote:Op maandag 5 december 2011 13:33 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Het zou in ieder geval helpen als de Sauds gaan wieberen.
Ik werk in een sector die toch niet verdwijnt.quote:Op maandag 5 december 2011 13:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij vergeet dat kranten over 10 jaar failliet zijn en jij dus ander werk moet zoeken.
Mischien wordt php dan je chef, dat zou helemaal hilarisch zijn.
Riooljournalistiek zal er altijd zijn inderdaad.quote:Op maandag 5 december 2011 13:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik werk in een sector die toch niet verdwijnt.
Alsof dat zou gebeuren. Ze staan aan het hoofd van de islamitische expansie, hun buidel rijkelijk met hun oliedollars gevuld. Het doel van het wahabisme is hun leer verspreiden. Dat landen islamitisch zijn is niet zo'n punt; landen die echter ge-arabiseerd worden, is wel een punt, omdat dit meestal extremistische bolwerken worden. "De Arabische islam" is heel anders dan de Turkse of die Indonesische.quote:Op maandag 5 december 2011 13:33 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Het zou in ieder geval helpen als de Sauds gaan wieberen.
Ik snap het ook niet moet ik zeggen.quote:Op maandag 5 december 2011 13:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, ze willen van Mubarak af en van de militaire junta die er nu zit, maar een allesomvattende Sharia met een Moefti aan het hoofd van het land als dictatoriaal regime is helemaal geweldig.
Ik snap ze niet die idioten.
Och die ervaring komt snel genoeg, en daarna de ervaring van NAVO bommen op je land of lekker sterven van de armoe omdat toeristen wegblijven en je land gebukt gaat onder boycots.quote:Op maandag 5 december 2011 13:36 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet moet ik zeggen.
Ben in ieder geval blij dat in Tunesië en Marokko en Turkije zeer gematigde moslimpartijen aan de macht zijn die niet eens of netaan (50%) een meerderheid hebben.
Die verkiezingsuitslag in Egypte is toch heel anders.
Misschien omdat ze daar nog geen ervaring hebben gehad met islamistische onderdrukkers
In de Westelijke Sahara gaan ze windmolens neerzetten geloof ik, als onderdeel van DESERTEC. Een ambitieus project dat weinig zal doen aan onze afhankelijkheid van MENA.quote:Op maandag 5 december 2011 13:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wellicht in de Westerlijke Sahara inderdaad, die bevolking daar onderdrukken ze toch en dat bezette land kan prima volgezet worden met Marokkaanse zonne-collectoren. De nomaden wien's land het is zal Koning blabla een zorg zijn.
Intussen verpesten ze het hele midden oosten met hun extremisme.quote:Op maandag 5 december 2011 13:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee laat ze lekker zitten, de Sauds geven ons goedkoop olie en we mogen de militaire basissen gebruiken.
Goede mensjes, zolang ze maar geen kernbom ontwikkelen.
Het annexeren van Westelijk-Sahara komt dan wel goed van pas.quote:Op maandag 5 december 2011 13:30 schreef waht het volgende:
[..]
In Marokko zijn ze inmiddels begonnen met een groot project om zonne-energie te vergaren. Dat gebeurt weliswaar op dor land dus zal dat de lokale bevolking een zorg zijn.
Toch grappig, het is niet eens Marokkaans grondgebied, het wordt bezet door het Marokkaanse leger en als geannexeerd beschouwd door de Marokkaanse regering.quote:Op maandag 5 december 2011 13:37 schreef waht het volgende:
[..]
In de Westelijke Sahara gaan ze windmolens neerzetten geloof ik, als onderdeel van DESERTEC. Een ambitieus project dat weinig zal doen aan onze afhankelijkheid van MENA.
Ik beschouw dat als een compliment.quote:Op maandag 5 december 2011 13:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Riooljournalistiek zal er altijd zijn inderdaad.
Waarom komen ze dan niet in opstand als ze hun leider zó graag weg willen? In Egypte, Libie, Tunesie gingen de mensen je voor.quote:Op maandag 5 december 2011 13:32 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee .
Vrijwel iedereen in het Mziende de Sauds liever vandaag dan morgen verdwijnen. Maar ze hebben zichzelf veilig gesteld met miljarden aan wapens.
SA is een klein land naar inwoneraantal. De grote spelers in het Midden Oosten zijn Egypte, Turkije en Iran. En aangezien dat onze vrienden zijn maak ik me geen zorgen.quote:Op maandag 5 december 2011 13:37 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Intussen verpesten ze het hele midden oosten met hun extremisme.
Daar kunnen wij ook last van ondervinden.
Ja ach, ze willen toch niet anders?quote:Op maandag 5 december 2011 13:37 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Zeker. Een deel vd moskeeen in Europa wordt met oliedollars gefinancieerd. En dan klagen als een deel vd Westerse moslims extremistische denkbeelden erop na houdt, door de indoctrinatie van de extremistische versie uit de Arabische olielanden.quote:Op maandag 5 december 2011 13:37 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ja ach, die vertegenwoordiger op het journaal was ook grappig, "zelfs zonder alcohol en andere genotsmiddelen of uitingen van affectie in het openbaar blijven toeristen wel komen denken we, en de sharia straffen? Ach, die paar gevallen van doodstraf voor overspel vallen toch in het niet".quote:Op maandag 5 december 2011 13:39 schreef De_Nuance het volgende:
Toch jammer voor die liberale studenten in Egypte die eigenlijk de revolutie zijn begonnen.
Ze worden enorm onderdrukt , die gasten hebben een enorm leger en wapenarsenaal. Tevens hebben ze het wel aardig goed, het is het niet waard om dat allemaal op het spel te zetten denk ik voor hen.quote:Op maandag 5 december 2011 13:39 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Waarom komen ze dan niet in opstand als ze hun leider zó graag weg willen? In Egypte, Libie, Tunesie gingen de mensen je voor.
Tja, het Marokkaanse imperialisme is onverwoestbaar.quote:Op maandag 5 december 2011 13:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toch grappig, het is niet eens Marokkaans grondgebied, het wordt bezet door het Marokkaanse leger en als geannexeerd beschouwd door de Marokkaanse regering.
Ik ben wel voor militair ingrijpen mocht Egypte een extremistisch bolwerk worden.quote:Op maandag 5 december 2011 13:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och die ervaring komt snel genoeg, en daarna de ervaring van NAVO bommen op je land of lekker sterven van de armoe omdat toeristen wegblijven en je land gebukt gaat onder boycots.
Ja maar het is wel een modern en geavanceerd land waar het goed leven is, jwtz.quote:Op maandag 5 december 2011 13:42 schreef waht het volgende:
[..]
Tja, het Marokkaanse imperialisme is onverwoestbaar.
Egypte kan me geen moer schelen, als het Suez kanaal maar open blijft voor onze marines en tankers.quote:Op maandag 5 december 2011 13:43 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik ben wel voor militair ingrijpen mocht Egypte een extremistisch bolwerk worden.
En de onderdanen in NL maar klagen over het "imperialistische Israel".quote:Op maandag 5 december 2011 13:42 schreef waht het volgende:
[..]
Tja, het Marokkaanse imperialisme is onverwoestbaar.
Och, als Egypte gek gaat doen dan is het imperialistische Israel wel weer onze redding in nood.quote:Op maandag 5 december 2011 13:44 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
En de onderdanen in NL maar klagen over het "imperialistische Israel".
Dat sowieso. Handel en welvaart op plek nummero 1.quote:Op maandag 5 december 2011 13:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Egypte kan me geen moer schelen, als het Suez kanaal maar open blijft voor onze marines en tankers.
Mwoah. Zolang ze andere landen met rust laten, vind ik dat we Egypte zn gang moeten laten gaan.quote:Op maandag 5 december 2011 13:43 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik ben wel voor militair ingrijpen mocht Egypte een extremistisch bolwerk worden.
Dus met andere woorden: zó erg vinden ze hun Saoedische leiders niet.quote:Op maandag 5 december 2011 13:41 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ze worden enorm onderdrukt , die gasten hebben een enorm leger en wapenarsenaal. Tevens hebben ze het wel aardig goed, het is het niet waard om dat allemaal op het spel te zetten denk ik voor hen.
Dat valt dus te betwijfelen als extremisten in Egypte aan de macht komen. Denk aan Israel etc.quote:Op maandag 5 december 2011 13:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah. Zolang ze andere landen met rust laten, vind ik dat we Egypte zn gang moeten laten gaan.
Blaffende honden bijten niet. Egypte met zn shit ass leger.quote:Op maandag 5 december 2011 13:48 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat valt dus te betwijfelen als extremisten in Egypte aan de macht komen. Denk aan Israel etc.
Geopolitiek gezien is de creatie van Israel een meesterzet: creeer een vijandig landje in een woelige regio en die houden de boel wel koest.quote:Op maandag 5 december 2011 13:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, als Egypte gek gaat doen dan is het imperialistische Israel wel weer onze redding in nood.
Die houden toch de hele regio koest.
Je bekijkt het natuurlijk vanuit het land waarin je woont en je je welvaart opbouwt. Israel is in ons belang. Egypte niet.quote:Op maandag 5 december 2011 13:49 schreef De_Nuance het volgende:
Egypte kan ons geen moer schelen , maar Israël wel.
Typisch
Israel vermorzelt ze nog met hun kleine teen, daar hoeven wij niet bang voor te zijn of ons mee te bemoeien.quote:Op maandag 5 december 2011 13:48 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat valt dus te betwijfelen als extremisten in Egypte aan de macht komen. Denk aan Israel etc.
Ze zullen echt niet 1 op 1 Israel aanvallen. Het gaat meer om dat het regime aldaar mogelijk extremistische splintergroepen die tegen Israel gericht zijn, zou kunnen gaan steunen. Denk aan Hezbollah dat steun van Iran verkrijgt bijvoorbeeld.quote:Op maandag 5 december 2011 13:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Blaffende honden bijten niet. Egypte met zn shit ass leger.
Ja je moet het toch in perspectief zien hè.quote:Op maandag 5 december 2011 13:49 schreef De_Nuance het volgende:
Egypte kan ons geen moer schelen , maar Israël wel.
Typisch
Als man is het redelijk goed toeven lijkt me.quote:Op maandag 5 december 2011 13:47 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dus met andere woorden: zó erg vinden ze hun Saoedische leiders niet.
Anders zouden ze wel in opstand komen, lijkt me.
Precies, de halve bevolking daar is toch een of andere prins.quote:Op maandag 5 december 2011 13:53 schreef waht het volgende:
[..]
Als man is het redelijk goed toeven lijkt me.
Moet de Amsterdamse cavalerie u wederom uit de nood helpen?quote:Op maandag 5 december 2011 13:51 schreef KoosVogels het volgende:
Hmm, ik word op Twitter lastiggevallen door orka-mafketels.
Doch niet als het een tweede Iran wordt en allerlei splintergroepen tegen Israel zou gaan steunen. Het is afwachten wat in die regio gebeurt. Ik sta niet negatief tegenover een militair ingrijpen mocht Egypte de verkeerde kant opgaan.quote:Op maandag 5 december 2011 13:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Israel vermorzelt ze nog met hun kleine teen, daar hoeven wij niet bang voor te zijn of ons mee te bemoeien.
Ja, daarom zei ik ook met andere woorden: zó erg vinden ze hun leiders niet.quote:Op maandag 5 december 2011 13:53 schreef waht het volgende:
[..]
Als man is het redelijk goed toeven lijkt me.
Splintergroepen zijn toch niet aan te pakken met militair geweld, het enige wat je doet is de Egyptische bevolking nog verbitterder maken. Je kan hooguit net als de Gaza strook het grensgebied gewoon veranderen in een wasteland.quote:Op maandag 5 december 2011 13:55 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Doch niet als het een tweede Iran wordt en allerlei splintergroepen tegen Israel zou gaan steunen. Het is afwachten wat in die regio gebeurt. Ik sta niet negatief tegenover een militair ingrijpen mocht Egypte de verkeerde kant opgaan.
Ik moet bekennen dat die lui best ver gaan. Allerlei beschuldigingen mijn kant opsturen. En een van die gasten uit het orka-topic vond het nodig mijn FOK!-nick te verspreiden via Twitter.quote:Op maandag 5 december 2011 13:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Moet de Amsterdamse cavalerie u wederom uit de nood helpen?
Dat is een risico van hier posten.quote:Op maandag 5 december 2011 13:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat die lui best ver gaan. Allerlei beschuldigingen mijn kant opsturen. En een van die gasten uit het orka-topic vond het nodig mijn FOK!-nick te verspreiden via Twitter.
O jawel hoor. Mochten ze het bont maken, dan vragen ze er zelf om. Of de bevolking nou wel of niet verbitterder zal gaan worden, dat is niet van belang.quote:Op maandag 5 december 2011 13:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Splintergroepen zijn toch niet aan te pakken met militair geweld, het enige wat je doet is de Egyptische bevolking nog verbitterder maken.
Ik heb niet gezegd dat ze samen zouden werken.quote:Op maandag 5 december 2011 13:55 schreef De_Nuance het volgende:
Iran shia Egypte soenniet. Dat wordt niks
Iran aanvallen heeft weinig uit te staan met Hezbollah te steunen.quote:Op maandag 5 december 2011 13:57 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
O jawel hoor. Mochten ze het bont maken, dan vragen ze er zelf om. Of de bevolking nou wel of niet verbitterder zal gaan worden, dat is niet van belang.
Zelfde met Iran waarbij een mogelijke militaire inval niet uit te sluiten is.
Dat zijn beste stakkers inderdaad.quote:Op maandag 5 december 2011 13:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat die lui best ver gaan. Allerlei beschuldigingen mijn kant opsturen. En een van die gasten uit het orka-topic vond het nodig mijn FOK!-nick te verspreiden via Twitter.
Wellicht, maar een beetje fastoen kan geen kwaad, lijkt mij.quote:
Genoeg Arabische landen hebben ooit met het joodse Israel samengewerkt. Kwestie van buiten de media houden.quote:Op maandag 5 december 2011 13:55 schreef De_Nuance het volgende:
Iran shia Egypte soenniet. Dat wordt niks
Fatsoen? Op het internet?quote:Op maandag 5 december 2011 13:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wellicht, maar een beetje fastoen kan geen kwaad, lijkt mij.
hahaquote:Op maandag 5 december 2011 13:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Doch speelt het voor Israel een rol.quote:Op maandag 5 december 2011 13:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Iran aanvallen heeft weinig uit te staan met Hezbollah te steunen.
Don't mess with eco-hippies.quote:Op maandag 5 december 2011 13:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja maar Israel alleen heeft toch weinig te makken tegen een land als Iran, dus voordat er een aanval plaatsvindt moet er eerst toestemming komen van de NAVO en China en Rusland. Die kijken echter niet naar Hezbollah als argument.quote:Op maandag 5 december 2011 14:00 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Doch speelt het voor Israel een rol.
Is het Israelische leger niet sterker dan Iran? Bovendien is het onzin om toestemming van de NAVO of de VN te verkrijgen. Irak kon je ook gewoon aanvallen met wat creatieve argumenten.quote:Op maandag 5 december 2011 14:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar Israel alleen heeft toch weinig te makken tegen een land als Iran, dus voordat er een aanval plaatsvindt moet er eerst toestemming komen van de NAVO en China en Rusland. Die kijken echter niet naar Hezbollah als argument.
Het Israelische leger is sterker wellicht, maar niet op die afstand.quote:Op maandag 5 december 2011 14:03 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Is het Israelische leger niet sterker dan Iran? Bovendien is het onzin om toestemming van de NAVO of de VN te verkrijgen. Irak kon je ook gewoon aanvallen met wat creatieve argumenten.
Nou goed, het zal voor Israel niet moeilijk zijn om de VS aan haar zijde te scharen, mocht dat nodig zijn.quote:Op maandag 5 december 2011 14:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het Israelische leger is sterker wellicht, maar niet op die afstand.
En het enige land dat eigenlijk 'round the clock' kan bombarderen is de VS.
Dat niet nee, maar als agressor wel.quote:Op maandag 5 december 2011 14:05 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nou goed, het zal voor Israel niet moeilijk zijn om de VS aan haar zijde te scharen.
Wat boeit dat? In zoveel gevallen tilt Israel richting het noemertje de agressor.quote:Op maandag 5 december 2011 14:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat niet nee, maar als agressor wel.
Onzin. Dat je een staatsschuld van rond de 100% BBP hebt, wil niet zeggen dat je blut bent.quote:Amerika is blut.
Simpel, de Amerikanen zijn oorlogsmoe en ze hebben geen geld om weg te gooien als Federale overheid, waarom zouden ze dan honderden miljarden over de balk gooien om Iran plat te gooien? Het is geen klein landje wat je even zomaar omver gooit. En van de rest van de wereld hoef je ook niks te verwachten, Europa is veel te pacifistisch en China en Rusland willen sowieso niks geen geweld tegen Iran.quote:Op maandag 5 december 2011 14:09 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Wat boeit dat? In zoveel gevallen tilt Israel richting het noemertje de agressor.
[..]
Onzin. Dat je een staatsschuld van rond de 100% BBP hebt, wil niet zeggen dat je blut bent.
Oorlogsmoe kan makkelijk omslaan als Iran wat provocerende zaken uithaalt. Verder zijn en worden de troepen uit Irak en Afghanistan teruggetrokken, waardoor je na 2014 niet meer aan een grote oorlog meedoet. Dat, en dat de economie na een paar jaar ongetwijfeld weer zal aanzwengelen, schept weer ruimte voor een nieuwe missie, mocht dat nodig zijn.quote:Op maandag 5 december 2011 14:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Simpel, de Amerikanen zijn oorlogsmoe en ze hebben geen geld om weg te gooien als Federale overheid, waarom zouden ze dan honderden miljarden over de balk gooien om Iran plat te gooien? Het is geen klein landje wat je even zomaar omver gooit.
Ik zie het niet gebeuren eerlijk gezegd, gewoon paar jaar wachten op de eerste nucleaire test van Iran en daarna beetje met het boze vingertje wijzen maar een aanval is daarna te riskant geworden en klaar.quote:Op maandag 5 december 2011 14:13 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Oorlogsmoe kan makkelijk omslaan als Iran wat provocerende zaken uithaalt. Verder zijn en worden de troepen uit Irak en Afghanistan teruggetrokken, waardoor je na 2014 niet meer aan een grote oorlog meedoet. Dat, en dat de economie na een paar jaar ongetwijfeld weer zal aanzwengelen, schept weer ruimte voor een nieuwe missie, mocht dat nodig zijn.
Ik sluit het niet uit. Een nucleair Iran is bovendien onacceptabel voor Israel neem ik aan.quote:Op maandag 5 december 2011 14:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zie het niet gebeuren eerlijk gezegd, gewoon paar jaar wachten op de eerste nucleaire test van Iran en daarna beetje met het boze vingertje wijzen maar een aanval is daarna te riskant geworden en klaar.
Zo ver laat Israel het niet komen, die mikken er gewoon net als in Irak en Surie een paar bommen op en het kernwapengevaar is geneutraliseerd.quote:Op maandag 5 december 2011 14:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zie het niet gebeuren eerlijk gezegd, gewoon paar jaar wachten op de eerste nucleaire test van Iran en daarna beetje met het boze vingertje wijzen maar een aanval is daarna te riskant geworden en klaar.
Mwah gezien het retalieringsvermogen van Iran zal dat wat anders uitpakken dan tegen Syrie of Irak.quote:Op maandag 5 december 2011 14:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zo ver laat Israel het niet komen, die mikken er gewoon net als in Irak en Surie een paar bommen op en het kernwapengevaar is geneutraliseerd.
Waar bestaat dat vermogen dan precies uit?quote:Op maandag 5 december 2011 14:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwah gezien het retalieringsvermogen van Iran zal dat wat anders uitpakken dan tegen Syrie of Irak.
Hun raketten.quote:Op maandag 5 december 2011 14:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waar bestaat dat vermogen dan precies uit?
Die hebben Irak en Syrie ook (gehad).quote:
28, heet eigenlijk Oesama en studeert niet op het MBO.quote:
Studeren op het MBO, tenenkrommende gedachte...quote:Op maandag 5 december 2011 14:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
28, heet eigenlijk Oesama en studeert niet op het MBO.
Dat sowieso.quote:Op maandag 5 december 2011 14:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Studeren op het MBO, tenenkrommende gedachte...
Lijkt me straf, op de EUR zaten talloze asielzoekers, achter zo'n schoonmaakkarretje.quote:Op maandag 5 december 2011 14:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Nee, Mauro is stiekem de eerste asielzoeker die hier op de uni zit.
Maar niet met het bereik en in de mate van Iran.quote:Op maandag 5 december 2011 14:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die hebben Irak en Syrie ook (gehad).
Hij moet acteur worden, heel zwakzinnig Nederland geloofde zijn onzin en nep tranen.quote:Op maandag 5 december 2011 14:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
28, heet eigenlijk Oesama en studeert niet op het MBO.
Hier ook. Leuk de borden schoonmaken halverwege college.quote:Op maandag 5 december 2011 14:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Lijkt me straf, op de EUR zaten talloze asielzoekers, achter zo'n schoonmaakkarretje.
Dat maakt ook niet uit, aangezien de raketten van Irak en Syrie ook Israel konden bereiken.quote:Op maandag 5 december 2011 14:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar niet met het bereik en in de mate van Iran.
Die paar scuds van Syrie en Irak vallen nog te overzien.
quote:Op maandag 5 december 2011 14:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hier ook. Leuk de borden schoonmaken halverwege college.
Het schijnt dat je op het MBO zelfs corvee krijgt.
Ze winnen er niks mee, maar verliezen er ook niks mee, als ze niks doen neemt niemand ze meer serieus, dat terwijl ze zich juist willen manifesteren als grootmacht in de regio.quote:Op maandag 5 december 2011 14:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat maakt ook niet uit, aangezien de raketten van Irak en Syrie ook Israel konden bereiken.
Wat wint Iran ermee om Israel als vergelding hevig te gaan bestoken? Simpele game theory, aangezien ze in een verlies-verlies situatie terecht komen.
En nu ook een Jeux de Boules baan, zag ik.quote:Op maandag 5 december 2011 14:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Echt?
Hoewel, bij de UvA hebben ze gijbanen, zandbakken en schommels dus tjsa.
Hahaha, in Duitsland had je op het journaal een keer een schoonamker die tijdens de uitzending door het beeld kwam lopen schoonmaken terwijl ie met de presentatrice kwam praten.quote:Op maandag 5 december 2011 14:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hier ook. Leuk de borden schoonmaken halverwege college.
Het schijnt dat je op het MBO zelfs corvee krijgt.
Dat is dan nog weer wel acceptabel.quote:Op maandag 5 december 2011 14:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
En nu ook een Jeux de Boules baan, zag ik.
Als ze met raketten gaan schieten dan weten ze zeker dat Israel hun (militaire) infrastructuur kapot gaaat knallen, dus ze hebben we'll degelijk wat te verliezen.quote:Op maandag 5 december 2011 14:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze winnen er niks mee, maar verliezen er ook niks mee, als ze niks doen neemt niemand ze meer serieus, dat terwijl ze zich juist willen manifesteren als grootmacht in de regio.
Sociale mensen.quote:Op maandag 5 december 2011 14:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hahaha, in Duitsland had je op het journaal een keer een schoonamker die tijdens de uitzending door het beeld kwam lopen schoonmaken terwijl ie met de presentatrice kwam praten.
Memorabel moment was dat inderdaad.quote:
Ja dat zal ze toch niet boeien, dan kunnen ze huilie-huilie "zie je wel" doen bij hun bevolking, is alleen maar goede PR voor de Ayatollahs. En zonder hun kernwapens is hun militaire ambitie toch geen fuck waard daar dus als die reactoren en installaties kapot zijn hebben ze op dat gebied toch weinig meer te verliezen.quote:Op maandag 5 december 2011 14:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als ze met raketten gaan schieten dan weten ze zeker dat Israel hun (militaire) infrastructuur kapot gaaat knallen, dus ze hebben we'll degelijk wat te verliezen.
Goed zo.quote:Op maandag 5 december 2011 14:52 schreef eriksd het volgende:
Ik ben eruit: het wordt een Superocean 2
Tuurlijk kan ze dat een fuck boeien, omdat het hun eigen machtspositie in gevaar brengt. Want als ze kapot gebombardeerd worden kunnen ze hun bevolking niet meer zo effectief onderdrukken, zoals Ghadaffi recentelijk heeft ondervonden.quote:Op maandag 5 december 2011 14:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja dat zal ze toch niet boeien, dan kunnen ze huilie-huilie "zie je wel" doen bij hun bevolking, is alleen maar goede PR voor de Ayatollahs. En zonder hun kernwapens is hun militaire ambitie toch geen fuck waard daar dus als die reactoren en installaties kapot zijn hebben ze op dat gebied toch weinig meer te verliezen.
quote:
Te dik.quote:
Met als verschil dat een aanval van Israel eerder de bevolking achter de regering schaart dan andersom.quote:Op maandag 5 december 2011 14:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ze dat een fuck boeien, omdat het hun eigen machtspositie in gevaar brengt. Want als ze kapot gebombardeerd worden kunnen ze hun bevolking niet meer zo effectief onderdrukken, zoals Ghadaffi recentelijk heeft ondervonden.
quote:
Ik moest lachen.quote:
Is hetzelfde.quote:Op maandag 5 december 2011 14:59 schreef Picchia het volgende:
mMmm, wat is het verschil tussen de MBO-opleiding tot verkoper en de opleiding tot verkoopspecialist. Is de eerste verkoper meer een soort van generalist?
Nee, de bevolking heeft geen zin in oorlog, van wie dan ook.quote:Op maandag 5 december 2011 15:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Met als verschil dat een aanval van Israel eerder de bevolking achter de regering schaart dan andersom.
Pure afgunst verder.quote:
Nee. Word ik jaloers als ik het te horen krijg? Zo ja, dan wil ik het niet weten.quote:Op maandag 5 december 2011 15:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Pure afgunst verder.
Maar ik zou een ander klokkie kopen.
Had ik al verteld dat ik nu een projectje mag doen voor een horloge?
Ik acht ze niet slim genoeg, ik denk dat een aanval van de Joodse duivel heel wat van die idioten achter de Ayatollahs laat scharen.quote:Op maandag 5 december 2011 15:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, de bevolking heeft geen zin in oorlog, van wie dan ook.
Het is allemaal simpele game theory hoor.
Knap, het is geschorst.quote:
Nee, ik denk dat jij het te nieuwerwets vind.quote:Op maandag 5 december 2011 15:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee. Word ik jaloers als ik het te horen krijg? Zo ja, dan wil ik het niet weten.
Hij had geen keusquote:Op maandag 5 december 2011 14:57 schreef JoaC het volgende:
Wouter Bos heeft net onder ede verklaard dat de Sint bestaat
quote:
Zich achter hetgeen scheren waar ze zeer op tegen zijn? Lijkt me straf, zo dom zijn alleen Amerikanen.quote:Op maandag 5 december 2011 15:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik acht ze niet slim genoeg, ik denk dat een aanval van de Joodse duivel heel wat van die idioten achter de Ayatollahs laat scharen.
quote:Op maandag 5 december 2011 15:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat jij het te nieuwerwets vind.
Een organiser-horloge.
Zolang 70% van Egypte op een Islamitische dictatuur stemt als de weg naar de democratie acht ik ze daar dom genoeg.quote:Op maandag 5 december 2011 15:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zich achter hetgeen scheren waar ze zeer op tegen zijn? Lijkt me straf, zo dom zijn alleen Amerikanen.
Nee, meer 2.0quote:Op maandag 5 december 2011 15:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets? Je kan hem ook met noodantenne krijgen
Oke. En nu?quote:Op maandag 5 december 2011 15:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Klopt, nu is hij even niet onder ede
Maar hij zo groot.
Jij bent daar maar een pinkeltje bij
Ik volg liever politiek op Fok.quote:Op maandag 5 december 2011 15:07 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik wou dat ik de hele dag tijd had om politiek te volgen op TV.
Niets. Een vaststelling, meer niet.quote:
Wat ben jij een saaie lul zeg.quote:Op maandag 5 december 2011 15:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Niets. Een vaststelling, meer niet.
Dit is veel leuker dan alle voetbalwedstrijden bij elkaar opgeteld. Wat is dit leuk
Wat houdt het project eigenlijk in? Is het al in een vergevorderd stadium en het gaat om de exploitatie of doe je echt vanaf de tekentafel.quote:
Ik vond de eredivisie dit weekend best grappig eigenlijk.quote:Op maandag 5 december 2011 15:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Niets. Een vaststelling, meer niet.
Dit is veel leuker dan alle voetbalwedstrijden bij elkaar opgeteld. Wat is dit leuk
Ik niet, koeien, dat zijn toch die dingen die op pakken melk staan?quote:Op maandag 5 december 2011 15:11 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar Erik, heb jij nooit een koe van achter gezien?
In stukjes gesneden op mijn bord.quote:Op maandag 5 december 2011 15:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik niet, koeien, dat zijn toch die dingen die op pakken melk staan?
Helemaal niet. Dit is veel leuker want dit gaat echt ergens overquote:Op maandag 5 december 2011 15:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat ben jij een saaie lul zeg.
De moeder van Koos?quote:Op maandag 5 december 2011 15:11 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar Erik, heb jij nooit een koe van achter gezien?
Jah joh, Bos voor een commissie is echt het hoogtepunt van vermaak.quote:Op maandag 5 december 2011 15:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Helemaal niet. Dit is veel leuker want dit gaat echt ergens over
De lasten werden juist wel verricht.quote:Op maandag 5 december 2011 15:09 schreef eriksd het volgende:
Ik meen mij nog de Algemene Beschouwingen 2008 te herinneren waarin Bos vol trots verklaarde dat de crisis wel aan Nederland voorbij zou trekken, we hadden immers een begrotingsoverschot van 2%.
En wat deed men met dat overschot? In plaats van de lasten te verlichten zodat die nu weer omhoog konden om de klappen op te vangen, liet men die op hetzelfde niveau en stegen de uitgaven, waardoor de speelruimte reeds bij aanvang enorm beperkt was.
Nee, wat dat betreft een absolute misser.
EINDELIJK WEER WAT OP TV. Stel je voor dat je je ernergie zou steken in werk.quote:
Gerrit Zalm ook.quote:Op maandag 5 december 2011 15:17 schreef Nautilus. het volgende:
Wouter Bos heeft het best goed gedaan als MinFin.
Even gecorrigeerd.quote:
Dat klopt, maar het hoongelach bij de AB was toch echt misplaatst. Helaas is het archief offline zie ik nuquote:Op maandag 5 december 2011 15:17 schreef Nautilus. het volgende:
Wouter Bos heeft het best goed gedaan als MinFin.
Niets. Bezigheidstherapie.quote:Op maandag 5 december 2011 15:19 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat the hell onderzoeken ze eigenlijk met die enquete?
Kijken of er juist is gehandeld met de overnames van ABN en steun aan ING en dergelijke geloof ik.quote:Op maandag 5 december 2011 15:19 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat the hell onderzoeken ze eigenlijk met die enquete?
Blijkbaar werkt het, he EG?quote:
ah ok, volledig kansloos dus.quote:Op maandag 5 december 2011 15:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kijken of er juist is gehandeld met de overnames van ABN en steun aan ING en dergelijke geloof ik.
Beetje Captain Hindsight uithangen.
Yep, maar dat is een beetje standaard in The Hague.quote:
De echte kapitalist in dezer dagen heeft een Coca Cola tune.quote:Op maandag 5 december 2011 15:22 schreef Boze_Appel het volgende:
Iets belangrijkers ... ik ben druk bezig met het kiezen van een nieuwe ringtone, help mij broeders.
Wut?quote:Op maandag 5 december 2011 15:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De echte kapitalist in dezer dagen heeft een Coca Cola tune.
Dan kom ik nooit meer van de stempel hipster af.quote:Op maandag 5 december 2011 15:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De echte kapitalist in dezer dagen heeft een Coca Cola tune.
Au contraire, hipsters haten conformiteit en corporaties, een Coca Cola tune bewijst jouw niet-hipster-zijn.quote:Op maandag 5 december 2011 15:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan kom ik nooit meer van de stempel hipster af.
Dit is te simpel door de bocht en derhalve is je strategische ana(a)lyse incorrect.quote:Op maandag 5 december 2011 15:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zolang 70% van Egypte op een Islamitische dictatuur stemt als de weg naar de democratie acht ik ze daar dom genoeg.
Zolang hij maar z'n bek houdt is 't te pruimen inderdaad.quote:
Die op het station?quote:Op maandag 5 december 2011 15:27 schreef von_Preussen het volgende:
Overigens ben ik al zulke goede maatjes met de donerzaak in Enschede dat ze mijn bestelling al gaan klaarmaken als ze me zien aan komen lopen en daarbij alle andere bestellingen maar even laten liggen.
Helden zijn het, die Turken met hun vriendjespolitiek.
Dat heb ik met het kantinepersoneel op de universiteitquote:Op maandag 5 december 2011 15:27 schreef von_Preussen het volgende:
Overigens ben ik al zulke goede maatjes met de donerzaak in Enschede dat ze mijn bestelling al gaan klaarmaken als ze me zien aan komen lopen en daarbij alle andere bestellingen maar even laten liggen.
Helden zijn het, die Turken met hun vriendjespolitiek.
Hm, ik ga altijd naar hun vestiging in Almelo op het station, daar werkt een hottie joh.quote:Op maandag 5 december 2011 15:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd ja, kan goed met de eigenaar opschieten.
Waarom heb ik de indruk dat mij die hottie niet zo erg interesseert. Maar heb jij hem al we'll geneukt dan?quote:Op maandag 5 december 2011 15:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, ik ga altijd naar hun vestiging in Almelo op het station, daar werkt een hottie joh.
Extra knoflooksaus op je broodje.quote:Op maandag 5 december 2011 15:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom heb ik de indruk dat mij die hottie niet zo erg interesseert. Maar heb jij hem al we'll geneukt dan?
Nee, doh.quote:Op maandag 5 december 2011 15:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom heb ik de indruk dat mij die hottie niet zo erg interesseert. Maar heb jij hem al we'll geneukt dan?
Laatst stond ik hele tijd in de rij naar hem en z'n kont te staren, hij begon wel gesprek de schat dat hij is.quote:
GS, ik vind je een beste gozer, maar je poging om mij in m'n durum te laten verslikken is jammerlijk mislukt.quote:
Excuus, ik had de indruk dat je een aanzienlijk deel van het horecapersoneel in de oost we'll eens had gedaan.quote:
Jij hebt al wel het genot gehad enkele prominente VS vriendjes te ontmoeten.quote:Op maandag 5 december 2011 15:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
GS, ik vind je een beste gozer, maar je poging om mij in m'n durum te laten verslikken is jammerlijk mislukt.
De enige die mij met z'n verhalen kan doen kokhalzen is VS, maar dat is geheel wederzijds, als ik over bloedende kutjes begin.
GMTA, deze post sluit helemaal bij mijn post erboven aan. Held ben je, VS.quote:Op maandag 5 december 2011 15:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij hebt al wel het genot gehad enkele prominente VS vriendjes te ontmoeten.
Bloedende kutjesquote:Op maandag 5 december 2011 15:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
GS, ik vind je een beste gozer, maar je poging om mij in m'n durum te laten verslikken is jammerlijk mislukt.
De enige die mij met z'n verhalen kan doen kokhalzen is VS, maar dat is geheel wederzijds, als ik over bloedende kutjes begin.
Aura?quote:Op maandag 5 december 2011 15:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Das lekker likken jonge, een bloedende kut heeft een geheel eigen, unieke aura.
Terechtquote:Op maandag 5 december 2011 15:41 schreef KoosVogels het volgende:
Mensen die ageren tegen gemeentelijke nieuwsjaarsrecepties
Iedereen is uitgenodigd, Belg. Altijd heel gezellig. Een avondje je compleet volgieten op kosten van de gemeeente.quote:Op maandag 5 december 2011 15:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Terecht
Ik wil ook een uitnodiging
quote:Op maandag 5 december 2011 15:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
GMTA, deze post sluit helemaal bij mijn post erboven aan. Held ben je, VS.
Werkelijk?quote:Op maandag 5 december 2011 15:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Iedereen is uitgenodigd, Belg. Altijd heel gezellig. Een avondje je compleet volgieten op kosten van de gemeeente.
Serveren ze ook orka?quote:Op maandag 5 december 2011 15:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Iedereen is uitgenodigd, Belg. Altijd heel gezellig. Een avondje je compleet volgieten op kosten van de gemeeente.
Ja, man. En vaak goede hapjes, lekkere wijntjes en aparte biertjes. Beetje met de wethouders en ondernemers keuvelen en dan dronken naar huis.quote:
Wilt u mijn date zijn die avond?quote:
Mag ik jouw +1 zijn?quote:Op maandag 5 december 2011 15:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, man. En vaak goede hapjes, lekkere wijntjes en aparte biertjes. Beetje met de wethouders en ondernemers keuvelen en dan dronken naar huis.
Top!
Ah, u was eerder, maar uiteraard amice.quote:
quote:Op maandag 5 december 2011 15:46 schreef von_Preussen het volgende:
Trouwens, heeft iemand ervaring met het laten squirten van een ongestelde vrouw? Krijg je dan echt zo'n grote straal bloed in je gezicht, of is het dan alsnog een straal kutvocht met een beetje afgestorven eicel erdoorheen?
U verkoos Koosquote:Op maandag 5 december 2011 15:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah, u was eerder, maar uiteraard amice.
Geen idee. Ik denk dat het lijkt op een bevalling zonder cadeautje.quote:Op maandag 5 december 2011 15:46 schreef von_Preussen het volgende:
Trouwens, heeft iemand ervaring met het laten squirten van een ongestelde vrouw? Krijg je dan echt zo'n grote straal bloed in je gezicht, of is het dan alsnog een straal kutvocht met een beetje afgestorven eicel erdoorheen?
GS ik kies jou!quote:
En weer slaagt VP daar waar protesterende hippie's, mocrotuig, vrouwen in een midlife-crisis en Mauro's falen.quote:Op maandag 5 december 2011 15:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Time to leave this horrid place, gooi wel een dvd in de xbox.
Ja, thee heeft GS toch al gestolen dus nu tijd voor het echte werk.quote:
Yarr!quote:
Spiraaltje ftw.quote:Op maandag 5 december 2011 15:46 schreef von_Preussen het volgende:
Cain is een soort Brock.quote:
Ik had zulke mooie illusies over POLquote:Op maandag 5 december 2011 15:46 schreef von_Preussen het volgende:
U meneer, bent een koning, wat een uitstekende omschrijving ook weer!quote:Op maandag 5 december 2011 15:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee. Ik denk dat het lijkt op een bevalling zonder cadeautje.
Placenta zonder geboorte, moederkoek zonder navelstreng. Uitgepoepte baarmoeders zonder babygehuil.
Lache man.quote:
Ik ben in een vrouwonvriendelijke bui.quote:Op maandag 5 december 2011 15:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
U meneer, bent een koning, wat een uitstekende omschrijving ook weer!
Op het station ga ik nu helemaal kapot van het lachen.quote:Op maandag 5 december 2011 15:51 schreef Slacentrifuge het volgende:
Voor het eerst in mijn Fokgeschiedenis dacht ik: kom, ik ga eens kijken in POL. En ik lees dit:
[..]
Ik had zulke mooie illusies over POL
Haha, dat doe ik ook altijd. Echt superhilarisch.quote:Op maandag 5 december 2011 15:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, man. En vaak goede hapjes, lekkere wijntjes en aparte biertjes. Beetje met de wethouders en ondernemers keuvelen en dan dronken naar huis.
Top!
Wij hadden mooie illusies over jouquote:Op maandag 5 december 2011 15:51 schreef Slacentrifuge het volgende:
Voor het eerst in mijn Fokgeschiedenis dacht ik: kom, ik ga eens kijken in POL. En ik lees dit:
[..]
Thats all it ever was darling; an illusion.quote:Op maandag 5 december 2011 15:51 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
FOPquote:Op maandag 5 december 2011 15:52 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik citeer regelmatig uit Fairly Odd Parents.
Gelukkig komt die niet (mn baas dan).quote:Op maandag 5 december 2011 15:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lache man.
Jouw hoofdredacteur zal er vast helemaal para van worden als erik hem aanspreekt op zijn toekomstige bestaan als beroepswerkloze in een door tweetbots gedomineerde nieuwssector.
In 010?quote:Op maandag 5 december 2011 15:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Haha, dat doe ik ook altijd. Echt superhilarisch.
Je collega’s wel?quote:Op maandag 5 december 2011 15:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gelukkig komt die niet (mn baas dan).
Gaat het hier altijd zo?quote:Op maandag 5 december 2011 15:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Op het station ga ik nu helemaal kapot van het lachen.
Is slacentrifuge een lekker wijf dan?quote:Op maandag 5 december 2011 15:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wij hadden mooie illusies over jou.
Je kan in 040 nog bij de VVD gaan slijmen. Alle partijen mogen een paar gasten uitnodigen bij de receptie.quote:Op maandag 5 december 2011 15:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Terecht
Ik wil ook een uitnodiging
Zoals?quote:Op maandag 5 december 2011 15:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wij hadden mooie illusies over jou.
Irrelevant, als ze maar af en toe ongesteld is en kan squirten.quote:Op maandag 5 december 2011 15:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Is slacentrifuge een lekker wijf dan?
Nee hoor, soms gaat het ook over het doorpalen van lekkere jongens.quote:
Ik begin het te merken ja. Even de rest van het topic bekijkenquote:Op maandag 5 december 2011 15:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Thats all it ever was darling; an illusion.
Dan liever 024.quote:Op maandag 5 december 2011 15:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je kan in 040 nog bij de VVD gaan slijmen. Alle partijen mogen een paar gasten uitnodigen bij de receptie.
Alsof vrouwen hier lang blijven.quote:Op maandag 5 december 2011 15:57 schreef Boze_Appel het volgende:
haha, goed werk jongens, komt er een keer iets met tieten wordt ze meteen weggejaagd.
Doe maar niet.quote:Op maandag 5 december 2011 15:57 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Ik begin het te merken ja. Even de rest van het topic bekijken
Ga weg danquote:Op maandag 5 december 2011 15:44 schreef Nautilus. het volgende:
Aankomst in Rotterdam, sinister als altijd. Junks, graffiti, studenten met de haartjes glad naar achteren in de tunnel onder de perrons, sissende frisdrankautomaten, knetterend koperdraad, het krrt krrt van een koffer op wieltjes, niksende Mocro's met hun straatremixes, een stationsklok herinnert aan het voortschrijden der tijd.
Zeg, ik doe tenminste nog m'n best.quote:Op maandag 5 december 2011 15:57 schreef Boze_Appel het volgende:
haha, goed werk jongens, komt er een keer iets met tieten wordt ze meteen weggejaagd.
Ook dan met bloed hoop ik? Want dan blijf ikquote:Op maandag 5 december 2011 15:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee hoor, soms gaat het ook over het doorpalen van lekkere jongens.
We hebben een user die er een affaire met een orka op heeft nagehouden, eentje die allerhande huisdieren wil opeten, eentje die al het barpersoneel (mannelijk!) In oost-nederland heeft geneukt, een bol hok dat zich kostelijk amuseert over kansloze amsterdammers en ga zo maar door.quote:
Kijk!quote:Op maandag 5 december 2011 15:58 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Ook dan met bloed hoop ik? Want dan blijf ik
En dan is dit dus wat ervan komt...quote:Op maandag 5 december 2011 15:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi. Dames zijn een schaars goed in deze krocht van het FOK!forum.
Ligt eraan hoeveel glijmiddel men gebruikt he, dus voor jou kunnen we het achterwege laten.quote:Op maandag 5 december 2011 15:58 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Ook dan met bloed hoop ik? Want dan blijf ik
Dat klinkt als een locatie voor de POL Partypoopersmeet.quote:Op maandag 5 december 2011 15:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Talentjes!quote:Op maandag 5 december 2011 15:57 schreef Boze_Appel het volgende:
Leave it to the gay to get you girls.quote:
Lees POL-verkiezingen, 2011 [] even door, daar straat beschreven hoe we hier over elkaar denken, vermakelijk leesvoerquote:Op maandag 5 december 2011 15:58 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
En dan is dit dus wat ervan komt...
Kom kom nou, dat blonde jochie was toch best leuk?quote:Op maandag 5 december 2011 15:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
We hebben een user die er een affaire met een orka op heeft nagehouden, eentje die allerhande huisdieren wil opeten, eentje die al het barpersoneel (mannelijk!) In oost-nederland heeft geneukt, een bol hok dat zich kostelijk amuseert over kansloze amsterdammers en ga zo maar door.
De mensen op het station zitten me nu pas echt raar aan te kijken, nu ik zoveel lol om Pol heb.quote:Op maandag 5 december 2011 15:57 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik heb eens een orkapiemel gezien, dus dat begrijp ik wel!quote:Op maandag 5 december 2011 15:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
We hebben een user die er een affaire met een orka op heeft nagehouden, eentje die allerhande huisdieren wil opeten, eentje die al het barpersoneel (mannelijk!) In oost-nederland heeft geneukt, een bol hok dat zich kostelijk amuseert over kansloze amsterdammers en ga zo maar door.
Ik weet niet hoe ik dit tactvol moet brengen, maar ik doe mijn best:quote:
Haha, wel een leuk polmeet. Een random gemeente uitkiezen en hun nieuwjaarsborrel thrashen.quote:Op maandag 5 december 2011 15:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat klinkt als een locatie voor de POL Partypoopersmeet.
Gij nymfomane!quote:Op maandag 5 december 2011 16:01 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Ik heb eens een orkapiemel gezien, dus dat begrijp ik wel!Wat de rest betreft... je beschrijft gewoon Fok
Laat je fantasietjes maar achterwege, viespeuk.quote:Op maandag 5 december 2011 16:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik dit tactvol moet brengen, maar ik doe mijn best:
Ben jij pot?
Nu was ik php bijna vergeten, moet jij het weer oprakelen, dat jij eeuwig tussen de bloedige kutjes mag verblijven.quote:Op maandag 5 december 2011 16:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kom kom nou, dat blonde jochie was toch best leuk?
Wassenaar lijkt me wel een goeie gemeente daarvoor.quote:Op maandag 5 december 2011 16:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Haha, wel een leuk polmeet. Een random gemeente uitkiezen en hun nieuwjaarsborrel thrashen.
Ze houdt van bloed, dus ze is sowieso van mij.quote:Op maandag 5 december 2011 16:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik dit tactvol moet brengen, maar ik doe mijn best:
Ben jij pot?
En ik maar denken dat hun mond al erg genoeg was, maar hun tieten praten dus ook nog?quote:Op maandag 5 december 2011 16:02 schreef KoosVogels het volgende:
Tieten aan het woord en gelijk schiet het topic vol.
Het ging over jongensquote:Op maandag 5 december 2011 15:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel glijmiddel men gebruikt he, dus voor jou kunnen we het achterwege laten.
P.S. wat vind je van Taylor Lautner?
Voor jou een mooi setje rugvinnen:quote:Op maandag 5 december 2011 16:02 schreef KoosVogels het volgende:
Tieten aan het woord en gelijk schiet het topic vol.
Doe me een plezier een google images hem.quote:Op maandag 5 december 2011 16:02 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Het ging over jongens
P.s.: Wie?
Niet elke gemeente heeft een openbare receptie overigens, de meeste wel. Maar Wassenaar is wel een mooie idd.quote:Op maandag 5 december 2011 16:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Wassenaar lijkt me wel een goeie gemeente daarvoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |