Hm, ik ga altijd naar hun vestiging in Almelo op het station, daar werkt een hottie joh.quote:Op maandag 5 december 2011 15:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd ja, kan goed met de eigenaar opschieten.
Waarom heb ik de indruk dat mij die hottie niet zo erg interesseert. Maar heb jij hem al we'll geneukt dan?quote:Op maandag 5 december 2011 15:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, ik ga altijd naar hun vestiging in Almelo op het station, daar werkt een hottie joh.
Extra knoflooksaus op je broodje.quote:Op maandag 5 december 2011 15:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom heb ik de indruk dat mij die hottie niet zo erg interesseert. Maar heb jij hem al we'll geneukt dan?
Nee, doh.quote:Op maandag 5 december 2011 15:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom heb ik de indruk dat mij die hottie niet zo erg interesseert. Maar heb jij hem al we'll geneukt dan?
Laatst stond ik hele tijd in de rij naar hem en z'n kont te staren, hij begon wel gesprek de schat dat hij is.quote:
GS, ik vind je een beste gozer, maar je poging om mij in m'n durum te laten verslikken is jammerlijk mislukt.quote:
Excuus, ik had de indruk dat je een aanzienlijk deel van het horecapersoneel in de oost we'll eens had gedaan.quote:
Jij hebt al wel het genot gehad enkele prominente VS vriendjes te ontmoeten.quote:Op maandag 5 december 2011 15:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
GS, ik vind je een beste gozer, maar je poging om mij in m'n durum te laten verslikken is jammerlijk mislukt.
De enige die mij met z'n verhalen kan doen kokhalzen is VS, maar dat is geheel wederzijds, als ik over bloedende kutjes begin.
GMTA, deze post sluit helemaal bij mijn post erboven aan. Held ben je, VS.quote:Op maandag 5 december 2011 15:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij hebt al wel het genot gehad enkele prominente VS vriendjes te ontmoeten.
Bloedende kutjesquote:Op maandag 5 december 2011 15:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
GS, ik vind je een beste gozer, maar je poging om mij in m'n durum te laten verslikken is jammerlijk mislukt.
De enige die mij met z'n verhalen kan doen kokhalzen is VS, maar dat is geheel wederzijds, als ik over bloedende kutjes begin.
Aura?quote:Op maandag 5 december 2011 15:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Das lekker likken jonge, een bloedende kut heeft een geheel eigen, unieke aura.
Terechtquote:Op maandag 5 december 2011 15:41 schreef KoosVogels het volgende:
Mensen die ageren tegen gemeentelijke nieuwsjaarsrecepties
Iedereen is uitgenodigd, Belg. Altijd heel gezellig. Een avondje je compleet volgieten op kosten van de gemeeente.quote:Op maandag 5 december 2011 15:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Terecht
Ik wil ook een uitnodiging
quote:Op maandag 5 december 2011 15:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
GMTA, deze post sluit helemaal bij mijn post erboven aan. Held ben je, VS.
Werkelijk?quote:Op maandag 5 december 2011 15:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Iedereen is uitgenodigd, Belg. Altijd heel gezellig. Een avondje je compleet volgieten op kosten van de gemeeente.
Serveren ze ook orka?quote:Op maandag 5 december 2011 15:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Iedereen is uitgenodigd, Belg. Altijd heel gezellig. Een avondje je compleet volgieten op kosten van de gemeeente.
Ja, man. En vaak goede hapjes, lekkere wijntjes en aparte biertjes. Beetje met de wethouders en ondernemers keuvelen en dan dronken naar huis.quote:
Wilt u mijn date zijn die avond?quote:
Mag ik jouw +1 zijn?quote:Op maandag 5 december 2011 15:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, man. En vaak goede hapjes, lekkere wijntjes en aparte biertjes. Beetje met de wethouders en ondernemers keuvelen en dan dronken naar huis.
Top!
Ah, u was eerder, maar uiteraard amice.quote:
quote:Op maandag 5 december 2011 15:46 schreef von_Preussen het volgende:
Trouwens, heeft iemand ervaring met het laten squirten van een ongestelde vrouw? Krijg je dan echt zo'n grote straal bloed in je gezicht, of is het dan alsnog een straal kutvocht met een beetje afgestorven eicel erdoorheen?
U verkoos Koosquote:Op maandag 5 december 2011 15:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah, u was eerder, maar uiteraard amice.
Geen idee. Ik denk dat het lijkt op een bevalling zonder cadeautje.quote:Op maandag 5 december 2011 15:46 schreef von_Preussen het volgende:
Trouwens, heeft iemand ervaring met het laten squirten van een ongestelde vrouw? Krijg je dan echt zo'n grote straal bloed in je gezicht, of is het dan alsnog een straal kutvocht met een beetje afgestorven eicel erdoorheen?
GS ik kies jou!quote:
En weer slaagt VP daar waar protesterende hippie's, mocrotuig, vrouwen in een midlife-crisis en Mauro's falen.quote:Op maandag 5 december 2011 15:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Time to leave this horrid place, gooi wel een dvd in de xbox.
Ja, thee heeft GS toch al gestolen dus nu tijd voor het echte werk.quote:
Yarr!quote:
Spiraaltje ftw.quote:Op maandag 5 december 2011 15:46 schreef von_Preussen het volgende:
Cain is een soort Brock.quote:
Ik had zulke mooie illusies over POLquote:Op maandag 5 december 2011 15:46 schreef von_Preussen het volgende:
U meneer, bent een koning, wat een uitstekende omschrijving ook weer!quote:Op maandag 5 december 2011 15:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee. Ik denk dat het lijkt op een bevalling zonder cadeautje.
Placenta zonder geboorte, moederkoek zonder navelstreng. Uitgepoepte baarmoeders zonder babygehuil.
Lache man.quote:
Ik ben in een vrouwonvriendelijke bui.quote:Op maandag 5 december 2011 15:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
U meneer, bent een koning, wat een uitstekende omschrijving ook weer!
Op het station ga ik nu helemaal kapot van het lachen.quote:Op maandag 5 december 2011 15:51 schreef Slacentrifuge het volgende:
Voor het eerst in mijn Fokgeschiedenis dacht ik: kom, ik ga eens kijken in POL. En ik lees dit:
[..]
Ik had zulke mooie illusies over POL
Haha, dat doe ik ook altijd. Echt superhilarisch.quote:Op maandag 5 december 2011 15:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, man. En vaak goede hapjes, lekkere wijntjes en aparte biertjes. Beetje met de wethouders en ondernemers keuvelen en dan dronken naar huis.
Top!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |