Kijken of er juist is gehandeld met de overnames van ABN en steun aan ING en dergelijke geloof ik.quote:Op maandag 5 december 2011 15:19 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat the hell onderzoeken ze eigenlijk met die enquete?
Blijkbaar werkt het, he EG?quote:
ah ok, volledig kansloos dus.quote:Op maandag 5 december 2011 15:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kijken of er juist is gehandeld met de overnames van ABN en steun aan ING en dergelijke geloof ik.
Beetje Captain Hindsight uithangen.
Yep, maar dat is een beetje standaard in The Hague.quote:
De echte kapitalist in dezer dagen heeft een Coca Cola tune.quote:Op maandag 5 december 2011 15:22 schreef Boze_Appel het volgende:
Iets belangrijkers ... ik ben druk bezig met het kiezen van een nieuwe ringtone, help mij broeders.
Wut?quote:Op maandag 5 december 2011 15:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De echte kapitalist in dezer dagen heeft een Coca Cola tune.
Dan kom ik nooit meer van de stempel hipster af.quote:Op maandag 5 december 2011 15:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De echte kapitalist in dezer dagen heeft een Coca Cola tune.
Au contraire, hipsters haten conformiteit en corporaties, een Coca Cola tune bewijst jouw niet-hipster-zijn.quote:Op maandag 5 december 2011 15:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan kom ik nooit meer van de stempel hipster af.
Dit is te simpel door de bocht en derhalve is je strategische ana(a)lyse incorrect.quote:Op maandag 5 december 2011 15:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zolang 70% van Egypte op een Islamitische dictatuur stemt als de weg naar de democratie acht ik ze daar dom genoeg.
Zolang hij maar z'n bek houdt is 't te pruimen inderdaad.quote:
Die op het station?quote:Op maandag 5 december 2011 15:27 schreef von_Preussen het volgende:
Overigens ben ik al zulke goede maatjes met de donerzaak in Enschede dat ze mijn bestelling al gaan klaarmaken als ze me zien aan komen lopen en daarbij alle andere bestellingen maar even laten liggen.
Helden zijn het, die Turken met hun vriendjespolitiek.
Dat heb ik met het kantinepersoneel op de universiteitquote:Op maandag 5 december 2011 15:27 schreef von_Preussen het volgende:
Overigens ben ik al zulke goede maatjes met de donerzaak in Enschede dat ze mijn bestelling al gaan klaarmaken als ze me zien aan komen lopen en daarbij alle andere bestellingen maar even laten liggen.
Helden zijn het, die Turken met hun vriendjespolitiek.
Hm, ik ga altijd naar hun vestiging in Almelo op het station, daar werkt een hottie joh.quote:Op maandag 5 december 2011 15:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd ja, kan goed met de eigenaar opschieten.
Waarom heb ik de indruk dat mij die hottie niet zo erg interesseert. Maar heb jij hem al we'll geneukt dan?quote:Op maandag 5 december 2011 15:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, ik ga altijd naar hun vestiging in Almelo op het station, daar werkt een hottie joh.
Extra knoflooksaus op je broodje.quote:Op maandag 5 december 2011 15:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom heb ik de indruk dat mij die hottie niet zo erg interesseert. Maar heb jij hem al we'll geneukt dan?
Nee, doh.quote:Op maandag 5 december 2011 15:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom heb ik de indruk dat mij die hottie niet zo erg interesseert. Maar heb jij hem al we'll geneukt dan?
Laatst stond ik hele tijd in de rij naar hem en z'n kont te staren, hij begon wel gesprek de schat dat hij is.quote:
GS, ik vind je een beste gozer, maar je poging om mij in m'n durum te laten verslikken is jammerlijk mislukt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |